Hoofdstuk 7

4.7K 184 8
                                    

Ik werd wakker door mn telefoon het is 3uur in de nacht wie belt me godverdomme als het Amine is dan hang ik op. Het was Enes Oh my god.

Hallo zei ik zo normaal mogelijk "Heey ik emh bel je best wel laat was je al slapen zeker?" Ja haha maar t geeft niet hoor "Ik wilde weten of het nog goed met je ging" ik bloosde en gelukkig kon niemand het zien dit keer.

Waarom ben je zo laat nog op ? "Ik was ding ehumm.." Je was wat? "Bij een vriend" zei hij snel. Oh hmm haha okee "Ik had een vraagje.." Haha vraag maar. Amira werd wakker "Eh ezel met wie praatje zo laat het is 3uur ofzo ga slapen jonge" siste ze.

Ik gebaarde dat het Enes was en ze zei "Owh ja ehm praag gewoon k maak te maar een grapje? Hahahah?" Ik zuchte diep. Sorry haha stel je vraag maar "Wil je morgen misschien wat doen samen?" Ik wist gewoon dat hij bloosde hij is zo schatig als hij dat doet.

Morgen? Ehm dan kan ik wel "Goed zullen we naar Arnhem?" Jaa is goed, ik was al vaker in Arnhem geweest met Amira enzo dus ik ken het daar. "Ik app je morgen nog okee" Haha is goed slaap lekker je kon aan mij stem horen dat ik bloosde "Jij ook hé ".

En we hingen op OH MY GOD AMIRA ZO LIEF ! "SHHTTT eh sahbi wil je mn broer voor de deur ofzo!" Sorry sorry maar "Urgh je bent in love" Nee tuurlijk niet ik bedoel ja gewoon hij is lief voor me we zijn gewoon .. Vrienden?

Ik wist niet eens of we vrienden waren laat staan de rest. "Nee Liya niet bot bedoeld ik ben zo blij voor je door hem lach je en ben je blij dat betekend echt veel voor me Liya" Awhh ik kreeg er gewoon tranen van.

Ik wil gewoon niet dat je me vergeet.." Hoo hoo hoo ik jou vergeten Amira wat denk jij wel niet Wat denken jai we schoten beide in de lach en tegelijkertijd zaten we te huilen Amira jij gaat voor alles en iedereen vergeet dat nooit oké en je gaat al helemaal voor elke jonge ook al stond Zac Efron voor mijn voeten jij gaat voor punt uit. Ze gaf me een knuffel en zo vielen we samen in slaap.

Ik werd wakker gemaakt door mijn telefoon en deze keer wat het mijn wekker het is pas dinsdag oeff.. Ik keek op mn app en zeg een berichtje van Enes

Enes : Hey slaapkopje goedemorgen ik hoop dat je goed hebt geslapen ik namelijk heel goed nadat ik je belde ik haal je om half drie op ik bel je nog 💗.

AWHHH riep ik en Amira kwam aan sprinten "Waatttt laat ziennn" ze las het berichtje en AWHHde met me mee ik klikte op zijn profiel en ik en Amira riepen tegelijkertijd OH.MY.GOD hij had daar zo te zien net zijn haren geknipt en hij had een hemd aan zo dat je zn schouders kon zien en zelfs op zijn schouders kon je verliefd worden.

Zijn volle lippen waren goed zichtbaar maar zijn ogen vaag en toch zag je hoe mooi grijs ze waren. Pff genoeg daar over gedacht ik moet echt normaal doen hij is gewoon een vriend toch? Ik weet niet eens of we vrienden zijn oh my god.
Hoe dan ook ik reageerde terug met :

Haha ja ik heb ook lekker geslapen en is goed laat me maar weten ☺️x.

Ik en Amira hadden nu samen les en liepen dus naar Engels. "Mag ik even aandacht iedereen?" Vroeg meneer brown en zo als altijd praatte ik en Amira aan een stuk door.

"Liya ga maar achter in zitten zo kan je niemand storen!" riep hij geïrriteerd Amira baby je zit 1meter van me af ik ga je nooit vergeten ik hou van je we maken snel contact oke zei ik met een "nep" huil stem en de hele klas lach in een deuk.

