Part-3

611 17 1
                                    

Unicode

"အမေရေ..သမီးပြန်ရောက်ပြီနော်" "ဟောအဖေသမီးငယ်လေးပြန်ရောက်လာပြီပဲ..ငါ့သမီးကမတွေ့တာကြာလို့တယ်ချောလာပါလားဟ" "အဲ့တာကျုပ်နဲ့တူလို့အချောလေးဖြစ်နေတာဆိုပြီနောက်ဖေးမီးဖိုးချောင်ကပြုံးပြုံးလေးထွက်လာတယ့်အမေကဂုဏ်ယူဝင့်ကြွားတယ့်အကြည့်နဲ့ပြောလေရက်.."

"မဟုတ်တာမေကြီးရဲ့..ဖေကြီးနဲ့တူလို့အခုလိုအချောလေးဖြစ်နေတာနော့်သမီးငယ်" "အဖေနဲ့ရောအမေနဲ့ရောတူလို့ဟောဒီကသမီးကချောနေရတာပါရှင့်..အခုတော့သမီးအဝတ်စားလဲပြီရေမိုးချိုးလိုက်အုန်းမယ်နော်" "ရေမြန်မြန်ချိုးအအေးမိမယ်..မိသားစုထမင်းလက်စုံစားဖို့စောင့်နေမယ်" "အမိန့်တော်မြတ်တိုင်းပါမယ်မယ်ကြီးဘုရား.." "ဟီး" " တယ့်ဒီကောင်မလေးအမေကိုပြောင်နေသေးတယ်..သေတော့မယ်.အဲ့လိုအချိူးမပြေတာတွေကလေရှင်နဲ့တစ်ပုံစံထဲပဲ" "ဟေကျုပ်ကဘာလုပ်လို့တုန်းအမိရဲ့"

အခန်းထဲရောက်တာနဲ့ပစ္စည်းတွေအကုန်ချပြီးကုတင်ပေါ်ပစ်လှဲပြီမနက်ကတွေ့ခဲ့တယ့်အမျိုးသမီးလေးကိုသတိရနေမိတယ်.."ကံပါခဲ့ရင်ထပ်တွေချင်ပါသေးတယ်အမျိုးသမီးလေးရယ်...ဟူးးး"မျက်နှာကျက်ကိုကြည့်ရင်းတဖြည်းဖြည်းမျက်ခွံတွေလေးလံလာပြီအိပ်ပျော်သွားခဲ့တယ်...

ဒုန်းးဒုန်းး"မိသီရိနင်ဘာလုပ်နေတာလဲထမင်းစားဖို့စောင့်နေတာကိုအခုထိမဆင်းလာသေးဘူးလား...နင်အဖေစောင့်နေတယ်အောက်ကိုဆင်းလာခဲ့တော့" "ဟုတ်အမေသမီးဆင်းလာခဲ့မယ်ခဏလေးအိပ်ပျော်သွားလို့..ရေမြန်မြန်ချိုးပြီးဆင်းလာခဲ့မယ်" "အောင်မလေးအေကျောင်းလေးခဏသွားတာကိုတော်တော်ပင်ပန်းနေတယ်ပေါ့လေ..အံသြတယ်အေနင်နဲ့တော့"

အမေရဲ့ပွားသံလေးကိုနားထောင်ရင်းရေချိုးခန်းထဲအမြန်ဝင်ရေချိုးရတော့တာပေါ့မဟုတ်ရင်ထပ်ဆူတာခံနေရအုန်းမယ်.."စောင့်ရတာကြာသွားရင်တောင်းပန်ပါတယ်အဖေ"ဆိုပြီလှေကားကနေဆင်းလာရင်းပြောလိုက်တယ်.."ရပါတယ်သမီးငယ်ရာဖေကြီးလည်းမဆာသေးပါဘူး..မေကြီးရေဟင်းတွေစုံပြီလားဟေ့..တို့သားဖဗိုက်ဆာနေပြီ" "လာပါပြီဖေကြီးရယ်..ဖေကြီးအကြိုက်တွေချက်ထားပေးတာ"

မြတ်နိုးမိတဲ့ပင်မြင့်ထက်ကသဇင်ပန်းလေးတစ်ပွင့်Where stories live. Discover now