Thiago duduk di bilik nya dia tengok tv, namun dia asyik bergerak ke kiri dan ke kanan.
Tak selesa duduk dia alihkan posisi ke baring. Dia tengok phone pulak
" Tch! " Selang beberapa minit phone nya dihempaskan ke tepi katil tempatnya baring.
Thiago dah macam ayam nak mengeram, asyik tukar posisi jer. Tak senang duduk kata orang nya.
Dia kemudian bingkas bangun, rambut nya diselak ke belakang.
Thiago rolled eyes.
Dia kembali menghempaskan badan nya atas tilam, dia tutup mata nya cuba untuk tidur.
" Encik Erick demam panas. "
" Tuan, encik dalam bilik tu. Deman panas, suhu dia too high, dia tak sedar diri dari tadi. Dia asyik meracau "
Suara-suara tadi berulang-ulang di fikiran nya. Thiago bangun dari baring nya lalu dia hembuskan nafas berat. Rambut nya diselak ke belakang.
" Uh! Disturbing "
Dia kerling ke arah kotak baldu cincin di atas nighstand nya.
⊹
⊹
⊹Gavin letak kan kain basah pada dahi Erick, dia masih tak percaya pada kata-kata ahjumma tadi.
" Married? But he seem he doesn't care about you " Gavin tengok Erick kesian.
" Buat apa kwin kalau sakit dibiarkan macam ni. Tahu bercinta jer " Kutuk Gavin lalu dia tarik comforter menutupi hingga dada Erick.
Erick tak menunjukan tanda-tanda ingin sedar malahan tiba-tiba. . . .
Hidung nya mengalirkan darah.
" ENCIK!! " Gavin terus sapu darah hidung Erick guna lengan baju nya.
Dia panic sekali lagi dia bingkas bangun.
Gavin berlari mencari ahjumma tadi.Dia adalah ketua maid mereka yg paling lama berkhidmat dengan Thiago.
Ahjumma Hwaneok.
" Ahjumma! Ahjumma! Encik tadi berdarah. . .i mean hidung dia keluar darah " Gavin tarik lengan baju ahjumma tu.
" Mwo?! " Ahjumma Hwaneok terbeliak, terus bergegas ke arah bilik Erick.
Sampai jer dua orang maid dihadapan pintu bilik Erick dapat mereka lihat Thiago sedang angkat Erick bridal style.
" Why didn't you tell me he's bleeding? " Thiago pandang dingin dua orang tu, namun suara nya kedengaran tegas.
Gavin dan juga Ahjumma Hwaneok menundukkan badan nya sedikit.
" Maaf tuan sa--" Belum habis Gavin habis kata Thiago menapak ke arah pintu rumah nya.
Seorang bodyguard nya membukakan pintu untuk nya.
" Tuan nak pergi mana? " Tanya bodyguard nya itu.
" Club " Thiago loyar buruk sambil jeling lelaki tegap itu.
Bodyguard tadi hanya tersenyum kekok.
┈┈┈┈․° ☣ °․┈┈┈┈Erick tersedar, mata nya perlahan-lahan dibuka. Pandangan nya kabur, dia gosok kan mata nya.
Dia pejam celik" menyesuaikan dengan cahaya ruangan itu.
YOU ARE READING
Buenos Días, Baby | Completed √
Roman d'amour⚠️BL STORY! ! Dikeranakan oleh hutang, Erick terpaksa berkahwin dengan seorang anak bongsu dari keluarga ternama, The Venezio Family. " 70 𝘑𝘶𝘵𝘢 𝘥𝘢𝘭𝘢𝘮 𝘮𝘢𝘴𝘢 𝘴𝘦𝘣𝘶𝘭𝘢𝘯?!!! "-𝗔𝗹𝗲𝗱𝗿𝗶𝗰𝗸 𝗞𝗶𝗺 " 𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘢𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶'𝘳...