"M.s what did i said !?" That i have to sit helemaal achteraan Pff ik ga all "Mooi ge engelst schatje" zei Mohammed een jonge die ik dus ken omdat hij in mijn klas zit Ik laat jou zo die schatje zien stil stil zei ik en liep naar achteren.

"He he" zei meneer brown "Nou klas er komt zo een nieuwe student hier bij jullie in de klas hij gaat zich zo voorstellen en ik hoop dat jullie het goed met hem kunnen vinden ik ga even wat koffie halen en dan kan meneer El kadi zich voor stellen"

Ik werd lijkbleek als ik nu in de spiegel had gekeken zag ik een spook. Hij kwam binnen met een grijns op zijn gezicht en zijn ogen ontmoette de mijne ik hapte naar adem ik voelde me hele lichaam zwaarder worden en trillen.

Hij stalkt me gewoon de klappen die hij gehad heeft zijn niet genoeg geweest je kan er niks van terug zien alleen een lichte blauwe plek op zn kaak na.

"Ja hey ik ben Charaf El kadi" en hij haalde zijn hand door zijn haar hij had deze keer een zwarte mooie broek aan met er boven een Armani shirtje en een bij passende Armani zomer jasje zijn Louboutins maakte het plaatje af "Ik ben 19jaar oud en kom gewoon van hier.

"Ewaaa Charaafff hoorde ik een paar jongens zegge waaronder Mohammed hij gaf alle jongens een box en bleef staan en keek me aan langs iedereen de heletijd. "Nou ik ben er weer en oh Charaf ga maar langs M.s El maach zitten.

Hij grijnsde nog erger als net en ik werd echt gek Amira schonk me een medelevende blik en zei negeer hem zonder dat iemand het kon horen.

Serieus hij kan langs iedereen en dan komt die illegale Engelsman aan dat hij langs MIJ moet zitten WHY?! Charaf plaatste zicht langs me en kwam akelig dicht bij zitten.

MENEER, Meneer kan ik alstublieft naar de wc vroeg ik zo lief mogelijk "nou M.s El maach omdat je voor de eerste keer in deze jaar alstublieft zei.." Zei hij op een hoop gevende stem dat je denkt dat hij ja gaat zeggen "Nee probeer het later nog maar eens het is best leuk als je alstublieft zegt moet je vaker doen meid" fucking kidding me fluisterde ik waardoor een meisje langs me begon te lachen.

"Gaan jullie maar verder met jullie huiswerk opdracht dames en heren." "Duss" begon Charaf hou je fucking bek en haal die godverdomme grijns van je gezicht voor dat ik daar een fucking klap op geef! Siste ik naar hem normaal ben ik nooit het scheld type geweest maar dankzij "mensen" de laatste paar weken wel heel erg bedankt.

"Zoo iemand hier is ongesteld ofzo" lachte hij " Dat gaat jou helemaal niks aan! Meneer Brown mag ik naar de wc! ALSTUBLIEFT! zei ik echt geïrriteerd "Voor uit als je snel be.." Hij kon zijn zin niet af maken of ik pakte mijn spullen gooide mn boeken in mijn tas en liep de klas uit.

Daar zat ik dan met trillende handen op de wc ik ben zo boos hé nee ik ben woedend! Ik kook op dit moment van de woede ik kan elk moment uit barsten en ik wil niemand pijn doen, correctie niemand om wie ik geef.

Waarom ik uff heb al genoeg aan mijn hoofd. Ik wachtte buiten op onze vaste zitplek op Amira om te vertellen dat ik me voor de rest van de dag ziek heb gemeld. Amira kwam aanlopen "Laat me raden je hebt je ziek gemeld" ik lachte

Je kent me te goed hé lelijkerd "I know nou meid beterschap hoor" Dankuwel "Waar ga je heen trouwens?" Eve na huis man Amine is toch zeker niet thuis dus kan er op tijd in en uit "Hmm okee babe en heb je Enes af gezegd of wat ?"

OH MY GOD ENES Je bent het vergeten hea haloef" lachte ze JAA EN HOE MAAR KOMT GOED DANKJEWEL LOVE YOU "Too doeeei dikke kuss succes en als hij je wilt betasten bel je gelijk nood oproep !" JAA JAA GAA NOU MAAR lachte ik.

Verwacht het onverwachteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu