Hoofdstuk 9 | Huis van Obama

2.7K 137 20
                                    

^Foto van de jurk die Nikita draagt. (Als je het nog niet wist; Bella Thorne speelt Nikita :) dus ook hetzelfde haar,gezicht enzovoorts xD)

H9: Huis van Obama

Ik had nooit gedacht dat zijn huis zo groot zou zijn. Wel groot, maar ZO groot. Het is nog groter dan het huis van Obama.

Ik probeer te wennen aan de jurk die ik draag. Ik draai een beetje met mijn heupen. Urgh, ik heb echt een vreselijke hekel aan jurken en rokken, je hebt bijna nooit ruimte om te bewegen.

"Jou heb ik nog nooit gezien." achter mij hoor ik een jongen. Ik draai me om. Ik kijk gelijk in zijn grijze ogen. "Ik uhm, ben ook een beetje nieuw in deze buurt," zeg ik schaapachtig.

De jongen draagt een soort van spijkerjasje aan met een koptelefoon aan zijn nek. Zijn blonde haren zitten netjes naar achter verwerkt. "Nah, geeft niks. Iedereen van de hele school is uitgenodigd. En volgens mij ook heel de buurt." zegt hij met zijn Brits accent.

Ik strijk even over mijn jurk. "Dus, ben je een vriend van James?" De sfeer is een beetje ongemakkelijk. We staan in zijn woonkamer, volgens mij. Maar het feest wordt in zijn 'achtertuin' gegeven. "Niet echt, ik ben hier alleen maar voor het gratis eten."grapt hij. Ik maak een glimlach. "Je moet volgens mij meer glimlachen, want het staat je echt mooi."

WAS DAT EEN COMPLIMENT? MIJN GLIMLACH LIJKT OP EEN SCHEVE APPEL MET WORMEN ERIN.

Ik kijk een beetje om me heen. "Dus waar is de achtertuin als ik vragen mag?" zeg ik om niet aan zijn compliment te denken. Ik zie een klok achter hem en kijk hoe laat het is, als ik niet opschiet kan heel het plan mislukken.

"Natuurlijk, volg mij maar." Hij loopt langs me heen en wenkt me om hem te volgen. Niet gedacht hij de weg weet, terwijl hij alleen voor het eten komt.

Ik volg hem stilletjes mee. Wat nou als hij helemaal niet de weg kent, en mij gewoon dumpt in een kamer? OF NOG ERGER.

Ik knal tegen zijn rug aan.

"We zijn er."

Ik ga naast hem staan. Ik voel de lichtstralen in mijn ogen komen. Ik knipper een paar keer om weer scherp te kunnen zien.

"Dank je." Ik voel me opgelucht. Als ik naast me kijk, is de jongen met de grijze ogen weg. Hij is zeker alvast naar het buffet.

Als ik om mij heen kijk zie ik tafels met inderdaad volop eten staan. Taarten, snoep en bakken vol gerechten. Ik hoor weer eens mijn maag knorren.

Nee Nikita, je bent hier niet gekomen voor Elmo's eten.

Mijn maag maakt nog een luid geknor voordat hij het opgeeft.

Achterin de tuin staat ze dan. Charlotte omringd door kwijlende jongens. Ze willen allemaal een praatje met haar maken of gewoon mét haar zijn. Ze staat nog omringd door 2 meisjes, ze lijken precies op haar. De geweldige huidjes met make-up en strakke kleding.

"Misvormde peren."

Ik loop naar een plek toe waar ik moeilijk te zien ben, om geen aandacht te krijgen.

Ik moet een beetje wennen aan al die drukte. Waar is de gestoorde James? Ik geef bijna de hoop op naar 5 minuten zoeken, maar dan zie ik hem staan, vlak bij het tuinhek. Hij leunt er tegen aan met zijn handen in zijn zak. Veel mensen komen hem feliciteren blijkbaar.

Duh Nikita, wat doe je anders op iemands verjaardag?

Ik heb nu geen zin om te discussiëren brein.

FLASHBACK

"Er zijn maar 5 stappen om dit plan geslaagd te maken, stap 1: Zorg ervoor dat je tegen Charlotte aanbots."

Almost fell in love with a badboy!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu