Hoofdstuk 21 | Meneertje Knol

2.2K 100 76
                                    

^ De outfit die Nikita aan heeft :3

Omg, ik heb de perfecte site gevonden om alle groente soorten op te zoeken... DAT WORDEN WEER EENS LEKKER VEEL NIKITA SCHELDWOORDEN. PLUS EXTRA LANG HOOFDSTUK OMDAT IK DAT JULLIE VERSCHULDIGD BEN. Ik heb geprobeerd hem weer grappig te maken (dat duurt even om Nikita grappen erin te zetten.)

Dit hele verhaal is tienerfictie dus mag ik doen wat ik wil :3 (alvast een dingetje)

H21: Meneertje Knol

"Kan je nog keus maken of?"

Ik zeg wat onverstaanbaars terug en houdt de FruitBerry MegaPlus70 phone en de iWatermelon Ultra360 in mijn handen. Ik doe een soort van weegschaaltje met de telefoons die er o zo geweldig uit zien.

"Ik kan gewoon niet kiezen." Geef ik als conclusie wanneer ik Demi chagrijnig hoor tikken met haar laars.

"Jaja mevrouwtje heeft-nooit-geduld en dan maar altijd klagen dat ik geen geduld heb wanneer jij in een boekwinkel bent," argumenteer ik snel. Het gevoel kruipt me dat ze al gelijk wat wilde zeggen.

"Ik ben gewoon boos op je dat je het nog steeds niet goed gemaakt hebt met Esly." Ik hoor een zucht wanneer ze dat gezegd heeft.

Mijn maag begint weer te draaien.

Ik laat de telefoons langzaam zakken en hoor even niks meer.

"Raak me niet aan!"

"Nikita."

"Je hebt me alleen gebruikt!"

"Hé Nikita, gaat alles goed?"

"Waarom heb je me nooit verteld dat jij en James een relatie hadden? Was het daarom?"

"I-ik." Ik draai me om en kijk Demi aan. "Ik heb even frisse lucht nodig."

Demi wilt wat zeggen, maar ik ben haar voor en duw de telefoons in haar hand. "Ik zie je straks."

Ik ren zo snel ik kan naar de uitgang en knal bijna tegen iemand op. Vandaag is het niet echt de dag voor excuses...

Met een rood hoofd gebogen probeer ik niet tegen nog meer mensen aan te knallen wanneer ik eindelijk ben afgekoeld en buiten ben.

Als ik nog langer in haar ogen had gekeken zou ik inderdaad ademminuut Esly hadden opgebeld.

Het is best wel fris buiten. Ik zet mijn rugtas weer goed op mijn schouder en sla mijn armen om elkaar.

Voor de derde keer in het winkelcentrum komen en geen goede herinneringen hebben is best wel vervelend...

Ik neem kleine stapjes en kijk een beetje vaag om mij heen. Er lopen allemaal mensen met boodschappen karren naar buiten en binnen.

"Hey!"

Ik weet niet waarom, maar de stem is voor mij bedoeld. Ik kijk om mij heen maar zie niemand die aandacht aan me geeft. Volgens mij word ik gek...

"Achter je."

Ik draai me vlug om en herken de grijze ogen. (zie:Hoofdstuk 8) "Jij! Ik bedoel. Uhm. Awkward." Het laatste komt er schaamtelijk uit.

Ik laat mijn houding zakken en laat een vervelende zucht horen. Het klonk meer op een olifant die in de knoop zit.

Na een paar seconde besef ik dat hij er nog staat.

Duh Nikita

Sjoes brein

Mijn wangen worden rood en ik ga weer rechtop staan. Ik strijk even over mijn zwarte broek en haal diep adem.

Almost fell in love with a badboy!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu