Hoofdstuk 5

4.6K 203 12
                                    

Mn wekker ging, het is maandag serieus maandag ik haat maandagen ik poets nog liever het hele huis 10x dat mij een hele dag kost dan maandag's naar school te gaan.

Ik stapte uit mijn bed en liep half slapend naar de badkamer, toen ik de water stralen over me lichaam voelde ontspande ik me meteen. In de douche kan ik me echt ontspannen en nadenken.

Ik dacht aan Enes zijn ogen alles aan hem is zoo mooi zou hij ook aan mij denken? Oh god Liya hou je bek dacht ik in m'n zelf

Ik stapte de douch uit met een handdoek om mijn lichaam en eentje om mn haar. Deed mijn zwarte skinny jean's aan en een wit simpel T-shirt waar i hate mondays op stond met zwarte letters. Ik droogde mijn haren en deed er wat verzorgende argan olie in na het goed door te kammen deed ik wat eyeliner op en een beetje mascara.

Ik spoot mn Guess guurtje op en deed mn horloge om. Oh shit ik was helemaal vergeten na die gebeurtenissen met Charaf te vragen waarom die varken wou stoppen met school. Ik maakte ontbijt klaar voor me zelf en zag dat ik nog ruim 20 minuten had voor de les begon.

Ik deed ik mijn Canada Goose jas en zwarte Royaums aan. Amine riep ik naar boven AMINEE!? "Wat eh bolle wat is er nou weer" Dat weet je best na school haal me op we moeten praten.

"Wat? Nee vriend ik ben dan al lang lounge met boys". Pardon ik keek hem dreigend aan Ewa dan zeg je ze maar af dit is dringend zei ik geïrriteerd ik probeerde niet gelijk te flippen. "Nope we praten s'avonds wel goed?" Het viel me echt op dat hij laatste tijd vaak weg was en vooral in lounges.

AMINE NEE NA SCHOOL KLAAR! Zonder nog naar hem antwoord te luisteren startte ik mn scooter en reed weg. Wie denkt hij wel niet dat hij is ik ben zn zusje hij heeft gister nog iemand in elkaar geslagen omdat die gek me zo wat aan viel en bedreigde. Die gedachtes maakte me zo chagrijnig.

Aangekomen op school parkeerde ik mn scooter op de plek waar ik m normaal nooit parkeer ik wil die Charaf vermijden. Ik kreeg een berichtje binnen Amira is ziek fijn, ik appte haar beterschap en dat ik van haar hou.

Onder weg naar mijn kluisjes voelde ik me ongemakkelijk alle jongens keken gewoon letterlijk naar me ik voelde hoe hun ogen brandde op me. Oke ik snap best dat mn broer die Charaf heeft geslagen enzo maar dit serieus dit hoeft toch niet.

Ik klapte hard mijn kluisje dicht en het leek effect te hebben iedereen leek te schrikken en keek weer weg en deed zijn of haar ding. Ik liep langs Chaimae en Zeynep de twee bekendste sletjes van school, Zeynep begon haar bek open te trekken.

"oh my god kijk haar dan komt ze weer showe met dr royaums en dr merk shit zo van ze heeft alle kleuren van de regenboog niemand die het boeit allemaal fake"

Chaimae begon overdreven te lachen en gelijk daarna volgde Zeynep haar en begonnen ze samen stuk te lachen om een "flash?". Random mensen stonden om ons heen en de personen die het hoorden van wat Zeynep zei begonnen ze rond te spreiden.

Ik kon me niet meer in houden. Sorry hoor "dames" met een na druk op dames, ik weet niet wat jullie fake noemen maar ik denk eerder dat die troep op jullie gezichten al meer dan genoeg laat zien wat hier fake is Zeynep er drupt zelfs een beetje van je gezicht.

Al die random mensen begonnen te lachen en de jongens begonnen in hun handen te klappen zelfs Zakaria, het gerucht gaat dat Zeynep hem "probeerde" te fixen met geen succes natuurlijk.

Ik keek hem aan wat me een knipoog opleverde en keek snel weer weg. Zeynep rende door al die mensen heen en gevolgd door Chaimae naar de wc's. De bel ging en iedereen liep door als of er niks was gebeurd.

