Hoofdstuk 77

1.5K 103 12
                                    

Op mijn eigen tempo propte ik allemaal kleren in mijn koffer. Broeken, shirts, vesten minibroekjes, topjes, hemdjes en bikini's. Ik mam een slok van mijn Redbull en keek om me heen. Nu alleen make-up en schoenen nog.

Vermoeid krabde ik door mijn haar. Oja mijn wigs! Snelt pakte ik ze en gooide ze op bed. Voor ik ze vergeet.

De bel ging en liep de trap af naar beneden. Ik keek door de camera en zag dat het Hanae was. Ik gooide de deur open en ze stormde binnen. "Raad eens wie mij gebeld heeft!". Riep ze helemaal hysterisch.

Mourad!? "JA!". Oh mijn god! En toen? "Niks heb niet op genomen!". Waarom lach je dan? "Weet ik niet, oh mijn god!". Sukkel. Hanae werd gebeld. "Oh mijn god hij belt weer!?". Weetje wel zeker dat hij het is?

"Ik voel het gewoon". Neem op dan! "Oke ik ga nu opnemen!". Ze nam op en we wachtte zonder adem halen af.

"Hallo?". Zei Hanae droog. "Hee schoonheid". "Mourad?". Lachte Hanae. "Haha je kent mijn naam nog?". "Jaa moss haha..". Hanae lachte ongemakkelijk nu.

Ze zette haar microfoon op stil. Kifesh moet ik zijn naam vergeten?, zo'n kaulo lekker ding.
"Niks ben bij mijn nichtje en jij?". Heeft ze snel de vraag van Mourad beantwoord. "Ben met een paar vrienden aan het chillen".

"Ooh is cool..". Het bleef even awkward stil. "Mourad jo!, kom je nog die chicks worden ongeduldig a matie!". Ik keek Hanae raar aan. Chicks? Fluisterde ik. Hanae hing snel op.

"Wat een klootzak?" Misschien is het niet wat het lijkt? "Maak dat de ezel maar wijs". Ze stond op "mohim waarom was ik hier ookal weer?". Ze keek verward om haar heen. Ze stond op en richting de hal. Waar ga je heen je bent er net! "Ik moet nog koffer enzo in pakken, ik zie je vanavond wel oké". Ze trok de deur open en botste tegen Anouar op.

"Let op moss ben je scheel?!". Schreeuwde ze gefrustreerd. Ze duwde Anouar opzij en liep snel door. Zonder dat ik wat terug kon roepen verdween ze al in haar auto en racete ze weg.

"Wat is er met haar?". Ik haalde mijn schouders op. Geen idee..
Ik wist gewoon dat ze teleurgesteld was in hem, en dat terwijl ze voor het eerst een jongen haar nummer gaf. Dit was letterlijk de eerste keer dat zo smooth tegen een jongen deed..

Achja het komt wel goed, hoop ik.. beter te vroeg dan te laat achterkomen met wie je te maken krijgt.

"Ik heb de kaartjes rond gebracht, jij bent mijn laatste bestemming". Thansk Anouar wollah. "Geen probleem joh". Kom binnen wat staan we hier nog? Ik lachte.

We namen binnen plaats op de bank en ik deed de tv voor Anouar aan. Wil je iets drinken?, heb je honger? Ik stond op om wat te maken maar Anouar trok me terug. "Stop wat ga je maken, ik bestel wel wat". Nee daar gaat niks van in!, ben je niet zat? Jullie proppen jullie vol met fastfood. Hij lachte "ewaja". Terwijl jullie mama's thuis staan koken wollah schande

"Jaa daar heb je gelijk in.. maar ik ben rond etenstijd vaak niet thuis". Zorg er maar voor dan. Ik ga nu wat maken en op vakantie mogen jullie eten wat jullie maar willen.

Dus wat wil je? "Wollah ik hoef niks doe maar gewoon ne3ne3". Oké oké, ben zo terug.

Ik liep de keuken binnen en zette de thee klaar. Met nog wat koekjes op het dienblad en liep weer de woonkamer binnen. Ik zette de dienblad op tafel en nam een slok van me thee.

Zo en met wie zit jij de hele tijd te appen hmm? Ik wiebelde om en neer met mijn wenkbrauwen. "Gewoon een vriend man". Ja ja zeggen ze allemaal. Kom op hoe heet ze? Fatima, Selma?, Aicha ik keek hem met moeite aan nog even en ik ga stuk.

Verwacht het onverwachteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu