Prolog

106 10 0
                                    


Siedziałam na ławce przed dziedzińcem szkoły tworząc melodię do mojego utworu, nagle zawibrował mi telefon, pośpiesznie wyciągnełam go z kieszeni a na wyświetlaczu widniał napis ,,Mama" odebrałam i usłyszałam zmartwiony głos kobiety?

-Córciu...twój brat Oliver...on miał wypadek- przerwała - przyjdź szybko do szpitala.

-Dobrze - odpowiedziałam szybko i się rozłączyłam. Wstałam i spakowałam zeszyt oraz długopis do plecaka i pobiegłam w stronę szpitała ze łzami w oczch.

"Nie mogę w to uwierzyć mój ukochany brat Oliver miał wypadek i wylądował w szpitalu" - pomyśłałam w czasie kiedy byłam blisko szpitala, biegłam najszybciej jak potrafiłam nawet nie zauważyłam kiedy wbiegłam do szpitala i pobiegłam na drugie piętro na numer sali który dostam w wiadomość od mamy. Gdy stałam już pod salą otworzyłam drzwi i ujrzałam tam moich rodziców oraz Alexa wszyscy płakali a mój brat on był cały posiniaczony i podłączony do jakiś dziwnych urządzeń. Podeszłam do jego lóżka i uklękłam na podłodze, nawet nie zoriętowałam się kiedy moje łzy zaczeły lecieć na moje policzki.
Po trzech godzinach moi rodzice zaczeli się zbierać lecz ja i Alex chcieliśmy jeszcze trochę pozostać u boku naszego starszego brata, dwie godziny spędziliśmy w szpitalu moje oczy były całe opuchnięte od płaczu nie chciałam już się zbierać lecz mój brat siłą wyprowadził mnie z sali, a ja zaczłeam się szarpać i ryczeć.

-Ej młoda popatrz na mnie - powiedział unosząc mój podbródek. - wszystko napewno się ułoży i zagrasz mu na fortepianie swoją melodię.

-A jeśli nie...a jeśli on...umże to co? - zapytałam patrząc w oczy mojego brata.

-To pamiętaj, że zawsze ja i rodzice będziemy przy Tobie ale myślę, że się ułoży a teraz chodź do domu rodzice się już napewno martwią -

-Dobrze a obiecujesz, że wszystko się ułoży? - zapytałam.

-Sky nie mogę ci tego obiecać ale pamiętaj że będziesz go mieć w sercu, a teraz chodź -


☆~Hejka to ja truskawka. Robię korektę wszystkich rozdziałów ale oczywiście mogę coś ominąć więc jeżeli zauważycie jakiś błąd to piszcie ja to zmienię. Oczywiście mam nadzieję, że zostawicie coś po sobie. Miłego czytania🧡💚🩷~☆

Love is not a fairy taleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz