★ 𝟐𝟎 ╎스물

529 22 2
                                    


Erick terbeliak dia tengok Thiago atas bawah, tiba-tiba wajah suami nya tu berubah dingin.

Mata nya tajam garang.

" Lah lah lah! Naik hantu lagi kau ni " Erick nak lari dia panic.

Belum sempat, Thiago tarik lengan dia lalu hempaskan badan Erick atas tilam.

Thiago naik lalu dia menindih tubuh Erick.

Rahang Thiago mengeras, nafas derasnya diraisai oleh Erick, menyapa pipi nya.

" Weh! Kau nk buat apa?!! " Tangan Erick menahan dada bidang Thiago.

Thiago tayang wajah dingin nya.

Dia diam sambil bangun sedikit baju nya ditanggalkan lalu di campakan ke lantai.

Erick panic.

" Oi oi! Ka. . Ka. . . Kau nk buat apa ni babi!! Weh! Bangsat tep-- urghh! Tepi! " Erick tolak badan Thiago namun haaihh~~ Erick

Dia terlalu lemah berbanding Thiago berbadan sasa tu.

Thiago sinis.

Kemudian tangan nya menarik tali pinggang nya dari terus melilit lalu di campakan.

Kini dapat dilihat badan sasa milik nya tanpa seutas benang. Hanya ada seluar hitam jer.

Badan nya didekatkan dengan Erick. Lengan Erick dia tahan erat dengan tangan nya.

Erick terbeliak, nafas nya menjadi laju. Jantung nya naik rentak seperti drum diketuk laju.

" Weh. . . Thiago! Ka. . Ka! Kau nk buat apa ni? "

" You think? " Thiago mendekatkan hidung nya dengan hidung Erick.

Erick tolak dada Thiago kuat.

" Kau makn apa anjayy? Kuat sema--urghhh! Tepi lah kau syaiton!! " Erick cuba sedaya upaya.

Tapi Erick tetap lah Erick yg lemah.

Thiago tersenyum sinis, tangan nya memegang erat tangan Erick lalu dia letakan di atas kepala Erick.

" Ah er. . . Weh. . Ur. . Urm. . " Erick  speechless untuk pertama kali nya. Dia cuba lepaskan tangan nya, hanya kekecewaan yg dia dapat bila still the same.

Thiago menatap mata Erick lama sebelum dia menatap bibir merah Erick.

Erick menelan air liur payah, dia mengigit pipi dalam nya. Dia gementar serta takut. Dada Erick naik turun nafas nya menjadi tidak teratur.

Thiago mendekati leher Erick hanya tinggal beberapa cm sebelum bibir nya jatuh pada leher jenjang Erick.

" NO!!!! THIAGO!! " Erick menggelangkan kepalanya ke kiri dan kanan.

" WHaAi shYtOn duRJANA! KELUAR LAH KAU daRiiiiii bAdAN THIAGO ANAK VENEZIO INI SEBEL—--ARaAArRghHH! "

Erick terjerit bila dia rasa gigi Thiago mengigit leher nya keras.

Dapat dilihat rahang Thiago bergerak-gerak mengigit kasar leher Erick.

Erick freeze, dia seperti terkena renjatan elektrik. Bulu roma nya naik, hingga kan terasa sesuatu geli dari tengkuk sampai ke tulang belakang nya.

Send shivers down to his spine and butterflies in the stomach.

Terus terdiam dia. . . Thiago menjauhkan wajah nya dari leher Erick. Hidung nya pula digeselkan serata pipi Erick.

Badan Erick terasa bahang, dia mengulum bibir nya ke dalam, dia cuba meronta untuk lepaskan diri.

Air liur nya ditelan kesat, dada nya naik turun. Thiago mendekati bibir Erick.

Buenos Días, Baby | Completed √ Where stories live. Discover now