Voorstellen

5.4K 188 26
                                    

Hier is een beeld wat je kan krijgen van de personages die het meest erin voorkomen.

Nikita Hamilton: Bruin krullend haar. Kan ook stijl haar hebben. Donkerbruine ogen. Doet bijna nooit teveel make-up op. Scheld je uit met allemaal etenssoorten. Weird, staat bekend om haar rare bijnamen/spreekwoorden. Haar lievelingskleur is geel. Haar beste vriendinnen zijn Demi en Esly. Ze heeft één broer genaamd Leon.

Leon Hamilton: Zijn bijnaam is Leo. bruine krulletjes. Blauwe ogen. Doet elke dag gel in zijn haar. Grappenmaker. Knap. Erg populair, zit zelf niet meer op school. Lievelingskleur is mint blauw. Zijn beste vriend is Ryan. Broer van Nikita.

James Collins: Hij wordt door de meeste meisjes Jammie genoemd. Arrogant. Knap. Blauwe ogen. Populairste jongen van zijn school. Lievelingskleur is groen. Heeft maar één beste vriend die hij vertrouwd; Charles. GROOTSTE PLAYER VAN DE WERELD.

Esly Mccoy: Wordt het liefst Es genoemd. Ze heeft elke dag wel een nieuwe haarkleur, Groene ogen. Is niet bang om haar handen vuil te maken. Stoer, sociaal. Lievelingskleur is roze. Beste vriendin is Nikita. 2 oudere zussen (die het huis al uit zijn).

Charlotte Perry Calloway: Wordt alleen C genoemd door haar 2 beste vriendinnen. bruin/zwart haar. Zwarte ogen. (Net als raven, black as the soul) Heeft een hekel aan mensen die in haar weg staan. Smoorverliefd op James. Populairste meisje van de school. lievelingskleur: Roze, roze en nog eens roze. 2 beste vriendinnen: Kristina & Hannah. Heeft één jonger zusje. Vriendje genaamd Todd.

Bella Thorne als Nikita
Zendaya als Demi
Jessica Alba als Charlotte
Francisco Lachowski als James
Sergio Carvajal als Leon
Van Elsy staat er geen foto, omdat die apart komt.

Almost fell in love with a badboy!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu