איזה כיף זה להלחיץ את יעל שאני לא מעלה פרק🤭🥰
כאילו זה ממש כיף. היא כאילו ממש נלחצה.
מי שמעוניין.ת.ים.ות שבפרק הבא אני אשים כזה תמונה של איך אני מלחיצה אותה תגידו לי :>
כי זה כיף 3>
אה וכדאי לי לשים כל פרק שיר מהפלייליסט של הספר?
טובטוב בלי הרבה חפירות הינה הפרק:>
נ.מ ג'יימס:
זה יום האהבה. אני לא חושב שטיילר תכנן משהו, זה פחות הקטע שלו.
שכבתי במיטתי, מקשיב ללנה דל ריי באוזניות וקורא.
"אז, מה חבר שלך תכנן לוולנטיין?" שמעתי את קולו של ריין מימיני. הסטתי את מבטי מהספר וראיתי שהוא שוכב על מיטתו, הטלפון בידו.
הורדתי את האוזניות ועצרתי את המוזיקה.
"למה אתה חושב שהוא תכנן ולא אני?" שאלתי בהרמת גבה וריין גיחך.
"אתה תכננת משהו?" הוא שאל וגמגמתי. "או- המ. או- אוקיי לא. אבל גם הוא לא."
"איך אתה יודע שהוא לא מתכנן לך הפתעה?" כי הוא אמר לי שהוא לא. "כי זה לא הקטע שלו, וולנטיין וכזה.."
"אולי הוא אמר לך את זה כדי שלא תחשוד בהפתעה שהוא עושה לך." הוא אמר והנדתי בראשי.
"חבר שלך שוב הסתבך?" שאלתי אז. אני לא רוצה שוב להיכנס באמצע שהם בשיחה. זה קרה כבר 4 פעמים.
"איזה חבר?" הוא שאל בבלבול. "מייקל." עניתי ויכולתי לראות את ריין מסמיק.
"מי זה מייקל? אני לא מכיר מייקל. מייקל? אההההה המייקל הזה. שכחתי ממנו. חהחהחהחה." הוא מלמל והבטתי בו בהרמת גבה.
"אוקייייי. אז הוא שוב הסתבך?" שאלתי והוא משך בכתפיו. "למה שאני אדע? זה לא כאילו אני כל הזמן איתו. אני לא כל הזמן איתו." הוא ענה בזמן שמתחבא מתחת לשמיכה.
"אתה מתנהג מאוד מוזר." אמרתי והוא גיחך בהיסח דעת. "אני לא"
"הוא הציע לך לצאת איתו לוולנטיין?" שאלתי והוא יצא ממתחת לשמיכה בבת אחת.
"מה? למה שהוא יציע לי? למה? זה לא כאילו אנחנו יוצאים. אתה חושב שאנחנו יוצאים? אנחנו לא יוצאים." הוא אמר במהירות.
"הוא נראה כאילו כל שנייה הוא מתכוון לזרוק אותך על שולחן ו-" "לא הוא לא." הוא קטע אותי.
"אם אתה אומר...." משכתי בכתפיי. הוא מתנהג נורא מוזר. אבל זה ריין.
"אז. אני מנחש שהוא לא הסתבך." אמרתי. "דרור עדיין בכלא אז כנראה שלא." הוא מלמל והנהנתי.
"ביי!" קראתי ויצאתי מהחדר, מתקדם לכיוון המשרד של טיילר.
YOU ARE READING
~Tyler~
Romance"אני מצטער המפקד! לא יקרה שוב" אמרתי והסתכלתי על הרצפה. "זה לא יקרה שנית ואתה נשאר שבת." מה? "המפקד, אני בסך הכל איחרתי בכמה שניות." אמרתי בכעס שניסיתי להרגיע. "אתה בצבא, לא בגנון. אתה נשאר עוד שבת על זה שענית לי. ואם תגיד עוד משהו זה יהיה שלוש ש...