" Δεν ακούς τι σου λέω -"
Είπε αρκετά δυνατά και αναστατωμένη .. την πλησίασα βγάζοντας το ξίφος μου από την θήκη του .. έβγαλε και αυτή το δικό της το οποίο ύψωσε προς το μέρος μου" Δεν θέλω να το κάνω αυτό "
Μου είπε πλημμυρισμένη από συναισθήματα που δεν μπορούσα να διαβάσω . Έκανα την κίνηση μου και τα σπαθιά μας συγκρούστηκαν με δύναμη, παρατήρησα ότι η λαβή του σπαθιού της ήταν καλυμμένη με ένα άσπρο μαντήλι.. δεν έχασα άλλο χρόνο και βάζοντας όλη μου την δύναμη την κόλλησα στον τοίχο και έφερα το σπαθί μου στον λαιμό της.. τρομοκρατημένη μήπως την αποτελειωσω άφησε το σπαθί να πέσει από το χέρι της και πιάνοντας με το αριστερό, μου το έφερε στον λαιμό ..
Πάγωσα συνειδητοποιώντας ποια μπορεί να κρύβεται πίσω από την μπούρκα . Της άρπαξα το μαντήλι παρατηρώντας κάτι κόκκινο να γυαλίζει. Κράτησα την ανάσα μου ξαφνιασμένος όσο και αυτή .. γύρισε και έτρεξε προς την έξοδο
"Λενόρ !" Φώναξα γευόμενος και πάλι το όνομα της. Δεν πρόλαβα να βγάλω άλλη μιλιά και ένιωσα ένα σπαθί να διαπερνάει το πίσω μέρος της πανοπλίας μου. Γύρισα να αντικρίσω μια γυναίκα που δεν γνώριζα. Μια γυναίκα που είχα δει ανάμεσα στους νεοσύλλεκτους λίγες ημέρες πριν .. ο βασιλιάς.. ίσως γνωρίζει ποιος είμαι και στέλνει άτομα να με δολοφονήσουν.. αν είναι έτσι όμως..γιατί να στείλει την ίδια του την κόρη? Γύρισα έτοιμος να χτυπήσω την γυναίκα όμως ένα βέλος βρέθηκε στην παλάμη του χεριού μου και το σπαθί μου έπεσε ατσαλα κάτω.. έτσι θα πεθάνω? Σκέφτηκα με κομμένη την ανάσα και το επόμενο λεπτό το μόνο που έβλεπα ήταν την Λενόρ..η την Ήρα... Όποια κι αν ήταν τελικά είχε αφοπλίσει την γυναίκα δίπλα μου και την είχε σφάξει σαν να ήταν παιχνιδάκι."Πάμε !" Μου φώναξε και με άρπαξε από το χέρι . Όμως προτού προλάβω να κάνω βήμα ένα ακόμη βέλος βρέθηκε στην γάμπα μου .
"Γαμημενε!" Την άκουσα να φωνάζει εξοργισμένη προς τον τοξότη . Είχα χάσει πολύ αίμα.. ένιωθα αδύναμος.. άκουγα φωνές .. όμως δεν μπορούσα να καταλάβω τι έλεγαν .. αμέσως μετά όλα μαύρισαν και έπεσα κάτω ηττημένος..
..
YOU ARE READING
ΚΡΆΤΑΣ ΜΥΣΤΙΚΌ;
FantasyΈνας απαγορευμένος έρωτας κυριαρχεί στα τοίχοι του κάστρου.. ένας έρωτας που θα βάλει φωτιά σε όλα τα μυστικά που κρύβονται πίσω από κάθε μάσκα που έχει χαράξει η μοίρα.. οπλισμένος με αγάπη θα κρυφτεί .. οπλισμένη με μισός, θα εκδικηθεί. πιο συναι...