Dit is de pamflet die op Charlottes blog staat, ze had de foto genomen nadat Nikita haar telefoon had opgeraapt :P zodat jullie dat weten!
H8: Operatie Mega-blunder
Ik neem diep adem en klop op de deur.
Na een tijdje gaat de deur open.
"Ja?"
Ik glimlach zoet. "Ik kom voor de verjaardag van James."
~2 dagen geleden~
"Over mij?" ik klink verbaast. Ik dacht dat ze me niet mocht en dan helemaal mij op haar 'wereld beroemde' blog plaatsen. Ik mag haar trouwens ook niet eens.
"Klink niet zo verbaast, dat mens haat je."
"Hu?"
"Heb je wel gekeken wat er staat." Demi wijst naar het scherm. Haar gezicht strak erop gericht. Is ze boos?
Ik volg haar blik.
...
...
..."Ze gaat eraan."
~NEXT DAY~
Ik neem grote flinke stappen door de school heen. Ik ontwijk alle mensen waar ik langs kom. Zeker nu ze allemaal mij aan zitten te staren en hun hoofd lopen te schudden. WAAR IS DAT MENS?!
Ik sla bijna een persoon omver als ik door stamp. Pech voor de pindakoe. Mijn gezicht staat op koeien-omweer en mijn stemming is niet te koeien.
(Pech voor hem. Mijn gezicht staat op frustratie en irritatie. En mijn stemming is niet te doen.)
Ik heb nu wel geleerd hoe de school in elkaar zit, dus kan ik de weg nu wel vinden.
"CHARLOTTE!"
Een meter van me vandaan staat ze dan, de roze flamingo met een gemene grijns op haar gezicht. Wanneer ze me ziet kijkt ze gelijk beledigd. DOET ZE NOU ALSOF ZE NIKS AF WEET DIE ROZE KOE? oeps sorry, roze verwende bedorven flamingo pudding :)
Er komt alleen een 'Ja' uit. Haar onschuldige stem maakt me gewoon kwader. Gisteren zou ik HÁÁR een blauw oog gegeven moeten hebben.
Als ik tegenover haar sta houd ik een papier voor haar neus, vlak voor haar gezicht.
Ze duwt het papier weg en trekt een vies gezicht. "En wat is dit?" Het ziet eruit dat ze niet tegen printpapier kan.
"Dat weet jij donders goed," sis ik. Mogen de goden geen bliksemstraal naar verwende tieners gooien? Want het voelt alsof ze nu eentje wel verdiend.
"Lees wat er op staat." probeer ik mijn kwade stem in te houden.
"Hmmm." Ze trekt een denkgezicht. "Volgens mij heeft dat papier mijn ogen aangetast, zou je zo lief zijn om het voor te lezen?"
Nu.is.het.te.druppel.
Ik tel snel tot 10 en neem diep adem. "Maar natuurlijk!" Ik draai het blaadje om zodat de letters na mij gericht zijn. Ze knikt, nog steeds met die smoel op haar gezicht.
"Hier het nieuws van Maandag:
Vandaag gespot: Loser met slechte kleding smaak. Liep in de gangen van het Hollywood Ogan High school en knalde tegen de meest belangrijkste persoon aan! Charlotte Calloway! Charlotte wou graag haar excuses aanbieden maar het meisje -met de naam Nikita Hamilton, te vinden met een blauw oog- bewoog ertoe om gelijk aan te vallen! Charlotte kon net op tijd weg springen om als volgt als verdediging een duw te geven. Het meisje viel tegen een van de deurknoppen aan en kreeg een blauw oog. Charlotte is traumatisch toch stabiel. Nikita blijkt ook nog een nieuwe leerling te zijn.
JE LEEST
Almost fell in love with a badboy!
Genç KurguBeschrijving staat in het volgende hoofdstuk. ~☻ ☠ IF YOU STEAL THIS STORY I WILL COME AFTER YOU! ☠ All rights reserved ♛TheTumblrMoon® 2014-2015 #14 Teen Fiction || 12-7-2015