chapter ten

339 13 3
                                    

------------------------------------------------------------

"Our love is tailor-made
But we let the edges fade"
~ Older

------------------------------------------------------------


~ L A N D O N O R R I S ~


Felálltunk az asztaltól, majd Carlos a kezemnél fogva kezdett felfelé vezetni, majd az emelet bal oldali ajtajának kilincsét lenyomta és kitárta az ajtót. Maga elé tessékelt, majd felkapcsolta a villanyt. Elém tárult egy kanapé, egy tévé Playstationnel összekötve, az egyik sarokban meg egy szimulátor és a szobából nyílik egy balkon is.

- Gondolom gyakran jársz ide inkább a szimulátor miatt.

- Igen. De nyugodtan foglalj helyet! - mutatott a kanapéra, majd úgy tettem. Amint Carlos a kezembe adta a kontrollert egyre inkább azt éreztem nyernem kell. Le akarom győzni. Elkezdtük a játékot. Felpattantam, amint megszereztem a vezetést.

- Egy-null nekem. Szerintem add fel!

- Az nevet igazán, aki a végén nevet, Lando. Ne aggódj! Megengedem, hogy széttörd mérgedben szegény kontrollert. - mondta magabiztosan. Pár perc múlva kiegyenlített. - Figyelj jobban a kapudra, édes! - olyan szexin mondta ki az 'édes' szót, hogy teljesen dekoncentrált lettem. Hallani akarom még ezt, ahogy így mondja. Végül csúf hat-egyes állással végződött a meccs.

- Bassza meg! - dobtam le mérgesen a kontrollert a kanapéra magam mellé.

- Hé! Ez csak egy játék.

- Sosem kaptam ki senkitől ilyen nagy különbséggel! - dühöngtem.

- Nem győzhetsz mindig. Ezt el kell fogadnod.

- A te hibád! - vágtam a fejéhez, majd a balkon felé indultam. Nem jött utánam. Tudta jól, hogy először le kell higgadnom ahhoz, hogy egyáltalán hozzám lehessen szólni. Tudta, hogy valójában nem rá haragszom. Utálom, hogy elrontottam a randit. Az este hűs levegője meghozta a józan eszem. Ő igyekezett, én pedig elrontom a randinkat. Rosszul érzem magam. Kifolyt egy könnycsepp a szememből. Akkora egy hülye vagyok!

- Jól vagy? - kérdezte megjelenve mellettem.

- Annyira sajnálom! Te mindent megtettél, hogy jó, mi több, tökéletes randink legyen, én pedig, mint egy öt éves gyerek, bepukkadok és elrontok mindent. Tényleg sajnálom. - mondtam lesütve a szemeim. Megemelte az állam, hogy a szemeibe nézzek.

- Ez a randevú még mindig tökéletes. Nélküled nem lenne az. Hálás vagyok neked, amiért eljöttél és itt vagy velem ma este. - fogta közre az arcom.

- És, ha nem jövök?

- Küzdenék érted tovább. Annyira gyáva voltam, tudom, Lando! És a gyávaságom szinte tönkretett téged. - simogatta a hüvelykujjaival az arcom mindkét oldalát. - De féltem. Nagyon féltem, hogyha elmondom mit érzek irántad valójában ellöksz magadtól. Ezt akadályoztam meg azzal, hogy én magam tettem meg. Hiba volt.

STAY DONE (Carlando ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora