Evvet güzel okurlarım. Yeni bölüme hoşgeldiniz. Oylamadan geçmeyelim.Bu bölüm biraz sakin geçecek ama ilk başı o kadar sa sakin değil. Neyse fazla uzatmadan başlayalım.
İyi okumalar.🩷
_________________________________🍂
Etraf yine kapkaranlıktı. Bir ışık var gittikçe yaklaşıyor. Bir erkek silueti görmeye başlamıştım. Daha da yaklaşıyor. Ama arkası dönüktü. Etraf aydınlanmaya başlamıştı. Okulun bakçesindeydim. Ne zaman uyanmıştım da bahçeye inmiştim. Erkek silueti yavaş yavaş bana doğru dönüyordu. Ne saçma bir an bu böyle diye söyleniyordum. Tam karşımda Rhys'ı gördüm. "NEE. SEN BURADA NE ARIYORSUN." diye bağırıyordum. Rhys gittikçe yaklaşıyordu. Ben ise olduğum yerden hateket edemiyordum. Artık bir adım uzağımdaydı. Gözlerimi kapattım ve Rhys'ın yapacağı şeyi beklemeye başladım. Nefesini dudaklarımda hissedebiliyorum. Artık dudakları dudaklarımdan. Ne kadar hareket etmeye, onu uzaklaştırmaya çalışsam da yapamıyorum. Nefesi nefesime karışıyorsun. Kalbim hızlanması başlamıştı."
🍂
Tam o sırada gözlerimi açtım.Her taraf kapkaranlıktı ama yan tarafta bir ışık vardı. Kafamı o tarafa çevirdiğimde masamda yanan mum ışığını gördüm. Odada olduğumu anlamıştım. Bu ne saçma bi rüyaydı böyle. Neden böyle bir rüya gördüğümü anlamaya çalışıyordum.İçimdeki anlık bir hisle kafamı Rhys'a çevirdim.Hala uyuyordu. İçimde bir huzur oluştu ama nedenini anlayamıyordum. Uykumu yeterince aldığımı düşündüğüm için oturduğum sandalyeyi aldım ve masamın önüne koyup oturdum. Elime geçen ilk kitabı alıp okumaya başladım.
🍂
Yaklaşık bir saatin ardından güneş yavaş yavaş görünmeye başlamıştı. Vakit kaybetmeden dolaptan koyu mor renkli, göğüs dekolteli, dantelli bir elbise aldım. Aynı hızla banyoya girdim. Soğuk bir duşun ardından giyinip çıktım. "Tabiki de çıkmadan önce bakıcısı olduğum Rhys için küveti sıcak su ile doldurdum." Ben saçlarımı kurulurken Rhys banyoya gitti.
Bugün daha iyi olduğunu her halinden belliydi. Sadece hareketleri biraz yavaştı. Bugün iyi olduğu için banyosunu kendisi yapabilirdi. Bir zahmet. Bakıcısı miyim ben onun. Hem de çok abarttılar sadece karın boşluğuna geldi. Ayrıca o kadar da derin değildi. Of ne yapacağım ben.
Bunun çilesini bir hafta çekmektense, bir hafta boyunca temizlik yaparım daha iyi. Hem kolay hem de çilesi yok.Ben kendi kendimle konuşmaya devam ederken banyodan kapı açılma sesi geldi. Rhys banyodan çıkmış yatağına doğru ilerliyordu.
Şükürler olsun bu sefer giyinmeyi aklı etmişti...
Rhys saçlarını kuruttuktan sonra ayağa kalktım.Kapını önüne kadar ilerdelim ve Rhys'ın gelmesi için beklemeye başladım.Rhys gitmemiz gerektiğini anlamış ve ayağa kalkmıştı. Rhys'ın koluna girdim ve birlikte yemekhaneye doğru yürümeye başladık. (Bundan hiç zevk almasam da yapmak zorundayım.)Yemekhaneden içeri girdiğimizde öğretmenlerin dahaca gelemdeiğini fark etmem uzun sürmedi. Herkes bize bakıp hem sırıtıyor, hem de kendi aralarında fısıldaşıyorlardı. Sadece Prens Eldon bize bakıp sinirle gözlerini deviriyordu. Bu hareketine bir anlam veremesem de aldırış etmemeye çalıştım.
Hızlı bir şekilde elimi Rhys'ın kolundan çektim ve hızlı adımlarla masaya yürüdüm. Ben yerime otururken, Rhys da gelmişti. Ben Prenses Betty ve Prenses Dora'nın, Rhys ise Prens Klay ve Prens Eldon'ın arasına oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALIYET OKULU🖤
Ficção AdolescenteDüşmanlıktan doğacak olan aşk... Okulda karşılaştılar, aynı odada kaldılar ve en sonunda aşık oldular... Onların aşkı sonsuza kadar sürecek🩵❤️🔥