Λίγα λεπτά αργότερα αφότου βγήκα από το μπάνιο, παρατήρησα ότι η γυναίκα αυτή δεν ήταν πουθενά για να βρεθεί.. βγήκα έξω και ξεκίνησα την συνηθισμένη περιπολία μου και έτσι όπως γύρισα με φόρα την είδα.
Εκεί ήταν.. ψιλά στο τοίχος να με παρατηρεί από μακριά... Είναι ύπουλη .. είναι καλή. Σκέφτηκα και χασκογελασα..της το δίνω .Τελειώνοντας την περιπολία μου κατευθύνθηκα προς τον θρόνο έτοιμος να ενημερώσω τον βασιλιά για τον περίγυρο.. και εκεί ήταν μαζί του. μόλις με ειδαν σταμάτησαν να μιλάνε. Αυτή στεκόταν δίπλα του με τα χέρια πίσω από την πλάτη .
" είναι αναγκαίο όλο αυτό ?"
Ρώτησα τον βασιλιά και αυτός γέλασε " εννοείς την Ήρα ? Είναι η καλύτερη πολεμίστρια εδώ μέσα .. σαν αυτή δεν έχει "
" είναι η νέα σου προσωπική φρουρός?"
" Φυσικά -"
" Και ο Πρίαμος? Ο Γαβριήλ ??"
" Είναι μαζί με την κόρη μου, δεν θα έστελνα όποιον κι όποιον ." Σηκώθηκε όρθιος και έκανε νεύμα στην Ήρα
" Παρε την μαζί σου και φρόντισε να ξανά κάνεις άλλη μια φορά περιπολία.. θα με ενημερώνει η Ήρα από εδώ και πέρα. "
Μου φάνηκε περίεργο όμως δεν το σχολίασα.. κοίταξα την Ήρα η οποία ξεκίνησε να περπατάει πρώτη προς την έξοδο.. ανέβηκε γρήγορα στο άλογο και έπιασε το σπαθί της με το δεξί της χέρι ..
" Δεξιόχειρας ?" Την ρώτησα και μου εγνεψε θετικά ..
Ανέβηκα κι εγώ στον επιβήτορα μου και ξεκινήσαμε την περιπολία
" Από πού είσαι αν επιτρέπεται ?"
Πέρασαν μερικά δευτερόλεπτα όμως δεν πήρα απάντηση
" Ενδιαφέρον " είπα σαρκαστικά και μου έριξε ένα αδιάφορο βλέμμα
" Φαίνεσαι αρκετά νέα για να είσαι προστάτιδα .. θα πρέπει να εκπαιδευόσουν από νεαρή ηλικία για να καταφέρεις να ανέβεις σε αυτό το επίπεδο φρουράς τόσο γρήγορα.."
Δεν μου απάντησε όμως ήμουν σίγουρος ότι κάτω από το μαύρο σάλι της χαμογελούσε ..
Η ώρα πέρασε και επιστρέψαμε..η Ήρα εξαφανίστηκε. Η δουλειά μου πλέων τελειώνει εδώ.. επέστρεψα στο δωμάτιο μου και άφησα το σπαθί μου στην άκρη .. κοίταξα έξω από το παράθυρο την όμορφη πανσέληνο και σκέφτηκα εκείνη .. Λενόρ.. που να είσαι άραγε ?
Μεριά Λενόρ *
Ήταν ξημερώματα την ώρα που μπήκα στο κρεβάτι μου για να ξεκουραστώ .. δεν πρόλαβα να κλείσω για πολύ τα μάτια μου και ο Γαβριήλ χτύπησε την πόρτα μου
" Ώρα για πρωινό μικρή "
YOU ARE READING
ΚΡΆΤΑΣ ΜΥΣΤΙΚΌ;
FantasyΈνας απαγορευμένος έρωτας κυριαρχεί στα τοίχοι του κάστρου.. ένας έρωτας που θα βάλει φωτιά σε όλα τα μυστικά που κρύβονται πίσω από κάθε μάσκα που έχει χαράξει η μοίρα.. οπλισμένος με αγάπη θα κρυφτεί .. οπλισμένη με μισός, θα εκδικηθεί. πιο συναι...