2.Bölüm: Kaza

172 61 106
                                    

2. Bölüme hoşgeldinizzzzzz
🤗🤗🤗
Umarıımmm beğenirsinizzz
✨❤️🌺
Okumaya başlamadan önce yorumlara kalp bırakırsanız seviniriiimmm
Keyifli okumalar dilerrimm:)
❤️‍🩹❤️‍🩹
__________________________________

𐬺𐬼★𐬼𐬺

"Kabuslarımız karanlık gecelerimizle sonsuzluğa, toprağın altına gömülü"

Gökyüzü sana gülümsüyor. Farkında mısın?
Ne kadar güzel değil mi?
Ay seni takip ediyor.
Fakat...
Ölürsek bütün bu güzellikler gidecek.
Ölürsek hikayemiz bitecek...
Yıldızlar seni göremeyince ağlar bunu biliyorsun değil mi?
Ağlarlar...

꧁✯꧂

2 YIL ÖNCE

Aralık ayının sonuna doğru, havalar tam soğumuşken, annemiz ile babamız 2 günlük bir tatile çıkma kararı aldı.
İlk başta abim biraz karşı çıksada, annem ile babam abimi ikna etmeyi başarmıştı.
Yarın sabah saat 07:00'da evden çıkıp tam olarak 8 saatlik bir yolculuk yapıp tatillerinin keyfini çıkaracaklardı.

"Bu soğukta nerden geldi bunların aklına tatile çıkmak"dedi abim.

"Aman boşver biz evde senle keyif yaparız abi"dedim yüzüne gülümseyerek.

"Bücür ben, senle evde tek başıma keyif mi yapacağım?" Dedi gözlerini kısıp kaşlarını kaldırarak.

"Yapmıyorsan yapma çokta umrumda" dedim.

"Kaç yaşındaydın sen 1 mi?" Dedi kahkaha atarak.

"Hayır 8 yaşındayım ben asıl sen 1 yaşındasın"dedim.

"Diyene bak sen, küçük velet" dedi parmağıyla kafamı hafif ittirerek.

"Acıyorum sana"dedim ve bunu dedikten sonra gülme krizine girdi.

"Ben sana daha çok acıyorum" dedi ve gülerek merdivenlerden yukarı çıkıp odasına gitti.

Ben ise dolaptan en sevdiğim cipsi alıp, kanepeye uzandım ve kumandayı alıp televizyondan en sevdiğim çizgi filmi açtım.

"John" diye yukardan seslendi annem.

Televizyondan gözümü ayırmadan"efendim" diye karşılık verdim.

"Yukarı gelebilir misin tatlım" dedi.

Kumandayı küçük orta sehpanın üzerine bıraktım ve hızlı adımlarla yukarı doğru çıktım.

"Anne nerdesin?" Dedim.

"Yatak odasındayım" dedi.

Koridorun sağında kalan yatak odasına girdim. Annem, siyah üzerinde mavi şimşekler olan bavuluna, elbiselerini, kot pantolonlarını, ayakkabılarını, deri ceketlerini koyuyordu.

"Biraz abartı değil mi sence bunlar?" Dedim kaşlarımı kaldırarak.

"Tabi ki de değil tatlım, tatile gidiyoruz süslü olmamız gerekir"dedi ve bunu söylediğinde, gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

Karanlık YıldızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin