שלוםלום
פרקק
אני כותבת אותו כשאני חצי ערה חצי ישנה וחצי באמצע סערת רגשות בגלל ספר שקראתי.
אזזזזזזזז
תהנו מהפרקק ;)
אזהרות: בפרק הזה יהיו תכנים מיניים אז מי שלא רוצה לקרוא את זה, אל תקראו את הפרק הזה :>
זאת דיייייי הפעם הראשונה שאני כותבת סמאט אז אם זה גרוע מתנצלת מראש בייביז.
נ.מ ג'יימס:
הנה אני, במקלחת עם האדם שלפני כמה דקות אמרתי שאני אוהב.
אנחנו מתנשקים בלהט, אני מוצמד לקיר בזמן שטיילר מתכופף מעט כדי להגיע אליי..
לבסוף התנתקנו מהנשיקה, מתנשפים. אני אפילו לא רוצה לדעת איך אני נראה עכשיו.
"אז.. אתה אוהב אותי." צחקקתי והוא חייך
הוא התחיל לרדת עם נשיקות לאורך צווארי. "אוהב אותך מאוד." הוא אמר לצווארי
"טיילר.." מלמלתי, מנסה לעצור אותו. הוא המהם בשאלה.
"אני- אני לא חושב שאני מוכן." אמרתי במהירות והוא קפא.
"אני כל כך מצטער. שיט, פאק. סליחה- הייתי צריך לשאול-" הוא התחיל לגמגם והסתכל עליי עם פחד וחרטה בעיניו. הוא- זה-
"טיילר! זה בסדר! אני פשוט לא מוכן ל.. חוויה המלאה של זה. לא אמרתי שאי אפשר דברים אחרים.," חיוך מתגרה עלה על פניי וירדתי לברכיי.
מאיפה האומץ הזה הגיע אליי? אני לא יודע.
איך תוך שניות אני על הברכיים שלי? אני לא יודע.
מה שאני כן יודע זה שאני כרגע על הברכיים, מביט בטיילר עם תשוקה בעיניי.
הושטתי את ידיי אל מכנסיו וחיכיתי לאישורו. כשהוא הנהן פתחתי את כפתור מכנסיו והורדתי אותם עד למתחת ברכיו.
הוא נשאר עם בוקסר והיה אפשר לראות זקפתו בברור דרך הבד.
בלעתי את רוקי בלחץ והחזקתי בגומי הבוקסר, מביט בו שוב לאישור.
הוא הנהן שנית והורדתי את הבוקסר באיטיות.
לבסוף, הורדתי את הבוקסר לאיפה שמכנסיו ועיניי נפערו בהלם.
אין פאקינג סיכוי שאני אי פעם אצליח להכניס את זה לגוף שלי.
אני בנאדם קטן.
"אתה רוצה תמונה?" הוא שאל ויצאתי מהבהייה שלי, מסמיק.
"פפפפפפ, לא." ניסיתי לומר בקול הכי רגוע שהצלחתי להוציא.
אני הצעתי לעשות את זה, למה אני לחוץ?
נשמתי עמוק והתחלתי לנשק את ירכיו של טיילר, אני אולי קצת לחוץ אבל זה לא אומר שאני לא יכול להתגרות בו.
YOU ARE READING
~Tyler~
Romance"אני מצטער המפקד! לא יקרה שוב" אמרתי והסתכלתי על הרצפה. "זה לא יקרה שנית ואתה נשאר שבת." מה? "המפקד, אני בסך הכל איחרתי בכמה שניות." אמרתי בכעס שניסיתי להרגיע. "אתה בצבא, לא בגנון. אתה נשאר עוד שבת על זה שענית לי. ואם תגיד עוד משהו זה יהיה שלוש ש...