Hoofdstuk 81

1.6K 110 39
                                    

Eindelijk zijn we op onze bestemming. Een gaap verliet mijn mond. "Oké mensen iedereen gaat bij de groep bij wie hun zijn of haar kamer deelt yallah!, het is om precies te zijn elf uur s' avonds en wie wat wilt doen zoekt het maar uit maar ik ga slapen challas".

Ik pakte de gedeelte van mijn koffers en Amine hielp me met de rest. Na dat ik alles had klaargezet was er al weer een uur vertrekken en was onder tussen Houssam ook naar binnen gekomen.

Amine liep net het huisje uit toen Houssam binnen kwam maar hield Houssam tegen. Hij fluisterde iets en in de oor van Houssam en hij knikte.

Ik keek hun vaag aan en haalde mijn nachtjapon uit mijn koffer. De toiletspullen heb ik in de badkamer gezet aangezien we hier een tijdje blijven en het anders irritant wordt om het steeds uit de koffers te halen.

Ik ga me even omkleden. Ik keek naar Houssam die ondertussen in zijn koffer zat ge rommelen.

Na dat ik geen reactie kreeg liep ik naar de badkamer.

Na dat ik geen reactie kreeg liep ik naar de badkamer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik keek mijn ogen uit het was hier echt geweldig. Ik wil gewoon in bad springen maar koos er voor om het toch niet te doen.

Snel trok ik de luiken omlaag en kleedde ik me om. Ik had een donker roze kleurige nachtjapon aan die met witten kantjes was bewerkt.

Ik liep naar binnen en trok overal de luiken half dicht. Omdat alles hier open is en je eigenlijk geen deuren hebt maar van die schuifdeurtjes is alles zo open.

Ik heb niks te verbergen maar toch vind ik het niet fijn.

Toen ik op mijn bed wilde ploffen merkte ik dat er maar een bed was en een slaapkamerbank

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Toen ik op mijn bed wilde ploffen merkte ik dat er maar een bed was en een slaapkamerbank. Ik fronste mijn wenkbrauwen en onderzocht de rest van de kamers.

Keuken, kleedkamers, badkamer, badkamer, wc, dakterras. Toen ik in de woonkamer terecht kwam keek Houssam op. Zijn ogen gleden over heel mijn lichaam en ontmoette vervolgens mijn ogen.

Verwacht het onverwachteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu