פרקקקקקקקקקקקקקקקקקק
אוי אני מרגישה רע
לא נורא
חהחה
חרוז
באלי לשחק מיקמקקקקקקקקק
וואיייי הלכתי לשחק מיקמק
עכשיו נזכרתי שאני אמורה להמשיך לכתוב.. אוכ🙄
סתםסתם לוביו😘
יאללה לפרק החמודי מודי הזה:>
נ.מ ג'יימס:
פאק.
אזזזזז
יצאתי מהמשרד של טיילר.
בלי מכנסיים.
הסתובבתי כדי לפתוח שוב את הדלת אך היא הייתה נעולה. מתי הוא הספיק לנעול אותה?!
דפקתי אך לא היה מענה.
התחלתי להילחץ שבכל רגע יעבור כאן מישהו.
דפקתי עוד פעם ועוד פעם עד שהדלת נפתחה.
הזדחלתי פנימה במהירות, גורם לטיילר לסגור את הדלת אחרי ולהביט בי בהרמת גבה.
הסתכלתי על רגליי החשופות ואז עליו בחזרה.
הוא העביר את מבטו על גופי וכשהגיע לרגליי הנהן בהבנה.
"אני אכתוב לריין להביא לי בגדים נקיים." מלמלתי והוצאתי את הטלפון, נכנס לצ'אט של ריין ושלי.
"אסור לך לצאת בלי המדים." טיילר אמר והבטתי בו בהרמת גבה.
"ובאשמת מי אני בלי המדים?" סיננתי והוא גלגל את עיניו.
טיילר מלמל משהו בסגנון "מאשים אותי שהוא מלכלך את המדים שלו." ונכנס לחדר שירותים. הלכתי אחריו, לא מבין מה הוא עושה.
ראיתי אותו אז מרים את המדים שלי ומכניס אותם למכונת כביסה שלא ידעתי שהייתה שם.
חזרנו לשבת בשקט, כל אחד במקום שלו.
הרמתי את מבטי אליו וראיתי שראשו בין ידיו ורגלו רועדת.
"אני מצטער." מלמלתי והורדתי שוב את מבטי לרגליי.
"אתה לא צריך להצטער-" הוא התחיל לומר אך קטעתי אותו. "אני כן! אני לא הייתי צריך לנשק אותו. אפילו שרבנו, לא הייתי צריך לעשות את זה. הייתי צריך לבוא אלייך וביחד לפתור את הריב. לא ללכת ולנשק מישהו אחר." נאנחתי והנחתי את ראשי על הקיר, עוצם את עיניי.
"אתה חדש לזה." שמעתי אותו אומר עם כאב בקולו.
"אתה לא צריך להצדיק אותי, טיילר. אני אבין אם תפרד ממני, אני אבין אם תכעס עליי ואני אבין אם תשנא אותי לתמיד. אבל אני מבטיח לך, אני אעשה הכל כדי שתסלח לי ותבטח בי שוב." כווצתי את ידיי לאגרופים.
YOU ARE READING
~Tyler~
Romansa"אני מצטער המפקד! לא יקרה שוב" אמרתי והסתכלתי על הרצפה. "זה לא יקרה שנית ואתה נשאר שבת." מה? "המפקד, אני בסך הכל איחרתי בכמה שניות." אמרתי בכעס שניסיתי להרגיע. "אתה בצבא, לא בגנון. אתה נשאר עוד שבת על זה שענית לי. ואם תגיד עוד משהו זה יהיה שלוש ש...