5 - Siblings

7 1 0
                                    

"နာမည်က?"

"Jeon Jungkook ပါ"

"Jeon Yura ရဲ့...?"

"​မောင်ပါ။ မမနဲ့ ကျွန်​တော်က ​လေးမိနစ်ပဲကွာပါတယ်"

"ဪ ဟုတ်ကဲ့။ Jeon Junkook အ​နေနဲ့ အစ်မဖြစ်သူနဲ့ ဆက်ဆံ​ရေးဘယ်လိုရှိလဲ သိချင်ပါတယ်"

"မမက...ငယ်ငယ်တည်းက ကျွန်​တော့်ကိုသိပ်သ​ဘောမကျဘူး။ ကျွန်​​တော်က​တော့အမြဲလိုက်ပြီး သူလိုတာမှန်သမျှ တတ်နိုင်သ​​လောက်လုပ်​ပေး​ပေမယ့် မမကသိပ်ပြီး ကျွန်​တော်နဲ့မရင်းနှီးပါဘူး"

"အင်း...အဲ့ဒါဆိုရင် အစ်မဖြစ်သူမှာရှိ​လောက်တဲ့ရန်သူ​တွေ မတည့်တဲ့သူ​တွေ ပြီး​တော့ ထူးဆန်းတဲ့ stalker ​တွေမျိုး​ရောသိလား?"

"မတည့်တဲ့သူက​တော့ ​ကျောင်းမှာ​မေးပြီးပြီဆိုသိ​လောက်မှာပါ။ တစ်​ကျောင်းလုံးနီးပါးပဲ။ ကျွန်​တော်ထင်တာက​တော့ သူ့ကိုမနာလိုကြတာလို့ထင်တယ်။ နှစ်နှစ်ဆက်တိုက် Cheer Queen လည်းဖြစ်​နေ​တော့​လေ"

Jeon Jungkook အနည်းငယ်ငြိမ်ကျသွားပြီးစဥ်းစားသည်။ ထို့​နောက်

"ထူးဆန်းတဲ့သူ​တွေလိုမျိုးဆိုတာက?"

"သူ့အနားမှာ​တွေ့​နေရတတ်တဲ့သူမျိုး​ပေါ့။ သူ့ကိုထူးဆန်းတဲ့စာ​တွေ ပစ္စည်း​တွေ​ပေးတာမျိုး"

"ရှိ​တော့ရှိ​ပေမယ့် ကျွန်​တော်စိတ်ထင်တာပဲလားလို့။ ​ကောင်မ​လေးတစ်​ယောက်ပဲ။ ​နေ့လည်စာစားချိန်ဆိုမမကအစားအ​သောက်စားတာနည်း​တော့ ကျွန်​တော်သတိထားမိ​နေတာ။ အဲဒီ​ကောင်မ​လေးက မမကိုမျက်​တောင်မခတ်တမ်းကြည့်ကြည့်​နေတာပဲ။ နာမည်​တော့မသိဘူး။ ကိုယ်က​တော့​သေး​သေး​လေး ဆံပင်အတိ​လေးနဲ့"

"ဟုတ်ကဲ့ပါ။ ကျွန်​တော်တို့တစ်ချက်မှတ်ထားလိုက်ပါမယ်။ ဒါနဲ့​လေ အစ်မဖြစ်သူသွား​လေ့ရှိတဲ့ သွားတတ်တဲ့​နေရာ​တွေသိသလားခင်ဗျ"

"​ရေကူးကန်အ​ဟောင်းကြီးသိတယ်မလား။ သူ့သူငယ်ချင်း​တွေနဲ့​တော့အဲ့ကိုသွားသွားပြီးစု​နေတတ်တယ်။ ဘာလို့လဲ?"

စုံ​ထောက်နှစ်ဦးစလုံးဘာမှမ​ပြောဖြစ်ကြ။

"မမကိုထွက်​ပြေးသွားတယ်လို့ထင်​နေကြတာလား?? ဘာလို့လဲ? မမကဘာကိစ္စထွက်​ပြေးရမှာလဲ...ဒါမှမဟုတ်ကျွန်​တော့်​ကြောင့်များ-

"ကျွန်​တော်တို့ကဖြစ်နိုင်​ချေရှိတဲ့အရာ​တွေအကုန်လုံးစုစည်းရတာမို့ပါ။ Jeon Yura ထွက်​ပြေးတာလား ​ပျောက်သွားတာလားက​တော့ ခုချိန်ထိတပ်အပ်မ​ပြောနိုင်​သေးပါဘူးခင်ဗျ"

"​နောက်ဆုံး​မေးခွန်း​မေးပါမယ်။ ၃၁ရက်​နေ့ကဘယ်မှာရှိတာပါလဲ?"

"Halloween ​နေ့? အဲ့​နေ့က ​မေ​မေအပြင်ကပြန်လာ​တော့မူးတယ်ဆိုလို့ ကျွန်​တော်ပဲအ​အေးဖျော်တိုက်ပြီးအ​ပေါ်တက်သွားတာ။ ​မေ​မေတစ်​ယောက်တည်းမို့လို့ Halloween Party ဖိတ်ထားတာကိုဖျက်ပြီး အိမ်မှာပဲ​နေ​နေတာပါ"

"ဟုတ်ကဲ့​ကျေးဇူးပါ"

ဒီအခန်းကိုသူယူမိတာကံ​ကောင်းသည်။ စုံ​ထောက်နှစ်ဦး ည​အ​မှောင်ထဲတွင်ကား​မောင်း၍ ခြံထဲမှထွက်သွားသည်ကို ရှင်းရှင်းလင်းလင်းမြင်ရသည်​လေ။

"ဟယ်လို?"

"အင်းခုပဲပြန်သွားပြီ။ သူတို့ကမမကိုထွက်​ပြေးတယ်ထင်​နေတဲ့ပုံပဲ! တကယ်ကို ​ေ-

"သားဘယ်သူနဲ့​ပြော​နေတာလဲ?"

Jeon Jungkook ဖုန်းကိုချလိုက်ပြီး မိခင်ဖြစ်သူကိုပြုံးပြီးကြည့်လိုက်သည်။

"​ဖေ​ဖေနဲ့​လေ။ စိတ်ပူ​နေမှာစိုးလို့သားဆက်လိုက်တယ် ​မေ​မေမဆက်နဲ့​တော့။"

"ဟုတ်ပြီ သား​လေး...အိပ်​တော့​လေ မနက်ဖြန်​ကျောင်းသွားရဦးမှာ"

"အင်း"

မိခင်ဖြစ်သူနှင့်​ပြောပြီး​နောက် Jeon Jungkook အိပ်ရာဝင်ရန်ပြင်​သည်။ မနက်ဖြန်လည်း​ကောင်းတဲ့​နေ့​လေးဖြစ်ဦးမှာပဲမလား...

† 𝔞𝔯𝔱𝔢𝔪 𝔞𝔩𝔦𝔮𝔲𝔢𝔪 𝔬𝔠𝔠𝔦𝔡𝔢𝔯𝔢 †Where stories live. Discover now