★ 𝟑 ╎세

642 24 0
                                    

Thiago menggerudi peha lelaki tersebut dengan wajah dingin nya, dia tekan kan lagi pabila suara nyaring jeritan dari lelaki itu kedengaran.

Besi dari Screwdriver Drill masuk dalam menembusi bahagian Epidermis hingga ke tisu kedua kulit.

"ARGHHHH!!! " Dia menjerit hebat terasa ngeri dan perih naik hingga ke otak nya.

Darah terpecik mengenai muka nya dibiarkan sahaja. Badan lelaki yg duduk di ikat di atas kerusi kayu itu dibiarkan.

" You want it the hard way " Tegas Thiago, Rohan ditepi nya hanya beriak tenang.

Thiago pandang Rohan, kepalanya di angkat sedikit lalu dihalakan pada lelaki dihadapan nya itu.

Rohan faham, wajah dingin seram nya itu kelihatan jelas.

Rohan bangun lalu dia simbah air garam pada lelaki di hadapan nya.

Tambah lagi raungan suara lelaki umur 30an itu.

" STOP!! PLEASE STOP! ARGHHH! " Lelaki itu menjerit, air mata nya mengalir deras.

Luka seksaan yg tersiat itu terasa sungguh perih pabila ia mengenai air larutan garam tadi.

Bau hanyir darah penuh satu ruangan itu, cecair pekat tersebut mengalir bak sungai di serata tempat.

" Oh? No no no it's getting fun. Why would you want me to stop? " Sinis Thiago.

Tangan nya yg sudah hilang jari terkapai-kapai.

" Please! Ak. . Ak. . . Aku. . Akkk. . Akan bagitahu! " Rayu nya.

" I'LL TELL YOU! PLEASE LET ME GO! " Jerit nya kuat.

Akhirnya Thiago tersenyum sinis lalu menarik lelaki tersebut, dihempaskan ke lantai yg penuh darah.

" Speak " Thiago membakar rokok nya lalu dia menyelitkan di antara bibir nya.

" Du...du...dua tahun lalu memang betul gang aku yg serang kau tap. . Tap..." Dia menelan air liur kasar. Badan nya terasa perih, muka pecah, jari tangan nya dipotong.

" Straight to the point, siapa boss kau? " Wajah tanpa senyuman, dingin.

" Jericho Roduegez "

Thiago mendecak lalu dia menghembuskan kepulan asap rokok ke udara.

Nama yg sangat menyakitkan hati Thiago.

" Jadi betul lah Roduegez yg rancang semua ni? " Tanya Thiago masih ada keraguan di dalam hati nya, dia mengetap rahang nya keras.

Lelaki itu angguk.

Tiba-tiba, Rohan bercangkung di hadapan lelaki itu. Lengan kekar nya naik mencengkam keras leher lelaki tersebut.

" Your eyes said the other way "
Mata Rohan menikam mata lelaki didalam cengkaman nya itu.

Lelaki itu memandang Rohan terkejut sebelum dia tersenyum sinis.

" Like i ex. . .expected. . . . The Eagle Eye. Rohan Rafaello" Suara nya tersekat-sekat.

" Han, teruskan. Nampak nya dia tak puas lagi dengan service kau tadi " Thiago menyelak rambut nya.

Rohan mengetatkan lagi cengkaman nya, tangan nya menekan hebat ke dalam kulit lelaki itu.

Lalu dia melepaskan nya pabila dia lihat lelaki yg dicekik nya tu dah naik biru.
Hampir bertemu Grim Reaper.

Thiago tersenyum sinis, lalu Rohan di pandang nya.

Belum sempat apa-apa tiba-tiba lelaki itu tergelak.

" You will not gonna know the truth not until you die with your father " Mulut nya mencurat darah yg banyak, dia rebah. Mata nya tertutup rapat.

Buenos Días, Baby | Completed √ Where stories live. Discover now