Hoofdstuk 15 | Nablijven met Ego hoofd (1)

2K 133 17
                                    

H15: Nablijven met Ego hoofd (1)

"Holy Banana." Verbeter ik mezelf snel.

James begint te lachen. "Dit is de eerste keer dat ik je normaal heb horen schelden."

"EN OOK DE LAATSTE KEER."

Ik kan mezelf serieus niet geloven. IK HEB NET MIJN EED VERBROKEN. MIJN EIGEN WEDDENSCHAP.

LEON GAAT ME VERMOORDEN.

PAP GAAT ME VERMOORDEN.

DEMI GAAT ME VERMOORDEN.

ESLY GAAT JUICHEN.

"Hey? Gaat alles goed? Je kijkt helemaal bleek." James gaat naast me aan tafel zitten. "Het komt allemaal dankzij jou Ego hoofd." Ik sla nog een keer met mijn schrift tegen zijn hoofd aan, maar deze keer pakt hij mijn pols vast. "Kom."

"Whut."

Mijn gezicht staat nog steeds lijkbleek. Ik kan maar niet de gedachte uit mijn hoofd halen hoe ik Lisa de eenhoorn moet verbranden. (Waarom had ik deze weddenschap gemaakt.)

James trekt me omhoog waardoor ik mijn evenwicht verlies en tegen hem aan val. "Wilt prinsesje weer op me slapen?"

Ik wil hem zo graag een mep verkopen.

"GESTOORDE GORILLA!" Ik trek mijn hand uit zijn grip en pak mijn tas op. "Ik blijf geen seconde meer bij deze Ego hoofd." De deur slaat met een klap achter me dicht wanneer ik de gang op storm.

Ik wil graag mijn hoofd weer legen in de tuin. Het is een beetje mijn speciale plekje geworden waar ik altijd in de pauze met Esly zit. Er komen bijna geen mensen en het is rustgevend. Mijn stress gaat gelijk weg wanneer ik door de tuin loop.

Ik was natuurlijk de eerste keer verdwaald (is niet meer verbazend hé?) , maar later was het eigenlijk best wel makkelijk te onthouden.

En dat binnen een week. (BESTE RECORD EVERRR)

De geur van bloemen en planten neem ik goed in mij op. Ik stap van het opstapje af en huppel door het gras heen. Waar zou ik vandaag heen gaan?

Ik kijk een beetje om me heen. "De vijver?" zeg ik tegen mezelf. "Of toch de schommel?" Ik denk nog even na. "De schommel." zeg ik vastbesloten. "Je verbaast me elke keer weer prinsesje."

James staat verderop tegen een van de grashegjes aan. "W-wat doe jij hier?" Hoe kan hij zo snel zijn?

Duh Nikita, hij kent deze school langer dan jou.

"Kijken hoe jij spijbelt." Hij laat zijn spierwitte tanden zien. Zegt dat ego hoofd nou dat ik spijbel? Hoe komt hij daar nou mee bij. De schooltuin is niet spijbelen, het is een plek voor elke leerling op deze school.

"Ik spijbel niet."

"Owh echt wel."

"Owh echt niet." Ik drop mijn tas op de grond. "Als je niet spijbelt hé, waarom zit je dan nu niet in het nablijf lokaal?"

"Nablijf lokaa-"

"Hey! Jullie twee." Een meter van ons vandaag rent er iemand deze kant op. "Alle frikandellen met bubbelplastic."

Er is maar een optie:
Rennen.

Ik pak mijn tas op en ren. "James?! wil je gepakt worden?"

"Dus mevr-" (Dus mevrouw is wel aan het spijbelen.)

Ik laat hem niet uitpraten en pak zijn hand beet en ren zo snel als ik kan. Ik weet precies dat deze actie gevolgen heeft....

~~~~~~~~~<3

Ik schrijf poep, geen discussie hierover.
Xx
~Chelsea

Almost fell in love with a badboy!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu