chapter nineteen

378 18 1
                                    

-----------------------------------------------------------

"I'll be your shoulder to lean on
I'll be your right when you feel wrong"
~ This Is What It Takes

----------------------------------------------------------


~ C A R L O S  S A I N Z  J R. ~

Még mindig a karjaim közt tartom és a mentő kibaszottul nem akar ideérni. Hol vannak már?! Észrevettem, hogy a telefonja képernyővel lefelé a fürdőszoba padlón fekszik. Gyorsan a zsebembe süllyesztettem. Végre ideértek a mentősök. Kivették őt a karjaim közül, majd egy hordágyra tették. Újra el kellett magyaráznom mi történt. Szerencsére engedték, hogy velük menjek. Mint mindig a hírnévnek átka van. Felismertek, szóval nem foghattam a kezét. Intézem kellett közben pár hívást, hogy teljes hírzárlatot kérhessek, de elkéstem. Máris az ajtó előtt toporogtak, mint az éhes cápák és vártak az áldozatra. Aki inkább Lando volt, mint én. Mikor kiszálltunk szinte rohantak, hogy minél több videót készíthessenek. Annyira undorító, hogy egy eszméletlen srácot akarnak felvenni! Ha már Lando nem tud megszólalni, akkor természetesen engem támadnak le a hülye kérdéseikkel. Csak repkedtek felém a kérdések, de próbáltam úgy tenni, mintha ott sem lennének. Nekem jelenleg csak az számít, hogy Lando jól legyen. Semmi más. De nem tudtam nem úgy tenni, mint akit nem leptek meg a kérdések. Ugyanis nem Lando állapota érdekelte őket...
Alig egy hete vagyunk előtt máris tudnak rólunk. Apa...
Bassza meg! Miért akar keresztbe tenni nekem, mikor a fia vagyok?! Oké. Nem bírja elviselni a gondolatot, hogy a fia egy másik sráccal van kapcsolatban. Viszont azt hittem szeret engem még annyira, hogy ne járjon el a szája. Hiszen az egyetlen fia vagyok. Mekkorát tévedtem! Fogalmam sincs mit tegyek. Ezért jobb, ha úgy teszek, mintha meg sem hallanám a még mindig repkedő kérdéseket.

- Carlos! Igaz, hogy kapcsolatban vagy Lando Norrisszal?

- Igaz, hogy együtt vagytok? Ha igen mióta?

- Miért titkoltátok az igazat?

- A Carlando fanok most örülhetnek igazán?

- Most is együtt voltatok, mikor Lando rosszul lett?

Én tényleg próbáltam ignorálni. Egy ideig tudtam is, míg meg nem hallottam egy kérdést, amit már nem tudtam szó nélkül hagyni.

- Most mindketten buzik vagytok?

- Úgy gondolom a magánéletem és az övé sem magukra tartozik. Többet nem vagyok hajlandó nyilatkozni. - értünk be végre. Nagyon nehéz volt nem bunkón viselkednem velük, de sikerült. Pedig megérdemelnék. Tiszteletlen barmok. Idegesen ültem le az egyik székre. Valószínűleg csak elájult, de azért nem nyugtat a tudat, hogy előtte szinte megfulladt. Mi van ha valami komolyabb baja is van? Idegesen tördeltem a kezem. Aztán eszembe jutott, hogy a zsebemben van a telefonja. Hátha többet is megtudok arról, hogy miért történt ez. Mégha nem is szép dolog más személyes cuccában kutakodni. Elkerekedtek a szemeim. Amint feloldottam a telefonzárját (ugyanaz a jelszava, mint az enyém, ami annak a dátuma, amikor összejöttünk) rögtön az apámmal való üzenet váltásai jelent meg. Nem meglepő, hogy vele beszélget, mert már akkor is beszélgettek, mikor még csak barátok voltunk. Üzenetben tervezgették a golfozgatásokat. Amikor jóban voltak. Nem értem, akkor most miért utálja, hogy már nemcsak barátok vagyunk. Ennyire homofób apám, de úgy tűnik mégis. Mert az üzeneteiből, amit Landónak küldött egyértelmű, hogy el akar minket választani. Ehhez első lépésként hozzá fordult, majd a kibaszott sajtóhoz.

STAY DONE (Carlando ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora