Hoofdstuk 31

2.8K 173 29
                                    

Leg die joint weg Enes. Mijn stem trilde meer dan dat ik had verwacht. "Er is iets aan de hand en ik wil weten wat". Er is niks we hebben het uitgelegd. "Lieg niet tegen mij!". Hij pakte een vaas en gooide die tegen de de grond. Ik voelde mijn hart harder kloppen.

Enes doe normaal ga weg van mij. "Waarom maak ik je bang?". Hij kreeg een grijns op zijn gezicht en kwam dichter bij. Ik stond op. "Je bent bang hé". Hij begon te lachen en kwam weer dichterbij. Ik zette een paar stappen terug.

Nee ik ben niet bang. Dat loog ik mijn hart klopt zo hard als of ik non stop heb gerend. Ik snel loopte naar de keuken geen idee waarom. Onder tussen dacht ik na hoe je een stonede ex terug kon krijgen naar bewustzijn. Kan dat überhaupt wel?

Voor dat ik het wist stond Enes voor me. Zijn ogen waren felrood . "Ik voel dat je iets voor me verbergt Liya zeg het gewoon". Ik keek naar de grond en zei niks. "Vergeef het me alsjeblieft ik wil jou ik wordt gek wollah je zit elk uur elke seconde in mijn hoofd ik word gek" hij kwam dichter naar me toe en nam me in zijn amren.

Ik voel me zo machteloos hij doet gewoon iets met me hij heeft gewoon invloed op me. Even liet ik me gaan en hield hem strak tegen me aan. Ik kwam uit me trans en probeerde hem los te laten maar hij hield me te strak vast. Enes houd hier mee op klaar. Ik probeerde hem van me af te duwen maar die poging mislukte.

"Shhh stop ik weet dat jij het ook wilt je bent gewoon koppig als je me niet hebt gemist ben ik de grootste". Hij streelde over mijn haren en liet zijn hoofd rusten in mijn nek. "Ik heb alles gedaan om je te vergeten, ik ben terug naar Soukaina gegaan zelfs toen ik het met d'r deed dacht ik alleen aan jou". Hij begon raar te lachen en liet me los.

Oke Enes kappen nu. Ik voelde woede in me op borrelen. Ik hoef niet te weten wat je allemaal met die slet hebt gedaan stoned of niet je hoeft me niks te vertellen. "Je bent jaloers". Ik ben niet jaloers kowed. "Jij bent jaloeerss". En hij tikte op mijn neus. Oke nu echt op -ge- kowed.

Ik liep de keuken uit naar de salon en die mug bleef me maar volgen. "Zeg gewoon dat je jaloers bent". Ik ben niet jaloers. Ik keek hem recht in zijn grijze ogen aan. En weetje waarom?, want je bent niks van mij je bent mijn ex je mag doen wat je wilt en ik zal je nooit maar dan ook nooit vergeven siste ik

En deze woorden raakte hem diep. Zelfs ik schrok van mijn eigen woorden. Enes zijn ogen leken vochtig te worden maar maakte al snel plaats in iets donkers. Ik denk dat ik te ver ben gegaan deze keer. Ik kreeg steek in mijn hoofd en kneep mijn ogen strak dicht.

Mehdi had zijn medicijnen ergen boven gelaten hij vind het vast niet erg als ik er een neem. Ik deed mijn ogen open en zag Enes nog in de zelfde positie naar me kijken. Ik negeerde hem en liep naar boven.

Halverwege de trap werd ik ruw aan mijn pools gepakt. Ik draaide me om en zag Enes me aan kijken. Laat me los. "We gaan weg". Nee ik wacht hier al op iemand die me komt ophalen. "We gaan weg aan gaan opnieuw beginnen, ik wil opnieuw beginnen ik heb alles al geregeld Liya ons huis echt alles je paspoort zelfs je kleren staan al klaar als we aan gekomen zijn".

Enes laat me los ik ga nergens naar toe met jou. "Ik weet dat je van me houd je hebt gewoon tijd nodig". We zijn er binnen enkele uren en dan beginnen we opnieuw, je kan je vrienden en famille nog zien, ik wil trouwen met je Liya". Hij bracht een doekje naar mijn mond en alles werd zwart voor mijn ogen.

Wat gaat er hier na allemaal gebeuren allemaal vragen in mijn hoofd waar van ik het antwoord niet weet. Zal ik goede keuzes kunnen maken? Ik wil gewoon dat alles voor bij is maar ik weet dat dit pas het begin is.

I still have feelings for you and no matter how many times I tell myself that I'm better off without you, a part of me just won't let go.

Verwacht het onverwachteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu