~3~

521 33 243
                                    

פרק 3 פיפול תהנו💜 רק הערה, מדי פעם בין כל כמה פרקים יהיו קפיצות בזמן, נגיד בפרק הזה יש קפיצה בזמן של כמה ימים, הפרק התחיל שבספר היה יום ראשון ובפרק הזה זה יום רביעי

אה ופיפול עוד משהו ממש חשוב בסוף הפרק אז תקראו 3>

נ.מ ג'יימס:

"אז! אנחנו נתחיל עם 4 סיבובי ריצה, ולאחר מכן כפיפות בטן, אני מובן?!" המפקד צעק וכולנו צעקנו ביחד "כן המפקד!"

התחלנו עם סיבובי הריצה וריין ואני רצנו באותו קצב כדי שנוכל לדבר.

"אז עכשיו אתה מוכן להגיד לי מי זה שדיברת איתו לפני כמה ימים?" שאלתי את ריין.

פניו נהיו אדומות יותר משהיו והוא רץ מהר יותר.

רצתי אחריו ואחרי כמה שניות השגתי אותו. אם הוא לא רוצה לספר לי הוא לא חייב.

"אתה לא חייב לספר לי, אני באמת שלא לוחץ עלייך. רק שאלתי." אמרתי לו בחיוך קטן והוא הנהן מוסמק

"זה מייקל." הוא מלמל והבטתי בו בשאלה. מייקל?

"הוא ילד מהשכבה שלי, היה לי קראש עליו כבר לכמה שנים. אנחנו חברים אבל אני לא חושב שהוא אוהב בנים וגם אם הוא כן אז למה שהוא יצא איתי?" הוא מלמל וגיחך.

"זה מייקל." הוא הצביע על מי שרץ מלפנינו. שיערו היה בלונדיני וגופו שרירי. לא כמו של טיילר.

היי וואו- אני השוותי כרגע בין מייקל לטיילר? למה?- איך?- למה אני חושב על טיילר?!

לפתע נפלתי מאחד האבנים שהיו שם. יאי.

נאנחתי והתיישבתי. "פאק! אתה בסדר?" ריין ישר התיישב לידי ושאל אותי. הנהנתי בחיוך קטן, כדי להרגיע אותו.

"בוא אתה יכול לקום? אני אקח אותך לאחות." הוא אמר והנדתי בראשי.

"זה בסדר! אני לא צריך ללכת לאחות זו רק מכה קטנה." חייכתי אליו וקמתי. "רואה? אני בסדר." הושטתי לו את ידי כדי לעזור לו לקום. אירוני.

הוא נאחז בה והתרומם אבל עדיין הביט בי במבט מודאג.

"אתה בסדר ווילר?" שמעתי את קולו של המפקד מאחורי ושוב קפצתי. מה הקטע שלו עם לבוא מאחורי ולהבהיל אותי?

הסתובבתי אליו והרמתי מעט את ראשי כי המפקד היה יותר גבוה ממני.

"אה כן המפקד אני בסדר. פשוט לא שמתי לב לאחת האבנים." אמרתי והוא הנהן

"אז תשים לב." הוא אמר והחזקתי את עצמי מלגלגל את עיניי. "כן המפקד." אמרתי והוא הלך

"כן ג'יימס תשים לב." ריין התגרה בי וגלגלתי את עיניי. "אני אפיל אותך ואז אותך אני אקח למרפאה." אמרתי והרמתי את האצבע שלי אליו באופן מזהיר והוא גיחך.

~Tyler~Where stories live. Discover now