❗سخن نویسنده{مهم}❗

90 10 0
                                    

های گایز
حالتون چطوره؟...
امیدوارم که حال دلتون عالی باشه و همیشه بخندید...
از احوال پرسی بگذریم بریم سر اصل مطلب^⁠_⁠^⁩...
خوب خوب...باید بگم که سوپرایز...قراره یه بوک جدید و متفاوت داشته باشیم...
فردا معرفیش و براتون پابلیش میکنم...خوشحال میشم حتماً یه نگاه به بوک دومم بندازین و حمایتش کنید...
فیکشن دومم تو ژانری کاملا متفاوت از دنیای جناییه
و بر اساس سه محور اصلی فانتزی و تاریخی و رومنس هستش...و قراره در کنار آنوی به طور همزمان آپ شه
نمیخوام حرفام و خیلی طولانی کنم بنابراین میتونید جزییات داستان رو توی بخش معرفی که فردا میزارم بخونید...
اما نکته قابل توجهی که باید با شما در مورد دو بوک [آنوی و ام سوئخ] در میون بزارم نظرات و کامنت ها هستن...از اونجایی که به عنوان نویسنده تمام تلاشم رو می‌کنم تا کاری خوب رو با شما به اشتراک بزارم...دوست دارم که هم شما لذت ببرید هم من...بازخورد برای یه نویسنده خیلی مهمه...
بازخورد شما نشون دهنده نظرات،انتقادات...ضعف و قوت های داستانه...همینطور باعث میشه که فیکی بیشتر دیده بشه...از اونجایی که من این بازخورد و متناسب دریافت نمی‌کنم مجبورم که برای هر دو بوک شرط آپ بزارم...
ولی قرار نیست خیلی زیاد باشه آمار بالایی نمیخوام چون منم کارم تو واتپد تازه شروع کردم و درک میکنم که مخاطب جمع کردن زمان بره...
متوجهم که با توجه به ماهیت استریت بودنشم میتونه زمان بر باشه...بنابراین از کم شروع میکنم...ولی یه چیزی و خیلی وقته که دلم میخواست بهتون بگم...من دوست دارم اینجا تبدیل به کتابخونه ای برای همه کسایی بشه که علاقه دارن همگام با داستان های بی ال سری به قفسه های داستان های استریت هم بزنن و از هردوی اونها لذت ببرن...و بشنوم که داستان های خوب با محتوای عالی هم جایی در کتابخونه آیسو هست...
صادقانه بگم حتی اسمی که من ماه ها براش وقت گذاشتم و روی صفحه گذاشتم از کلمه امن میاد...واقعا مشتاقم که اینجا براتون مثل یه مکان امن...آروم...لذت بخش...و چند ساعتی فارغ از دنیای واقعی باشه...دوست دارم تعامل داشته باشیم و هم دوستی خوبی رو بسازیم هم تعامل بسزایی رو در مورد فیکشن ها داشته باشیم...حرف آخر اینکه ممنون میشم فیکشن [ام سوئخ و آنوی] رو چه در چنل هایی که مجاز هست چه در واتپد به دوستانتون معرفی کنید تا به ما و اعضای خانواده کوچیکمون در دو صفحه دیلی و واتپدم بپیوندن...بچه ها اگر می‌بینید آپ نامنظم گذاشتم بیشترین دلیلش بخاطر تازه بودن صفحه و بازخورد کمه
هر زمانی که رو به روال بیفتیم و شناخته تر بشیم قطعاً زمان آپ منظمیم به فیکشنا میدیم...یه تشکر ویژه هم از اونایی بکنم که من و همیشه حمایت میکنن و نظرشونو بهم میگن و داستان من رو لایق چشم های زیباشون میبنن...این رو بدونید که هر چیزی متقابلِ...
اگر شما این انرژی رو به من ندید...با چه اشتیاقی پارت های بعدی رو بنویسم و آپ کنم؟!...پس منتظر همه شما مهربونا هستم...
{سوالی داشتید می‌تونید تو همین قسمت کامنت ازم بپرسید⁦^⁠_⁠^⁩}
مرسی از وقتی که برام گذاشتین و حرفامو خوندین
دوستدار شما آیسو❤️

𝐄𝐍𝐍𝐔𝐈-[استریت]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang