Herkese merhaba güzel okurlarım bu haftaki bölüm yerine kesitler paylaşacağım. Lütfen ve lütfen ne zamandır, her bölümde söylüyorum. Kitabımı okuduktan sonra oy verip yorum yaparsanız çok yardımcı olmuş olursunuz. Şimdiden tüm destekleriniz için teşekkürler.
Oy vermek✅️
Yorum yapmak ✅️❕️4. Bölümde de dediğim gibi bu bölümü yani 5. Bölümü Rhys'ın ağzından dinleyeceksiniz. Ara ara böyle yapacağım.
İyi okumalar💛
________________________________
RHYS
Sessizliği bozan kişi Prens Eldon olmuştu. "Prense İlya bunu nasıl açıklayacağımı bilmiyorum ama söyleyeceğim şey sizi şaşırtabilir." İlya "Hadi ama vaktimi sana harcayamam." dedi. Prens Eldon tekrar konuşmaya başladı. "Tamam tamam söylüyorum. Prenses İlyaben sizden hoşlanıyorum." dedi.
💟
Hızlı adımlarla İlya'nın yanına gittim. Kolundan tutup kaldırdım. Prens Eldon'a dönüp konuşmaya başladım. "Sana şans falan veremez. İstemiyorsa komseyi zorlayamazsın. Ayrıca sen git şansını Prenses Amy'de dene." İlya bu tepkime çok şaşırmıştı. Prens Eldon ise neye uğradığını şaşırmıştı. İlya'nın kolunu çekmesine müsade etmeden yürümeye başladım...
💟
Muayene odasına geldiğimizde içeride kimse yoktu. Sanırım yemek ya da dinlenme molası vermişler. İlya etrafa bakmayı bıraktı, beni içeri çekip sedyeye yatırdı. Birkaç pansuman malzemesi aldıktan sonra yanıma gelip yaraya pansuman yapmaya başladı.
💟
İlya'nın bir ablası vardı ve o ablasını hiç görmemişti. Pat diye "öldü mü?" dedim. Bu sorum karşısında kaşlarını çatmıştı ama kendini hemen toparladı.
"Ölmedi diye biliyorum. Aslında biz aynı anneden doğmadık. Şu şekilde anlatayım. Annem ve babam evlenmeden önce babam bir hizmetliyle birlikte olmuş ve adını, yüzünü, sesini bilmediğim bir ablam dünyaya gelmiş. Ablam 4 - 5 yaşlarındayken babam annemle evlenmiş. Aslında babam da bilmiyormuş bir çocuğu olduğunu. Neyse 1 - 1.5 yıl sonra ben doğmuşum. Bunu da annemden öğrendim." dedi.
💟
Krallığına geri dönmek istiyor musun?" diye sordum. "Dönmeme gibi bir şansım yok ki." dedi. Hemen ardından "var" dedim. Nasıl olacakmış o der gibi bir bakış attı. "Evlenmek" diyiverdim birden. Gözleri koskocaman açılmıştı. "Ne diyorsun ya sen. Ayrıca kimle evlenecekmişim?" diye çıkıştı. Yarım bir gülüş ve imayla "Beenn" dedim gözleri daha da büyümüştü. Bir anda yanağıma sert bir tokat attı.
💟
Ben de inatlık olsun diye elimdeki kağıdı açtım ve kağıtta bir çizim olduğunu fark ettim. Daha dikkatli baktığımda bunun ben olduğumu anlamıştım. İlya kağıdı hızlı bir şekilde elimden aldı. Bense ona imalı bir bakış attım. Geniş geniş sırıtıyordum. İlya'nın yanakları kıpkırmızı olmuştu. Çizdiği resimde ise odada üzerimde hiçbir şey yok altımda ise bir pantolon vardı. Ben bu anı bir yerden hatırlıyorum da neyse.
💟
İçimdeki anlık dürtüyle İlya'yı öpmeye karar verdim. İlya bunu fark etmiş olmalı ki gözlerini kapatıp beklemeye başladı. Ben İlya'ya daha da yaklaşmaya başlamıştım. Tam dudaklarımız değmişti ki...
_________________________________
Bilgilendirme : 5. Bölümü haftaya cumartesi atacağım.
Arkadaşlar lütfen oy verir ve yorum yaparsanız sevinirim.
Haftaya yeni bölümde görüşmek üzere. Sizleri seviyorum.💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALIYET OKULU🖤
Fiksi RemajaDüşmanlıktan doğacak olan aşk... Okulda karşılaştılar, aynı odada kaldılar ve en sonunda aşık oldular... Onların aşkı sonsuza kadar sürecek🩵❤️🔥