Biraz geçmişe dönelim.
İyi okumalar ¡
|-|
(4 sene önce...)
Kim Taehyung...
"İkimiz de aynı şirkette stajyer olduk, hâlâ inanamıyorum Jungkook!"
Birbirine kenetli ellerimizi daha çok sıktı ve gülümsedi.
"Bugün ilk günümüz. Heyecanlı mısın?"
Başımı salladım ve onaylar şekilde mırıldandım. Biraz daha yanaştım ona doğru. İkimiz de full simsiyah ve bol giyinmiştik. Dışarıdan gerçekten güzel görünüyorduk. İkimiz de yol boyunca birbirimize sataştıktan sonra kendimizi şirketin önünde bulmuştuk. Stajyer seçimleri için bir kere daha gelmiştik bu yüzden ilk gelişimiz değildi. Eh, daha çok gelecektik.
İkimiz de birbirine bağlı ellerimizi bırakmadan içeri girdik. Girişe kartımızı okuttuktan sonra çalışma yerimize doğru yola koyulmaya başladık. Arada terliyordum ve heyecandan Jungkook'un elini sıkabiliyordum. O da sıkarak karşılık veriyordu. İkimiz konuşmadan da anlaşabiliyorduk. Onu seviyordum. Arkadaşça mı bilmiyorum ama tek bildiğim şey onu sevdiğimdi.
"Herkes bize bakıyor."
Başımı salladım ve hafif kulağına fısıldadım.
"Yanlışlıkla pantolon zincirimizi açık mı bıraktık Jungkook?"
Hafif kıkırdadı ve bana döndü.
"Salaş tişortümüzden pantolon zincirimiz görünmüyor Taee."
"Ne bakıyor o zaman bu götle-"
Bir parmağını dudaklarıma götürdü ve gözlerini koskocaman açtı.
"Şirketteyiz ama. Bu yaptığın neydi şimdi?"
Gülümsedim ve özür dilediğimi belirtecek şekilde gözlerimi yumdum ve açtım.
"Hm, birdaha olmasın Tae. İlk günden kovulmayalım."
Dikkatli olsak sıkıntı olmazdı ama yine de sustum. Ağzım bozuktu benim. Ne yapabilirdim ki?
Çalışma yerimize gelmiştik. İkimizin de masaları yan yanaydı ve içimden sevinç çığlıkları atıyordum. Son tarafa yerleştim ve Jungkook'a döndüm. Gülümseyerek beni izliyordu.
"Şu heyecana bak, bazen bu tatlılıkların bana fazla geliyor."
Yanına yürüdüm ve iki ellerini de tuttum. Bazen bu güzel sözleri de bana fazla geliyordu. Jungkook, kendisinden haberi olmayan biriydi ve ben onu kendine hatırlatırdım her zaman, daima. Şimdiki gibi.
Uzanıp yanağına ıslak bir öpücük bıraktım ve yüzüne baktım. Onu her öptüğümde sırıtıyor ve heyecanlanıyordu. Bu halleri hoşuma gidiyor ve onu daha çok öpme isteği doğuyordu bana. Dudaklarımı birbirine bastırdım ve ona baktım beklentiyle. Beklentimi anlamış olacak ki o da yanağıma öpücük bırakmıştı. Manyaktık biz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bon voyage | tk
FanfictionKim Taehyung, ona söylenilenleri kaldıramaz ve en yakını Jeon Jungkook'a mesajla veda ederek intihar eder. Yalnız bir sorun vardır, intihar ettikten sonra hiçbir şey normale dönemez...