Μεριά Άντριαν*
Ειχαν περάσει τρεις ημέρες όταν επιτέλους κατάφερα να δω την Ήρα σε δράση .. βρήκαμε μερικούς πολωνους στα εδάφη μας και με ένα μικρό γκρουπ τους επιτεθηκαμε.. η Ήρα πάλεψε γενναία.. όμως πολύ αδύναμα .. βλέποντας την ένιωθα σαν να καταπίεζε στον εαυτό της να κρατηθεί πισω .. η μερικές φορές ήταν σαν να ξεχνούσε πως να παλέψει .. και δεν μπορούσα παρά να σκεφτώ.. αυτή ήταν η δυνατή προστάτιδα που επέλεξε ο βασιλιάς? Φαίνεται αδύναμη μπροστά σε αυτό που δείχνει να είναι .. είχα τα μάτια μου πάνω της .. όσο με παρακολουθούσε άλλο τόσο την παρακολουθούσα κι εγώ ..
Το μεσημέρι δέχτηκα ένα απρόσμενο κάλεσμα από αυτή.. έστειλε έναν φρουρό στη θέση της και μου είπε να την συναντήσω κοντά στην σήραγγα, δίπλα από την δεύτερη πύλη .πήγα με την ψυχή στο στόμα .. ίσως δεν έπρεπε, όμως η απορία με έτρωγε σαν λυσσασμένο σκύλο..
Έφτασα και στάθηκα μερικά βήματα αντικριστά της .
" Πρέπει να φύγεις "
Ήταν η πρώτη φορά που άκουγα την φωνή της.. τόσο αποφασισμένη και γεμάτη φλόγα ..
" Ομολογώ, ήταν το τελευταίο πράγμα που περίμενα να πρώτο ακούσω από εσένα ..." Είπα κλείνοντας ελαφρός την απόσταση μεταξύ μας . Έβαλα το χέρι μου κοντά στο σπαθί μου νιώθοντας τον αέρα αποπνικτικό. Αυτή έριξε μια γρήγορη ματιά πίσω της και γύρισε να με αντικρίσει ταραγμένη
" Πρέπει να φύγεις "
Ξανά είπε αυτή τη φορά χάνοντας την ηρεμία στην φωνή της .. αν μπορούσα να δω το βλέμμα της είμαι σίγουρος ότι θα είχε σμίξει τα φρύδια της έτοιμη να με κατασπαράξει
" Γιατί να φύγω ?? Ποια νομίζεις ότι είσαι ? Έρχεσαι από το πουθενά και δίνεις διαταγές σαν να σου ανήκει το μέρος . " είχα φτάσει μονάχα τέσσερα βήματατα μακριά της... Αυτή έκανε ένα πίσω παίρνοντας μια ετοιμοπόλεμη στάση άμυνας..
"Άντριαν " την άκουσα να ξεστομίζει ταραγμένη (;) Ο διαφορετικός τόνος στη φωνής της έστειλε ένα ρήγος σε όλο μου το σώμα .
" Λέγε ποια είσαι τώρα ..." Ήμουν στα όρια μου
YOU ARE READING
ΚΡΆΤΑΣ ΜΥΣΤΙΚΌ;
FantasyΈνας απαγορευμένος έρωτας κυριαρχεί στα τοίχοι του κάστρου.. ένας έρωτας που θα βάλει φωτιά σε όλα τα μυστικά που κρύβονται πίσω από κάθε μάσκα που έχει χαράξει η μοίρα.. οπλισμένος με αγάπη θα κρυφτεί .. οπλισμένη με μισός, θα εκδικηθεί. πιο συναι...