De eerste 3lesuren gingen snel voor bij ik had nu pauze en liep naar de aula onder weg kwam ik Kaan tegen "HEEE EWA KIJK EENS WIE WE HIER HEBBEN" riep die sukkel zo hard als hij kont ik rende naar hem toe en gaf hem een boks hij was met een vriend.

Kaan is mijn beste vriend al sinds groep 4 we waren leterlijk elke dag samen. Na jaren kon dat niet meer zo vaak omdat we allebei groot worden en de mensen om je heen zijn tegenwoordig van die rare praters maarja.

Kaan is echt een knappe jongen hij heeft blauwe ogen en mooi haar altijd aardig en hulpzaam gewoon een droom man dames. We hebben gelukkig goed contact en we spreken afentoe af in de stad.

"Dit is Badr een vriend van me" Ik glimlachte naar hem en noemde mijn naam "mooie naam heb je zei hij en keek verlegen weg" ik bedankte hem en liep door hij had mooie donker bruine ogen en was best gespierd gebouwd lange wimpers en een klein baardje. Ik liep door richting aula en haalde een flesje water.

Ik zag Dilara een vriendin van me staan met Lina en Anouk en nog een andere meisje. Ik liep naar ze toe en begroete ze "zoooweej wa kan je bitch zijn jij"

begon Dilara ineens ik keek haar niet begrijpend aan "Over Zeynep" lachte ze en iedereen begon mee te lachen. Sorry maar ze moest dit echt afgeleerd raken ze kraakt me steeds af met fake, niet dat dat me wat boeit maar ik heb al stress afgelopen dagen en heb nu echt even een kort lontje.

We lachten en praatten wat tot de bel ging en iedereen vertrok naar de les.

Na school wachtte ik al een half uur op Amine. Ik belde hen op "Halo" zei hij half lacherig wat is er mis met hem. Ik wacht op je op school? "Liya mij niet gek maken ik zei toch ik.kom.niet!"

Hij klonk dronken ofzo ? , WAT!? ik begon echt te flippen WAT DENK JE WEL NIET JE GAAT VAN SCHOOL AF EN JE ZEGT NIKS WAT BEN JE VAN PLAN AMINE WAT IS DIT WAT IS JE FUCKING PROBLEEM AMINE "Liya.. ik.. wacht ik kom er aan"

NEE AMINE BLIJF WAAR JE BENT JE ZUSJE IS EEN PAAR DAGEN GELEDEN BEDREIGT JIJ SLAAT DIE JONGEN HET ZIEKEN HUIS IN WAT DENK JE DAT HET FUCKING PROBLEEM IS OPGELOST ik voelde alles stress van me afgaan en het liefst had ik het niet op Amine af willen reageren of op iemand die me lief is maar mensen zijn soms zo egoistich.

IK BEN HIER AL DAGEN STRESSEN AMINE ALS DIE GEK UIT HE ZIEKEN HUIS KOMT WAT DAN AMINE BLIJF MAAR BIJ JE FUCKING VRIENDEN LAAT HUN JE KONT LIKKEN MAAR LET OP MIJ WOORDEN ZE ZIJN ER NIET MEER WANNEER JE ZE OP ZN HARDST NODIG HEBT!

mijn stem deed zo veel pijn door het schreeuwen. Het was niet de stress maar het was een beetje angst van de laatste dagen ik probeerde me het zelf wijs te maken dat het stress was maar ik was een beetje bang ik ben nog nooit zo bedreigt en ook een meisje als ik kan niet sterk genoeg zijn voor een jongen.

Ik racete naar de AlbertHijn en kocht wat in me op kwam redbull,chips en chochola ik reed naar mijn vaste plekje bij het parkje waar niemand kwam en als er iemand kwam waren dat oude mensen opa's of oma's.

Ik mis je mama zei ik zacht een traan rolde langs mn wang en ik veegde m snel weg
"Huil je ?" die stem nee zeg niet dat het waar is die stem ken ik uit duizenden

Verwacht het onverwachteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu