Selamm,sevgili okurlar. Bu bölümü elimden geldiğince biraz daha uzun yazmaya çalıştım. Vaktim oldukça böyle yapmaya çalışacağım. Sizden isteğim lütfen yorum yapın,bana fikirlerinizi belirtin ve oy atmayı unutmayın.
İyi okumalar..♡♡
______________________________________Amelia'dan
Darian karşımda duruyordu. Ve korku dolu gözlerle bana bakıyordu. Koşarak yanıma geldi ve tam gözlerimin içine baktı. Hiç bir şey demedi,yalnızca baktı ve sonra elimi tuttu. "Bu laneti çözeceğiz"
"Ne lanetinden bahsediyorsun Darian!?"
"Sen kimsin Amelia.." "benim seninle nasıl bir bağım var ve bana bunu neden yapıyorsun?"
"Darian neyden bahsediyorsun sen!?"
"Herhangi birisini gördün mü!?"
"Nasıl birisini?"
"Siyah pelerinli ve kırmızı gözlü birisini.."
"Ne!? Tabiki görmedim!"
Elimin tersini alnına koydum. "Sen iyi misin Darian!?""Hayır hiç değilim çünkü sana anlatmam gereken bir kabus var.. belkide kabus değil..."
Onu kolundan tutarak odama geçirdim ve ateşi yaktım. Ona bir bardak su verdim ve koltuğa oturdum. "Şimdi anlatabilirsin,seni dinliyorum.."
(Darian olanların hepsini Amelia'ya anlatır)
"Yani sen şimdi benim kılığıma girebilen kırmızı gözlü birisinden bahsediyorsun..!"
"Evet."
"Darian bu kabus falan olamaz mı!?"
Üzerindeki gömleği çıkardı ve bana sırtını döndü.. Sırtında kocaman bir bıçak yarası vardı.
"S..sen yaralısın"
Yüzünü bana döndü. "Şimdi inandın mı!?"
"Bu ne zaman oldu..?"
"Sorun da o zaten.. bunlar tam olarak az önce oldu. Bu insan,kişi varlık artık her neyse hem kılık değiştirebiliyor hem de zamanı durdurabiliyor.. Tek bildiğim gözlerinin kırmızı olduğu. Ama bu da bir yanıltmaca olabilir tabii."
"Darian Balo bu gece olacak.."
"Onu yakalamak neredeyse imkansız Amelia.."
"Ama yapabiliriz!"
"Yapabiliriz ama.. bunun için bir kişi daha feda etmen gerekebilir.."
"Bir kişi daha mı!?"
...
"Bunu nasıl yapacağım Darian,ben bir kişi daha kaybetmeye hazır değilim.. özellikle de son kardeşimi. O yalnızca 5 yaşında ve taht varisi! Ayrıca ben evli değilim ve çocuk sahibi de değilim. Tahtın tek varisini tehlikeye atamam. Kardeşim Carol bu akşam baloda olmayacak Darian.. buna izin veremem!"
"Herkes burda olmalı Amelia,aksi takdirde planı gerçekleştiremeyiz!"
"Bunu yapamam Darian!!"
"Söz veriyorum onu korumak için elimden gelen her şeyi yapacağım! Ama bu planı bozamayız çünkü süikastçimiz bana planı yenilememiz gerektiğini söylemişti. Bu onun istediği bir şey ki benimle bunu konuşmak istedi. Eğer onun sen olmadığını anlamasaydım bunu benimle konuşacaktı ve planı öğrenecekti. Fakat şimdi planı bilmiyor ama bu olaydan sonra onu değiştireceğimizi tahmin edebiliyor. Yani bu bize daha çok risk getirir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Saray'ın Gizemi~
AdventureBir saray düşünün,içinde her sene birisi ölüyor... Amelia 21 yaşında bir kraliçedir.Şuana kadar 21 kişiyi kaybetmiş bir kraliçe... Yaşı her ne kadar genç olsada hayatı yaşlanmış bir kraliçe.Fakat bir gün bu dünyada kendisi gibi birisinin daha olduğu...