~13~

327 28 384
                                    

שוב אני בנאדם אחראי שכותב פרקים ביום שישי💪🏼

בפרק הזה יהיה הומופוביה, כמעט בכל הפרק הזה יהיו איזכורים ומקרים של הומופוביה אז אם זה טריגר או משהו, אל תקראו:}

נ.מ טיילר:

חזרתי הביתה, עייף אבל מרוצה. הדייט היה מושלם.

חוץ מהרגע עם המלצר המטומטם הזה.  שבמקרה אני מכיר את המלצר המטומטם הזה.

הוא אמר לי שהוא לא עובד היום.

למה הוא היה חייב לעבוד? למה הוא לא יכל להיות אח טוב רק ליום אחד?

זה באמת כזה קשה לו?

שכבתי במיטתי כששמעתי את דלת הבית נפתחת.

קמתי ממיטתי במהירות והלכתי לכניסת הבית, שם ראיתי את אחי הגדול מוריד את סינר המלצרות שלו ותולה אותו על הוו שליד הדלת.

"הוווו שלום לך אח קטן." הוא חייך כשראה אותי. גלגלתי את עיניי והבטתי בו בכעס.

"אמרת לי בפירוש שאתה לא עובד היום." אמרתי בשילוב ידיים ונשענתי על הקיר.

"שינוי בתוכנית. רק רציתי לראות מי זאת שאתה יוצא איתה. או במקרה הזה, איתו." הוא אמר בהתגוננות והביט בי בחיוך מתגרה.

"מה קרה שפתאום אתה גיי?" הוא שאל והתקדם לעברי.

"זה לא עניינך." אמרתי בארסיות.

"וואו, תרגע. אני רק בא בטוב." הוא הרים את גבתו.

"למה זה היה טוב? היית פשוט חייב להפריע? לא יכולת פשוט לתת לי להנות מהדייט? היה לך כל כך כואב לראות אותי שמח?" שאלתי ודחפתי אותו.

"אוי. הפרעתי לך להיות הומו?" הוא שאל בגיחוך והרגשתי את העצבים עולים בגופי.

"תגיד מה הבעיה שלך? לא עשיתי לך משהו, ביקשתי ממך יפה לא להפריע לי ויש סיבה ששאלתי אותך אם אתה עובד היום."

"היי בנים, מה קורה פה?" שמעתי את קולה של אימי מאחוריי.

הסתובבתי אליה ואז שמעתי את קולו של כריס.

"כלום, רק דיברנו על הדייט של טיילר שלנו." הוא אמר ופרע את שיערי. כיווצתי את ידיי לאגרופים ונשמתי עמוקות.

"הו, היית בדייט חמוד שלי? למה לא סיפרת לי? מי זאת?" אימי שאלה בחיוך חם.

"לא זאת." כריס אמר והסתובבתי אליו בעצבים ונתתי לו אגרוף לפנים.

"טיילר!" אימי צעקה, הולכת במהירות לאחי לבדוק אם הוא בסדר.

חיוך עדיין היה מרוח על שפתיו כשהוא קם מהרצפה.

"אתה חזק יחסית ל-" הוא התחיל להגיד אך קטעתי אותו. "אתה רוצה עוד אגרוף?" הוא גיחך וגלגלתי את עיניי.

~Tyler~Where stories live. Discover now