Erick melihat ke arah baju nya, dia pun terkena simbahan coffee dari lelaki itu.
Mata nya membesar, mulut nya terlopong." Oh! No no no no! " Erick cepat" lap baju nya guna tangan, dah lah tu baju Rey yg dia pinjam.
Lelaki di hadapan nya pandang Erick dengan amarah,
Pabila Erick donggak lelaki yg jauh lebih tinggi dari nya, jejaka itu lihat lama wajah tampan milik Erick. Iris hijau jade nya melihat setiap inci Erick dari atas sampai bawah.
Erick melihat lelaki itu atas bawah, dia telan air liur. Rasa bersalah menyelubungi dirinya.
" Sorry bro " Erick menapak kebelakangan sedikit pabila lelaki yg dilanggar nya tu tengok dia from top to the bottom.
" Dinosaur? " Monolog hati Thiago, dia ingat lagi wajah lelaki yg ditemui waktu dia masuk dalam bookstore. Kening sebelah nya dinaikan
Kemudian,
Lamunan nya terhenti pabila Erick lambai-lambai tangan di hadapan muka nya.
" Er. . . Kau okay? "
Thiago berdehem, wajah garang nya ditayangkan.
" Jalan tk reti pandng depan ke? Main langgr jer " Thiago melihat cawan coffee nya yg selamat landing atas simen itu.
" Eh tak, elok lagi. Rabun pun tk. . . Yg kau pun tercegat tengah jalan. " Kata Erick tak nak kalah.
" Kau yg langgar aku. You should watch what in front of you " Thiago menyilangkan tangan nya di dada.
" Tapi kau pu---"
Suara salakan anjing jelas kedengaran dari jauh, dapat dilihat sekumpulan anjing liar berlari ke arah Thiago dan juga Erick.
Erick membesarkan mata nya lalu dia menepuk-nepuk lengan Thiago, dengan pantas Thiago tepis.
Apa pegang-pegang orang pulak, fikir Thiago.
" Kau dah kenap--" Thiago dengar suara anjing tu dengan cepat dia toleh ke arah kirinya.
Dapat dilihat mereka berlari ke arah nya.
" LARI!!!! " Jerit Erick dengan pantas dia tarik sekali Thiago tanpa sedar, Marathon kedua nya harini.
Know you get déjàvu
Da, da da ra da da da ra da da da ra
Oh, déjàvu
Da, da da ra da da da ra da da da ra
+Ateez BgmYg ditarik hanya ikut, kalau tunggu lama selamat lah nanti kena Rabies.
" UWARFGHGAHAHAH!! " Terjerit-jerit Erick namun tangan nya masih kemas memegang lengan Thiago.
Kebetulan mereka berlari melewati bodyguard Thiago,
Apalagi semua panik pabila nampak Erick heret sekali Thiago.
" Alpha one, ALPHA ONE! ANSWER! " Kata lelaki tegap berkata pada walkie-talkie nya.
" Tuan Thiago dibawa lari " Dia berkata dengan cemas,
Sejurus sahaja itu. Berbelas bodyguard ikut sama mengejar Erick dan Thiago.
Tengah" mereka berlari mengikuti Erick & Thiago.
Bodyguard" tadi ternampak anjing yg mengejar mereka. Ada yg ubah haluan ada yg lari panik macam Erick.
" URAGAGAHHA! EOMMAA!!! " Erick terjerit-jerit manakala Thiago yg diheret sesekali hampir-hampir tersadung kerana ingin mengikuti langkah laju Erick.
Thiago pandang belakang dia lihat bodyguard nya mengejar dia sekali.
" Wha--? " Thiago mengerut kan kening nya.
YOU ARE READING
Buenos Días, Baby | Completed √
Romance⚠️BL STORY! ! Dikeranakan oleh hutang, Erick terpaksa berkahwin dengan seorang anak bongsu dari keluarga ternama, The Venezio Family. " 70 𝘑𝘶𝘵𝘢 𝘥𝘢𝘭𝘢𝘮 𝘮𝘢𝘴𝘢 𝘴𝘦𝘣𝘶𝘭𝘢𝘯?!!! "-𝗔𝗹𝗲𝗱𝗿𝗶𝗰𝗸 𝗞𝗶𝗺 " 𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘢𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶'𝘳...