Merhabalar öncelikle bir konuya değinmek istiyorum. Kitabımda şu ana kadarki bölümler biraz sıkıcı olabilir asıl macera 9. Bölümden sonra başlayacak.
Okuduktan sonra oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız.
İyi okumalar güzel okurlarım💜
___________________________________...Mektuba doğru eğildim ve çok fazla uzatmadan okumaya başladım.
Sevgili İlya
Merhaba İlya. Òncelikle şunu söyleyeyim bu mektuptan sonra hayatında birçok şey değişecek. Çok fazla uzatmadan konuya gireceğim. Seni pek sevmesem de krallığımın devamının sana bağlı olduğunu biliyorum. Ben ölümlü bir hastalığa yakalandım, en fazla iki senen içinde öleceğim ve bu süreçte krallığımın başına birşay gelsin istemem. O yüzden seni Prens Eldon ile evlendirmeye karar verdim. İtiraz edemezsin çünkü sonuçların nasıl olacağını gayet iyi biliyorsun. Bu nedenle yeni yaşına girdikten birkaç hafta sonra evleneceksin.
Neyse bir diğer haberim ise ablan yaşıyor ne üzücü değil ki? Hatta çok yakınlarda ve seni öldürmek için müthiş bir plan hazırladığına eminim. Kendine iyi bak kızım nasıl olsa yakın zamanda birlikte olacağız.Mektubu bitirir bitirmez donakalmıştım. Mektupta yazanlar tekrar tekrar zihnimde canlanınca bir hışımla ayağa kalktım ve sinirime hakim olamadan masanın üzerindeki har şeyi dağıtttım. Sakinleşmek için biraz geri çekildiğimde ayaklarımın tam ucunda bir çizimi eğilerek aldım. Kağıda daha dikkatli bakınca bunun babam olduğunu anladım. Sinirlerim yavaş yavaş geri geliyordu. Elimdeki resmi aldım, masanın üzerine bıraktım bir hışımla bacağımdan çıkardığım hançeri çizime sapladım.
Aferim kızım sana tam isabet -gözünden-
Sağol ve sus şimdide git.
Resmen gözüm dönmüştü. Bu adamdan ve aldığı saçma kararlardan nefret ediyorum...
Başımı Rhys'a çevirdim bir bana bir de kağıdın üzerindeki hançere baktığını gördüm. Şimdi o sakin ben ise sinirliydim. Hançeri geri elime aldım ce üzerine doğru yürümeye başladım. "Tamam teklifini kabul ediyorum. Hatta gidip isediğin herkese söyle. Prens Eldon'dan kurtulmam için bana yardım edeceksin ve bu iş bittikten sonra sen yoluna ben yoluma anladın mı?" diye konuştum ürkütücü bir ses tonuyla.Rhys üzerime üzerime yürümeye başladı, hançer artık kalbinin tam üzerindeydi. "Peki küçük hanım ne isterseniz olacak ama bu süreçte bana aşık olduğunu itiraf edersen, benimle evleneceksin. Senden korktuğumu düşünüyorsan yanılıyorsun. Sadece sana biraz zaman tanıdım, ama sen bu şekilden anlıyorsun. Ayrıca etrafındakilere hele de en yakınınfakilere dikkat et."
Bir anlık duraksadım evlenmek mi? Ben özgür bir kadın olmayı hedeflerken bunlar çoklu saldırıya geçti. Ama mantıklı düşünürsek ona aşık olmadığımı itiraf etmediğim sürece sorun yok o yüzden kabul etmeliyim.
"Tamam kabul ediyorum zaten kaybedeceğin için hiç sorun yok." dedim. Hemen ardımdan "Tamam ama o kadar emin olma." dedi.Ya aşkını itiraf edersen işte o zaman özgürlüğün elinden gider.
Haklısın ama böyle borşey olmayacak. O yüzden şimdi git.
İyi zaten sana da hiç yaranılmıyor. Birdaha benden yardım isteme.
İstemem hadi git artık.
Ben büyük bir duygu karmaşası yaşarken Rhys çoktan elimdeki hançeri almış masanın üzerine bırakıyordu. "Bunu nereden buldun bilmiyorum ama gerekmediği sürece ortalıkta dolaştırma. Yakalanırsan sonun pek iyi olmaz benden demesi." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALIYET OKULU🖤
Novela JuvenilDüşmanlıktan doğacak olan aşk... Okulda karşılaştılar, aynı odada kaldılar ve en sonunda aşık oldular... Onların aşkı sonsuza kadar sürecek🩵❤️🔥