פרקקקקק
תהנו💜😍הפתעה בסוף הפרק סוווווו יאפ :>
נ.מ טיילר:
ביום שישי ג'יימס ישאר. זה אומר שאני אהיה איתו יומיים, דיי לבד כי אין הרבה שנשארים לשבת.
נינה נשארת איתו אז לפחות הוא לא לבד.
"אני לא מבינה למה הכלבה הזאת התקשרה." מיקה אמרה בעצבים בזמן שהתהלכה בחדרי.
"אני באמת שלא יודע. והכי נורא זה שהוצאתי את זה על ג'יימס." מלמלתי ומיקה הביטה בי בהרמת גבה.
"זה הדבר הכי נורא?" היא שאלה ונאנחתי.
"אני כבר לא יודע! הילד הזה הוא משגע אותי!" אמרתי ביאוש ועצבים.
"אבל עדיין למה שהכלבה הבוגדנית הזאת תתקשר?" מיקה חזרה להתהלך.
"אני לא יודע. אחרי כל השנים האלה היא נזכרת להתקשר." בעטתי בשולחני והשענתי את ידיי עליו.
"היא אמרה משהו?" היא שאלה והנדתי בראשי.
"אז ליב פשוט התקשרה ולא אמרה כלום." היא אמרה והנהנתי. אני יודע שאין בזה היגיון כי ליב ידועה כמישהי שמדברת, המון.
"אתה מתכוון להתקשר אליה בחזרה?" היא שאלה והפעם לא עניתי.
אני לא יודע מה אני אעשה.
להתקשר אליה?
"טוב אני צריכה ללכת" מיקה אמרה אחרי שבדקה את השעה בטלפון שלה. היא פתחה את דלת משרדי אבל לפתע נעצרה.
היא הסתובבה אליי ומבטה היה נראה משועשע.
"שלום גם לך ווילר." היא אמרה וזזתי במהירות עם הכיסא שלי כך שאוכל לראות אותו.
הוא עמד שם, ידו הייתה מורמת. זה נראה כאילו עמד לדפוק.
"אה. אמ היי אמ המפקדת? כן היי." הוא מלמל
"אני מפריע?" הוא שאל והנדתי בראשי. "לא, לא. מיקה בדיוק הולכת" אמרתי.
"באמת?" מיקה שאלה בחיוך ואחרי מבט רציני ממני היא גלגלה את עיניה ומלמלה "אתה לא כיפי."
היא יצאה מהמשרד וסימנתי לג'יימס להיכנס ולשבת בכסא שמולי.
"אז ווילר. במה אני יכול לעזור לך?" שאלתי אותו.
"כן. אז. זה לא בדיוק משהו שאני צריך עזרה בו. כלומר זה יעזור לי אם תענה על זה. אני חושב. כן. זה חברים שלי אומרים לי. כאילו אני גם חושב. אני לא בטוח. ניראלי?. כן. כאילו אתה תגיד לי אם כן או לא. אני לא בטוח. אני כן בטוח אם אתה תענה אבל אני לא בטוח לגבי התשובה. אז כן." הוא מלמל והבטתי בו בבלבול.
"אז. קטע מצחיק . אתה זוכר את אותו דבר קטן ממש קטן שאמרתי עלייך מקודם?" איזה דבר?
הבטתי בו בשאלה והוא נראה לחוץ.
YOU ARE READING
~Tyler~
Romance"אני מצטער המפקד! לא יקרה שוב" אמרתי והסתכלתי על הרצפה. "זה לא יקרה שנית ואתה נשאר שבת." מה? "המפקד, אני בסך הכל איחרתי בכמה שניות." אמרתי בכעס שניסיתי להרגיע. "אתה בצבא, לא בגנון. אתה נשאר עוד שבת על זה שענית לי. ואם תגיד עוד משהו זה יהיה שלוש ש...