Selaamm sevgili okurlar,yorumlarınızı bekliyor olacağım keyifli okumalar♡♡..
______________________________________
Neredeyse buz kesmiştim...
Darian bana döndü ve elimi hafifçe tutarak "buz gibisin.." dedi.Birkaç hizmetli yanımıza geldi ve bana bir bardak su verdiler.Yavaş bir şekilde ayağa kalkmaya çalıştım fakat Darian beni tuttu ve
"Dinlenmelisin Amelia" dedi."Gerçek doğum günümün bugün olduğunu bilen tek kişi sen olmalıydın Darian."
"Bunun benim için bir sır olduğunu biliyorsun Amelia.Sana böyle bir şeyi neden yapayım!?"
"Birine söylemiş olamaz mısın?"
"Kesinlikle hayır."
"Birisi duymuş olamaz mı!?"
"Bunu konuşacak kadar aptal değilim Amelia!"
"Ama sanırım bunu öğrenebilecek zeki biri var karşımızda."
"Zeki olduğu kesin."
"O halde bu baloyu kesinlikle yapıyorum Darian. Buna daha fazla katlanamam..."
"Haklısın fakat tek bir şartım var."
"Neymiş!?"
"Kendini tehlikeye atmak yok."
"Ne alaka şimdi bu!?"
"Tehlike yok dedim Amelia"
"Sen kimim oluyorsun da bana emir veriyorsun!?"
"Artık sevgilin:)"
"Bak Darian seninle tartışacak halde değilim şu dalgayı kes lütfen sevgili falan."
"Sevgilinim o kadar."
"Ne oldu şimdi de insanlarla zorla sevgili mi oluyorsun!?"
"Hayır Amelia,sadece planımızı uyguluyorum:)"
"Kabul ediyorum biraz zeki olabilirsin Darian. Mutlu çifti oynayacağız değil mi?"
"Aynen öyle sevgilim:)"
"Bakıyorum da hemen benimsedin:)"
"Ne alakası var!?"
"Çok alakası var ama seninle uğraşmayacağım Darian"
"O zaman şimdi gidip dinleniyorsun"
"Bunu yapacağımı söyleyen olmadı"
"Az önce ben dedim"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Darian'dan
Arkasını döndü ve hiçbir şey demeden öylece gitti. Sadece onu koruyordum asi kız işte ne bekliyorsam. Ama etkileyici olduğunu kabul etmek lazım,her konumda asaletini koruyor resmen. Bir yandan da notu düşünüyorum,ben söylemediysem nasıl Amelia'nın gerçek doğum gününü biliyordu...
Beni asıl korkutan da buydu zaten. Amelia'yı her ne kadar o bilmese de çok iyi tanıyorum. Bunun peşini asla bırakmayacak ve yarınki baloda kesin bir olay çıkaracak. Olay seviyor bu kız ama aslında çok çekici bir özellik çünkü olayı nerde kullanacağını çok iyi biliyor. Bunları düşünürken hafifçe gülümsedim yalnızca kısa bir süreliğine onun erkek arkadaşıyım sonuçta. Ama bir gün uzun süreliğine olur belki...
Elime bir bardak su alarak odama doğru yürümeye başladım. Odamın önünde iki hizmetli vardı. Muhtemelen yere dökülen kırık cam parçası falan topluyorlardı. Çok dikkat etmeden önlerinden geçtim ve odama girdim. İçerisi şömineden dolayı çok sıcak olmuştu. Pencerelerden birini açtım ve gördüklerim elimdeki su bardağını düşürmeme sebep oldu. Pencerenin önünde kanlı bir hançer duruyordu ve üzerine bir not bırakılmıştı. "Amelia'dan uzak dur."
Buda neydi şimdi,yoksa...
Bunu yapan o Ethan denen pislik olabilir mi diye düşünürken içeriye Amelia girdi."Biraz sakin odama niye böyle dalıyorsun!?"
"Niye,müsaitsin işte:)"
"Kızım,benim şansımı zorlama!"
"Herneyse bu acil,sanırım birileri bize bir ipucu bırakmış..."
"Nasıl yani!?"
Yutkunarak konuştu..
"Odamın önünde bir ceset ve kapının kenarında yırtık,siyah bir kumaş parçası buldum..."______________________________________
Bölümü beğendiniz mi!? Sizce Amelia kimin cesedini bulmuş olabilir ve Darian'a o hançeri Ethan göndermiş olabilir mi!?
Sizi bu sorularla baş başa bırakıyorum. Görüşmek üzere ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Saray'ın Gizemi~
AdventureBir saray düşünün,içinde her sene birisi ölüyor... Amelia 21 yaşında bir kraliçedir.Şuana kadar 21 kişiyi kaybetmiş bir kraliçe... Yaşı her ne kadar genç olsada hayatı yaşlanmış bir kraliçe.Fakat bir gün bu dünyada kendisi gibi birisinin daha olduğu...