פרק 2 פיפול הלוווווו :》
נ.מ ג'יימס
"תגיד מה המפקד אמר? לגבי החוקים, לא התרכזתי." שאלתי את ריין. "אממממ הוא אמר שאסור לאחר, להתחצף, לענות בחזרה ולא לעבור על החוקים." ריין אמר תוך כדי שהוא סופר את החוקים עם אצבעותיו. "אוקיי." אמרתי ומשכתי בכתפיי.
"מה קרה שלא היית מרוכז?" ריין שאל. "לא יודע." עניתי ונכנסתי אל החדר. " הנחתי את התיק שלי ליד אחת המיטות. נשכבתי על המיטה ונאנחתי.
"אני עייף כל כך!" אמרתי והנחת את ידיי על פני, "לא ישנת בלילה?" ריין שאל ושמעתי את המיטה שלידי חורקת כך שהבנתי שריין התיישב במיטה לידי.
"לא הצלחתי. הייתי בלחץ" מלמלתי. אין לי כוח לישון אבל אין לי כוח להישאר ער.
"אתה יודע שאתה אמור למצוא דרך להירדם כשאתה בלחץ." ריין אמר וגלגלתי את עיניי.
אני בסדר גמור עם חוסר שעות שינה. "לא אני לא. אני חי בסדר גמור ככה, כבר שנים למען האמת. פשוט אני לא מצליח להירדם כשאני בלחץ זה קשה לי." מלמלתי ועצמתי את עיניי באנחה.
"אז תמצא דרך. ניסית מוזיקה?" ריין שאל והבטתי בו בהרמת גבה.
"מוזיקה רק תפריע לי יותר, זה רעש." אמרתי ושוב עצמתי את עיניי.
"לא בהכרח. לי זה עוזר להירדם ואני יודע על עוד כמה אנשים שזה עוזר להם." ריין טען.
מוזיקה?
"טוב אני אנסה מתישהו." מלמלתי וריין שתק.
~~~~~~~לבסוף נרדמתי ואין לי מושג לכמה זמן ישנתי אבל כשהתעוררתי היה כבר חשוך בחוץ.
נאנחתי ופקחתי את עיניי באיטיות.
"התעוררת, אורורה." שמעתי את קולו של ריין מימיני וסובבתי את ראשי אליו. הבטתי בו בהרמת גבה והוא אמר "אחרי שעה שלא התעוררת חיפשתי בגוגל איך קוראים לנסיכה שישנה בדיסני כדי לצחוק עלייך." הוא חייך וגלגלתי את עיניי.
אה כן, ריין אמר שהוא אף פעם לא ראה סרטי דיסני והוא יודע רק סיפורים כלליים מחברה טובה שהייתה לו פעם.
"אתה יודע שאורורה מתעוררת מנשיקה של אהבת אמת." מלמלתי בעייפות והתיישבתי במיטתי.
"אז אתה לא התעוררת ככה." ריין אמר וביטל את דבריי בנפנוף יד. גיחכתי והסתכלתי על החדר
"למה החדר עדיין ריק?" שאלתי מבולבל.
"האחרים שבחדר איתנו היו פה כשישנת, אחלה חברה." ריין אמר והסתכל עליי לשנייה ואז החזיר את מבטו אל הטלפון.
YOU ARE READING
~Tyler~
Romance"אני מצטער המפקד! לא יקרה שוב" אמרתי והסתכלתי על הרצפה. "זה לא יקרה שנית ואתה נשאר שבת." מה? "המפקד, אני בסך הכל איחרתי בכמה שניות." אמרתי בכעס שניסיתי להרגיע. "אתה בצבא, לא בגנון. אתה נשאר עוד שבת על זה שענית לי. ואם תגיד עוד משהו זה יהיה שלוש ש...