Gorgiena bebas dari segala tuduhan di atas jaminan peguam nya. Sekarang dia duduk di hadapan puluhan lelaki dengan mask hitam.
" I don't want any of them alive this night, kill all of them. And make it like it was an accident " Tegas nya sambil menyikat rambut panjang beralun nya itu.
Dia tersenyum sinis, sebelum jarinya naik dibelek kan ke udara melihat cat kuku bewarna merah pekat.
" Es hora de pagar. . . . ." ( time to pay back ) Kata nya lalu dia kembali menyikat rambut nya sambil kaki di silangkan.
Berpuluhan lelaki menundukan badan dihadapan Gorgienna. Dia hanya rolled eyes kemudian dia mengarahkan mereka untuk pergi.
★
Gorgienna menangis sambil memeluk gambar lelaki bermata hazel, dia membelai frame gambar tersebut.
" Angelo~ why you left me alone! WHY?!!! WHY!!!! "
Tiba-tiba dia hempaskan frame tersebut ke atas lantai, habis berkecai kaca yg menyaluti gambar tersebut.
Kemudian dia ambil serpihan tersebut dia goreskan di lengan nya. Dia meraung, bilik dengan dim light serta bersepah itu dipenuhi dengan gambar Angelo.
Siapa sangka, gadis yg nampak elegant dan juga cantik itu adalah seorang yg obsessed terhadap lelaki bergelar Angelo.
Ye, Angelo abang Thiago.
" Angelo~~ My Love. . . Im going to take your baby and she is mine! BECAUSE. . . She look like you my love " Perubahan emosi nya tiba-tiba menjadi lembut serta senyuman penuh di wajah nya.
Dia ambil gambar tadi lalu dia peluk, tidak peduli serpihan-serpihan kaca yg menusuk dirinya.
" I love you Angelo. . . I love you so much! "
┈┈┈┈․° ☣ °․┈┈┈┈Kematian mengejut Peter sampai di telinga Thiago membuatkan dia mempersiapkan diri nya.
Selesai sahaja Thiago tidurkan baby dia serahkan pada Dr. Vie sebelum dia berangkat ke gudang senjata nya.
" Where's Aledrick? " Tanya Thiago pada Rohan yg sedari tadi sedang focus di telefon nya.
" I don't know "
" Kenzo? "
Kenzo pun geleng.
" Selesai jer kerja ni aku nk kau cari dia faham? " Ujar Thiago tegas pada Kenzo.
" Me? " Kenzo yg tengah main PUBG tuding tangan ke arah dirinya.
" No, obviously im asking baby Evadore " Sarkastik Thiago dengan wajah dingin nya, nampak seram.
Kenzo angguk faham lepastu dia habiskan game dia lalu dia ikat ketat rambut nya.
" Belladonna " Tiba-tiba Rohan bersuara, membuatkan dua lelaki tampan itu menoleh ke arah nya.
" Them? "
Rohan angguk.
" Two years ago, Belladonna tubuhkan gang secara diam and menyamar sebagai gang Roduegez untk jatuhkan merka also us. And that day, Gorgienna the one who plan it all. These are some footage of her "
Rohan tunjukkan screen mac book nya, Gorgienna yg tembak Angelo dari jauh ditangkap di CCTV kawasan port tersebut.
Thiago menolak pipi nya dari dalam, dia genggam tangan nya geram.
YOU ARE READING
Buenos Días, Baby | Completed √
Romance⚠️BL STORY! ! Dikeranakan oleh hutang, Erick terpaksa berkahwin dengan seorang anak bongsu dari keluarga ternama, The Venezio Family. " 70 𝘑𝘶𝘵𝘢 𝘥𝘢𝘭𝘢𝘮 𝘮𝘢𝘴𝘢 𝘴𝘦𝘣𝘶𝘭𝘢𝘯?!!! "-𝗔𝗹𝗲𝗱𝗿𝗶𝗰𝗸 𝗞𝗶𝗺 " 𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘢𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶'𝘳...