Selam.
Upuzun bir bölüm sadece birkaç gün içinde sizinle. Lütfen oy ve yorum bırakmayı unutmayalım.
Aaron~ U- Turn
Serbest ~ KayıpKeyifle okuyun.
🎭
Yerden metrelerce daha yüksekteydim.Ölümcül bir oyunun parçasıydım.
Ellerim… Cihangir'in büyük avuçlarının içindeydi.
Kalbimin deli gibi çarpmasının sebebi, yükseklik değildi.
“Oynayacağım.” Oynayacağım en tehlikeli oyunun onunla olacağını biliyordum ve bu ilk değildi.
Gülümsedi; birçok yara barındırmıyormuş gibi… “Başla Can.” direktifini verdi, gözlerini benimkilerden ayırmadan. “Oyunun ilk kuralı.” Sesini yeniden benim için kısmıştı. “Gözlerini gözlerimden ayırma.”
İtaatlerine göre yön bulan bir robot gibiydim. “Ayırmayacağım.”
Can’ın ilk adımı attığını duydum. Devamını getirirken acele etmedi. Yaklaştıkça nefes alışverişleri kulağıma uğruyordu; düzensiz ve kesik kesikti. Ona bakamıyordum. Çünkü oyunun ilk kuralı ihlal etmek istemiyorum.
“Huh! Bu sandığımdan daha eğlenceliymiş.”
Birbiri önüne attığı adımlar hızlanınca “Yavaş ol.” diye uyardı Cihangir. “Oyun oynamıyorsun.”
Yürümeye devam etti. Bize iyice yaklaşmıştı. “Yoo, gayet de oyun oynuyorum.”
Can, Cihangir ile oluşturduğumuz halkaya ilk adımı attığında göğsüm, içine hapsettiği nefesle birlikte dondu. Sarhoş zihni endişelenmesine izin vermiyordu ama aşağıdakilerin de tıpkı benim gibi nefeslerini tuttuklarını biliyordum.
“Üzgünüm ama oyunların en eğlencesi bana düştü çocuklar!” Halkadan çıkan ilk adımı ile birlikte kahkaha attı. “Sikeyim! Çok eğlenceli lan.”
“Can!” dedi Cihangir, dişlerinin arasından. “Konuşmayı bırak ve sızmadan turları tamamla. Yoksa gözünü aşağıda açacaksın.”
Can’ın adımları giderek uzaklaşırken, “Kızma be Ciho.” Yürümeye devam etti. “Ha bu arada, güzel kızın elini tutmuşsun, seni şanslı velet.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİYE KALANLAR "Oyna Ya Da Öl" 🎭
Fiksi RemajaDevlet lisesine ve koleje giden bir grup gencin yolları, bir psikopatın tehlikeli oyunuyla kesişir... Sonrası tehlike; acı ve aşktır...