Hoofdstuk 20 | Halve gare gorilla (deel 1)

1.8K 104 20
                                    

^ 5 seconds of summer- She's kinda hot

H20: Halve gare gorilla (deel 1)

"Hoe voel je je?" Leon verschijnt in een damesshort met ovenwanten en een dienblad met eten. "Ge-wel-dig," zeg ik wanneer ik begin te watertanden van al het eten.

"Je ziet er trouwens heel sexy uit." Knipoog ik naar Leon.

Deze keer kwam hij er mooi mee weg om zo tegen Bryan te praten in de auto. Hij heeft nu de taak om elke dag brownies voor me te bakken.

Leon zet de schaal met eten voor me neus en gaat naast me op bed zitten. Ik grijp gelijk naar een croissantje met jam.

Hij trekt de wanten uit en leg ze op zijn schoot.

"Dus..."

Zegt Leon na een tijdje wanneer ik twee croissantjes op heb en vier brownies. "Ja?" Ik neem een slokje van de limonade en kijk hem aan.

"Wat gebeurde er nou in het winkelcentrum?"

Ik haal mijn schouders op. "Who knows?"

Ik maak er een regenboogje bij met mijn handen en schuif het dienblad in zijn hand.

"More please."

~

"JE MOET HAAR BELLEN! JE BENT ECHT EEN SUKKEL NIKITA HAMILTON!"

Ik houd de telefoon op een goede afstand om geen gehoor beschadigingen te krijgen.

"Luister eens Jennings, ik zit hier in een hele moeilijke si-"

"JENNINGS ME NIET!"

"HAMILTON MIJ DAN OOK NIET!"

Zo gaat het gesprek door totdat we alle twee moe worden. Ik denk dat ik zelf aan het hijgen ben.

Ik val met een plof op mijn bureau stoel en schuifel heen en weer met mijn voet tegen de tafel.

"Je moet het echt goedmaken." Klinkt er aan de andere lijn.

"URGHHH!"

Blijkbaar had ik nog wel energie en schop mijn voet zo hard tegen de tafel aan dat mijn stoel naar achter valt en ik met een lichte gil er achteraan.

"BESCHIMMELDE KOKOSNOTEN!"

Ik open mijn ogen en kijk recht in de ogen van mijn vader.

"Beschuitjes..." fluister ik zacht.

Mijn armen zijn gespreid en in mijn linkerhand houd ik de huistelefoon vast.

Ik kijk mijn vader nog steeds aan wanneer ik de telefoon weer aan mijn oor zet.

"Ikmoetgaan." Ratel ik snel en druk op de 'ophangknop'.

Ik klim als een aapje weer omhoog en trek mijn stoel met mij mee. Ik draai me stoel om. "Wassup oudje? Wil je hangen met de N -chick?" vraag ik hem.

"Ik wil met je praten."

Mijn vader geeft de serieuste blik die ik ooit gezien heb.

"O-oke."

~ Next day

"Wow." hoor ik van achteren. "Whut?" Ik draai me om terwijl ik nog steeds het beslag roer van de pannenkoeken.

Mijn broer trekt een wenkbrauw op terwijl hij- in zijn boxershirt en Nyntje T-shirt- naar me toe loopt.

Ik ben gewoon te vrolijk om hem uit te schelden voor halve gare gorilla.

"Zit daar vergif in?" Hij komt naast me staan en bekijkt de keuken die bezet zit met allemaal ingrediënten.

Ik rol met mijn ogen. "Dan eet je niet hé, halve gare gorilla."

Nou, ik heb het toch gezegd.

"Waarom zo vrolijk?" vraagt hij mij.

Ik neurie en zet het eerste klontje boter in de pan. "Ik mag van pap een nieuwe telefoon halen."

Ik hoor Leon achter me zuchten. "Waarom, je hebt toch al één?"

Alle peren, helemaal vergeten.

"Ik uhmm.."

Ik heb Leon nooit verteld dat mijn telefoon kapot was gegaan op dag één van school. Allemaal dankzij die roze flamingo.

"Hij was stuk gegaan?"

Dat was echt smooth Nikita.

Almost fell in love with a badboy!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu