Evet maalesef okullar açıldı ve ben yeni bir okula gidiyorum. Harika!! Herkes gibi bende okuldan nefret ediyorum. Tabi fen liseleri hariç. Tamam iğrençti bu.
Ah baba yaktın beni ne olurdu İstanbul'da kalsak.
Ertesi sabah alarm ile uyandım lanet olsun alarm sesine küfür etmemek için ezan sesi koyucağım sonunda...
"Kızım hadi ama geç kalıyorsun." annemin bağırış sesi ile.
"Tamam anne geliyorum."Of çok heyecanlıyım acaba yeni okulum nasıldır, çıngıraklı yılan doludur kesin veya keko gibi davranan erkeklerle veya kendini komik sanan erkek veya kızlar.
Ha bu arada ben Masal Sonay 17 yaşındayım, İstanbul'da doğdum ama babamın işinden kaynaklı Ankara'ya geldik ve 11. Sınıfa gidiyorum.
Ders konusuna gelirsek aslında zeki bir kızım ama bilirsiniz dersi dinlemeyen biri için çalışkan diyemiyoruz...
Her neyse hemen okul eteğimi ve gömleğimi giyinip, sade bir makyaj yaptım. Çantamı ve montumu alıp aşağıya indim. Hemen kahvaltı yapıp babam ile evden çıktık. Bugün o beni götürmek istediğini söylediği için onun arabasına doğru yöneldim.
Babam beni bırakır bırakmaz işe gitti.Yolda da bol bol nasihat etti. Allah'tan hemen geldik de boğulacaktım nasihatlerden...
Okulda ki herkesin bana görgüsüz gibi bakması peki, ya da zaten görgüsüzler mi? Herneyse hemen müdürün odasını bulup buradan uzaklaşsam iyi olur.
Müdürün odasını bulmam için bir kıza söyledim, kızda sağa dön sonra düz ilerle diyince koşar adımla müdürün yanına gittim.
Şimdiden hoşuma gitmedi bu okul çünkü koşarken bir kaşara çarptım kaşar diyorum ama öyle böyle değil vay anasını böyle yakışıklılar var mı be bu okulda?
"Yavaş olsana lan!" o kaşar bana ne demişti?
"Ne?"
"Sana diyorum yavaş ol nerenden anlıyorsun?"
"Düzgün konuş sen bana çarptın uyuz."Bir anda kolumu sıkıca kavrayıp bana baktı. "Bir daha söylesene!" deyip yüzüme kötü kötü bakmaya devam etti.
Lanet olsun okulun ilk gününden birisiyle kavga edemem neyse özür dileyip gitsem iyi olur.
"Özür dilerim."
"Bir daha önüme çıkma bu sefer özür ile yırtamazsın." aptal çarpan sensin.Kolumu bırakıp gitti deli miydi neydi.
Müdürün odasını sonunda buldum.Uzatmadan müdüre sınıfımı sordum
11/A demiştim. Teşekkür ederek odadan çıktım. İyi bari bu katta 11. Sınıflar zorluk çekmeden hemen bulup sınıfa girdim.Burası ne böyle ahır mübarek kızların hayvan gibi gülmesi erkeklerin de aptal aptal oynaması dışında sorun yok yani şuan yok...
İlk defa yazıyorum kitap, hatam varsa kusura bakmayın
Görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle kaybol
AcţiuneUras, "masal benim ve benim olan benim yanimdan ayrılamaz." Kimse benim Masalıma dokunamaz... Masal Uras aşkı