4

44 26 0
                                    

" Όχι γλυκιά μου.. είναι προσωρινό. Μας έχουν βρει κάποιοι ... Ο ιππότης που σκότωσε ο Άντριαν δεν ήταν όποιος κι όποιος..δεν μπορώ να σου πω τι συμβαίνει..όπως δεν μπορώ να αγνοήσω και τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουμε.. τρείς μήνες ..δώσε μου τρεις μήνες και θα σου τα εξηγήσω όλα. Όμως τώρα πρέπει να φύγεις .. έχω διατάξει δυο από τα καλύτερα άτομα της φρουράς να σε συνοδεύσουν στην αρχαία Νεμέα ..είσαι εκπαιδευμένη και έτοιμη για όλα.. ξέρω ότι δεν θα σου συμβεί κακό όσο είσαι μακριά . Όμως θέλω να μου υποσχεθείς πως δεν θα φύγεις ..δεν θα κάνεις απερισκεψία και θα ακούς τον Γαβριήλ..τον έχω θέσει υπεύθυνο για την προστασία σου "

Είχα μείνει άναυδη.. πόσο σημαντικά επικίνδυνο ήταν αυτό που συνέβαινε και δεν γνώριζα ? Τρεις μήνες ?? Τρεις μήνες μακριά από το σπίτι μου.. δεν είχα επιλογή παρά να συμφωνήσω . Το ίδιο βράδυ κι όλας έφυγα όπως μου είπε .. δεν ήταν μακριά .. μια ώρα δρόμος . Μπορεί να συμφώνησα να φύγω όμως δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσω με σταυρωμένα χέρια ..θα βρω τρόπο να μάθω τι γίνεται ...

Μεριά Άντριαν*

Λίγες ημέρες μετά όλο το κάστρο ήταν στην τσίτα.. μόλις έμαθα για την Λενόρ στεναχωρήθηκα.. όμως για την ασφάλεια της θα το υποστώ και αυτό . Ακόμη κι αν χρειαστεί μην την ξανά δω ποτέ.
Το πρωί λοιπόν, ο βασιλιάς μας μάζεψε όλους μπροστά στον θρόνο του.. είχαμε σχηματίσει τεράστιες σειρές που έφταναν μέχρι έξω .. είχαν έρθει μαζί μας νεοσύλλεκτοι που δεν είχα ξανά δει .. ανάμεσα τους και γυναίκες .

Βασιλιάς : δεν μπορώ παρά να σας εκμυστηρευτώ πως βρισκόμαστε σε μεγάλο κινδύνο.. οι Πολωνοί βρίσκονται εδώ και ο νέος βασιλιάς ψάχνει τον τελευταίο διάδοχο του βασιλιά Ατλα.. ο γιος του.. νομίζουν πως βρίσκεται ανάμεσα μας ..και πως τον κρύβουμε.. αυτός ο νεαρός έχει από εκ γεννηθείς άσπρα μαλλιά .. αν τον βρείτε να τον παραδώσετε αμέσως στους Πολωνούς. Νεκρό η ζωντανό ..

Μόλις τελείωσε τον λόγο του έκανε νόημα σε όλους μας να φύγουμε .. όλους εκτός από τα νέα πρόσωπα.. δεν δίστασα να κρυφακούσω .. με τα λίγα που άκουσα διάλεξε έναν από αυτούς ώστε να δολοφονήσει κάποιον ..δεν κατάλαβα όμως ποιον .. (;)

Πήγα στο δωμάτιο μου ακόμη σκεπτόμενος και προβληματισμένος με τα λόγια του.. αντίκρισα το είδωλο μου στον καθρέφτη και σκέφτηκα ..ίσως να τον έβαλε να βρει και να σκοτώσει τον πρίγκιπα.. τον πρίγκιπα που αυτή την στιγμή αντικρίζω στον καθρέφτη.. τον πρίγκιπα που αναγκάστηκε να φύγει από το κάστρο του όταν ήταν μόλις δεκαέξι .. και μετά από έξι ολόκληρα χρόνια ακόμη τον καταδιώκουν.. ακόμη ..με καταδιώκουν.

..

Λίγες ώρες αργότερα είχα τελειώσει με το σύντομο μπάνιο μου και ετοιμαζομουν να βάψω και πάλι τα μαλλιά μου μαύρα.. ακούγοντας ένα βιαστικό τρίξιμο, η πόρτα του μπάνιου μου άνοιξε δίχως προειδοποίηση και  αντίκρισα μια γυναίκα όπου φορούσε μπούρκα ..

" Θες κάτι ?" Είπα εκνευρισμένος και παρατήρησα στον καθρέφτη ότι τα μαλλιά μου δεν ήταν εντελώς μαύρα. ταραγμένος της έκλεισα με δύναμη την πόρτα και ξανά κοίταξα τα μαλλιά μου αρπάζοντας την βαφή. ένα κομμάτι τους δεν ήταν καλά βαμμένο .. παρόλαυτα δεν φαινόταν άσπρο .. δεν νομίζω να με κατάλαβε... Θα αποφύγω οποιαδήποτε επαφή με το νερό και θα είμαι εντάξει .. θα φοράω κράνος από εδώ και πέρα για να είμαι σίγουρος.. είπα νιώθοντας ελάχιστα παρανοϊκός.

ΚΡΆΤΑΣ ΜΥΣΤΙΚΌ;Where stories live. Discover now