" Όχι Ήρα.. Λενόρ.."
Με το άλλο μου χέρι κατέβασα την μπούρκα στον λαιμό μου εμφανίζοντας το πρόσωπο και τα μαλλιά μου ."Λενόρ .." τον άκουσα να λέει θλιμμένος με τόνο αναγνωρισης ..
"Λενόρ .." ξανά είπε και ένιωσα ότι τον χάνω ..
" Θα σε βγάλω από εδώ .." είπα και ξεκίνησα να βγάζω την πανοπλία του για να τον ελαφρυνω .. αυτός εσκουζε από τον πόνο και έβγαζε μικρά βογγητα πότε πότε.. είχε μείνει μονάχα η περικεφαλαία του .. με απαλές κινήσεις την τράβηξα .. τα ίσια άσπρα μαλλιά του έλαμψαν.. χαμογέλασα στην όψη τους .
" Να σου εξηγήσω -" είπε πονεμένος
" Σςς" έφερα τα χείλη μου στο μέτωπο του και τον φίλησα ..
"Ξέρω .. ξέρω.." είπα και γουρλωσε ελαφρός τα κουρασμένα του μάτια .
Ξαφνικά με άρπαξε από το μαλλί και με έφερε κοντά στα χείλη του κοιτάζοντας με, με μίσος .. ταράχτηκα όμως παρέμεινα ακίνητη.
"Μου έκρυψες ποια είσαι .."
"Αυτό μας κάνει δύο .." είπα με ένα μικρό στραβό χαμόγελο, ελπίζοντας ότι θα με συγχωρέσει .όμως το μίσος στα μάτια του δεν έλεγε να φύγει και δεν μπορούσα παρά να προσπαθήσω να μείνω ψυχρεμη. Τον ένιωσα να τραβάει το σπαθί μου από την θήκη του.. το έφερε στον λαιμό μου. Ήμουν τόσο αναστατωμένη. Τόσο συντετριμμένη... Κατάφερα επιτέλους να ψελισω με δισταγμό ..
" Θα .. με σκοτώσεις ..?"
" Γιατί όχι? Για αυτό δεν μεταμφιέστηκες? Για να με σκοτώσεις πρώτη .."
Η ανάσα μου ήταν βαριά στο στήθος μου.. ένιωθα έτοιμη να εκραγω
" Όχι .. για να σε προστατέψω το έκανα .. σου λέω αλήθεια -"
" Ναι καλά !" Έσφιξε την λαβή του στα μαλλιά μου και πονεμένη κρατώντας την κραυγή που ήθελα να βγαλω, έβαλα τα χέρια μου στους ώμους του και τον κόλλησα στον τοίχο .
" Αρχικά ήρθα πίσω για να σε βρω .. μετά έμαθα ότι ο πατέρας μου μαζεύει νεοσύλλεκτους για μια σημαντική δουλειά..δεν ηξερα τον λόγο όμως βρήκα την ευκαιρία να μεταμφιεστω.." η λαβή του χαλαρωσε ελαφρός
"Συνέχισε .." με διέταξε και δεν έχασα χρόνο
" Μας έβαλε να παλέψουμε και ο πιο ισχυρός θα έπαιρνε την σημαντική θέση .. "
"Προφανώς και κέρδισες ." Είπε κρατώντας αυστηρό τον τόνο του
" Μου είπε ποιος πραγματικά είσαι και αμέσως μετά μου ανέθεσε να σε σκοτώσω .. "
" Για αυτό ήρθες στο δωμάτιο μου εκείνη την ημέρα ..?"
" Ήρθα για να δω με τα μάτια μου αν είναι αλήθεια.. έπρεπε να ξέρω αν είσαι ο χαμένος πρίγκιπας..το ξέρεις ότι αυτό θα άλλαζε τα πάντα για εμένα...για εμας , όταν ήρθα ..πρόσεξα τα μαλλιά σου ..-"
Η φωνή μου κόπηκε την στιγμή που τον είδα να σφίγγει το σαγόνι του.. δεν με πιστεύει..
YOU ARE READING
ΚΡΆΤΑΣ ΜΥΣΤΙΚΌ;
FantasyΈνας απαγορευμένος έρωτας κυριαρχεί στα τοίχοι του κάστρου.. ένας έρωτας που θα βάλει φωτιά σε όλα τα μυστικά που κρύβονται πίσω από κάθε μάσκα που έχει χαράξει η μοίρα.. οπλισμένος με αγάπη θα κρυφτεί .. οπλισμένη με μισός, θα εκδικηθεί. πιο συναι...