Omdat ik nog bezig ben met hoofdstuk 20 heb ik besloten om wat achtergrond informatie te schrijven over dit boek :) Injoy!
1. De hoofdpersoon Nikita stamt af van de naam Nicole, zij is mijn vriendin :) Haar noem ik wel Nicki, maar Nicole's persoonlijkheid lijkt niet op die van Nikita.
2. Dit boek werd nog steeds gelezen toen ik ,soort van, gestopt was met Wattpad (Ik had geen tijd ;-;)
3. Ik heb zelf geen broer of zus en daarom schrijf ik meestal broers of zussen in mijn boek (daarom is Leon er.)
4. Esly is het tegenovergestelde van mij, ik zou ook elke dag mijn haar willen verven. Terwijl Esly altijd stoer is en zich weet af te bijten van iedereen, ben ik heel stil in het bijzijn van vreemde mensen en ben ik ook een 'good girl' in de klas.
5. Ik dacht toen ik weer op Wattpad verscheen om dit boek te verwijderen (heb ik natuurlijk niet gedaan hé, zoals je kan zien :P).
6. Iedereen in dit boek heeft wel een aparte oogkleur, vond ik wel cool om te plaatsen 8)
7. De personage Demi stamt af van mijn beste vriendin. (ZEG EENS HEY demigoddessofpizza) Ze bleef maar vragen of ze in mijn boek mocht. Het verschil is dat de Demi die ik ken geen computer expert is en niet met make-up kan omgaan en niks kan fixen. (no offence honey :* )
8. Ik ben ook heel dol op brownies. Zeg maar, VERSLAAFD. Maar ik heb nooit geld of tijd om ze te kopen :')
9. Nikita is aangenomen op de Hollywood Ogan High School, omdat haar vader vrienden is met de directeur.
10. Ik heb nog geen flauw idee wat project X moet zijn :') Ideeën komen en gaan, zal ik maar zeggen.
11. Ik heb nooit zin om: Almost fell in love with a Badboy! te zeggen tegen mensen, daarom staat de afkorting groter op de cover :)
12. Het boek bestaat al sinds 8 Juli 2014, nadat de zomervakantie was afgelopen was ik nog wel op Wattpad... Alleen, ik was toen heel druk en had geen zin meer om te schrijven. Ik had dit boek toen tot hoofdstuk 2 geschreven, en de helft van hoofdstuk 3 (tijdje terug dus.) Ik was volgens mij... 6 maanden niet op Wattpad daarna? Ik weet het zelf niet meer. Maar ja, ik ben er nu ;)
13. LAATSTE: Het verhaal zou eigenlijk anders afgelopen en een andere verhaallijn hebben (Ja sorry mensen, ik kan niet meer herinneren wat ik één jaar geleden dacht hé.) Dus ik vond het verhaal niet meer passen bij de titel, maar ik hoop dat ik er nu een goede wending aan kan geven. Één jaar geleden dacht ik niet aan de gevolgen van het verhaal, ik ben nu natuurlijk wat beter in Nederlands en verhaallijnen enzo. (Hoop ik)
EN DAT WAS HET! :D IK BELOOF HOOFDSTUK 20 KOMT GAUW!
THANK YOU!
XXX
~Chelsea
JE LEEST
Almost fell in love with a badboy!
Fiksi RemajaBeschrijving staat in het volgende hoofdstuk. ~☻ ☠ IF YOU STEAL THIS STORY I WILL COME AFTER YOU! ☠ All rights reserved ♛TheTumblrMoon® 2014-2015 #14 Teen Fiction || 12-7-2015