6

38 25 0
                                    

" Σε μια ώρα !"

Φώναξα εκνευρισμένη που δεν πρόλαβα να κοιμηθώ όσο ήθελα..

" Αν δεν σηκωθείς τώρα θα σε πετάξω από το κρεβάτι"

Με μισή καρδιά βγήκα από το κρεβάτι και άνοιξα την πόρτα

" Έτσι μπράβο " είπε χαμογελώντας και του έβγαλα γλώσσα

" Ακόμα δεν φύγαμε και έχεις ξεχάσει ήδη τους τρόπους σου βλέπω .. είναι αυτοί τρόποι για μια δεκαεννιαχρονη κοπέλα ?"

" Ωχ παραταμε κι εσύ .. τι έχει για πρωινό ?"

" Χυλό .. φάε γρήγορα . Μετά θα πάμε για εκπαιδεύση"

Έκατσα στο τραπέζι και ξεκίνησα να τρώω .. με κοίταξε με περιέργεια..ίσως περίμενε ότι δεν θα μου αρέσει το φαγητό ..(;)

" Δεν υπάρχει κάτι παραπάνω για να μάθω θυμάσαι?"

" Εγώ το είπα για να περάσει η ώρα..  έτσι κι αλλιώς απαγορεύεται να φύγεις από εδώ..δεν νομίζω να έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις .."

Είχε δίκιο ... " Εντάξει " είπα και σηκώθηκα από το τραπέζι πηγαίνοντας το άδειο πιάτο μου στον νεροχύτη

" Ετοιμάσου. Θα σε περιμένω.."

..

Μισή ώρα αργότερα είχα φορέσει το μαύρο μου κυνηγητικο φόρεμα και είχα βγει ..  έπιασα το σπαθί μου και δίχως προειδοποίηση έκανα κίνηση προς το θώρακα του Γαβριήλ

Αυτός με γρήγορα αντανακλαστικά κατάφερε να μπλοκάρει και τα σπαθιά μας αντικρούστηκαν ..

" Μουσιτσα.. " άφησα το σπαθί να πέσει από το δεξί μου χέρι και πιάνοντας το με το αριστερό του το έφερα στο λαιμό και χαμογέλασα περιφανή

"Α... Το είχα ξεχάσει ότι είσαι αριστερόχειρας.. "

Χασκογελασα και έκανα ξανά κίνηση . Αυτή την φορά ήταν πιο γρήγορος και κατάφερε να έρθει από πίσω μου και να φέρει το σπαθί του στον λαιμό μου όσο εγώ πέρασα το δικό μου από πίσω και το άγγιζα στον αυχένα του .

" Έχεις κοτσια τελικά .."

" Είσαι ακόμη το ίδιο αργός" είπα πειράζοντας τον και χασκογελασε κάνοντας πίσω.

" Είσαι για άλλη μια γύρα?"

" Μπα.. είμαι κουρασμένη.. θα πάω να ξαπλώσω "

Ανασηκωσε το φρύδι του ξαφνιασμένος

" Δεν ήξερα ότι σου είχε απομείνει τόσο λίγο σθένος...  Κάποτε παλεύαμε για ώρες.."

"Ναι ξέρω ξέρω..έχω αφήσει τον εαυτό μου λιγο .."

" Τώρα που είμαστε μακριά είναι ευκαιρία να ξανά επανέλθεις.. θα κάνουμε προπόνηση κάθε μέρα εκτός τα Σάββατα από εδώ και πέρα "

Δεν απάντησα και πήγα στο δωμάτιο μου.. δεν υπάρχει περίπτωση να το αντέξει ο οργανισμός μου όλο αυτό .. σκέφτηκα και έκλεισα τα μάτια μου

ΚΡΆΤΑΣ ΜΥΣΤΙΚΌ;Where stories live. Discover now