Poszłam do pokoju Minho. I usiadłam na jego miękkim i pachnącym łóżku. Jego pokój był wysprzątany zadbany, miał prywatną łazienkę, w której pięknie pachniało jego ulubionymi perfumami. Po chwili przyszedł Lee Know.
- Dzień dobry, pani -
- Dzień dobry, panu-
- Tutaj masz moją bluzkę i moje ulubione spodenki mogą być za duże ale to tylko na chwilę jutro pojedziemy po twoje rzeczy. -
- Dobrze -
- Ja za sekundkę przyjdę -
- Jasne -~2 tygodnie później~
Nadszedł czas drugiej audycji. Lee Know podwiózł mnie pod wytwórnie. Ponownie czekałam pod wytwórnie a Minho tym razem czekał w samochodzie. Nadszedł czas na drugi etap mojego przesłuchania. Weszłam do pokoju i tym razem śpiewałam usiadłam na krzesełku i zaśpiewałam piosenkę " One Last Time" Ariany Grande. Kiedy skończyłam uslyszałam brawa a wszyscy byli zaszokowany nie wiem kompletnie czym ale cieszę się że ktoś mnie doceniał. Zjechałam na dół i wsiadłam do auta Lee Know. Pocałowalismy się ale narazie jestesmy przyjaciółmi czekamy aż bedę pełnoletnia. Również powiedział że mu się podobam ale nie wiem czy było to szczerze w końcu był pijany. Bardzo pomaga mi w tańcu i bardzo jestem mu za to wdzięczna. Moja siostra już wróciła do domu więc poprosiłam Minho, aby odwiózł. Przeszłam przez próg mieszkania sama bo Lee Know tylko mnie podwiózł.
- Miałaś nic nie robić. - powiedziała zde zdenerwowana Dokyu
- Ale o co chodzi -
- Kim Y/N, dlaczego pocałowałaś Lee Know. -
- To długa histor....-
- Dlaczego mnie nie posłuchałaś -
- Dokyu ja przepraszam byłam zdesperowana potrzebowałam jakiegoś ciepłego kontaktu. Jesteś dobrą siostrą ale okazuj mi trochę wsparcia. Bo od tego ciebie nie czuję. -
Zaczełam płakać poczułam że jedyną osobą która mnie wspierała był Lee Know, kiedy chciałam się do niego przytulić pozwolił mi na to, mogłam zamieszkać u niego w pokoju przez jakiś czas, on pożyczył mi swoje ciuchy. Kiedy to mojej siostry nie było to zawsze mogłam na niego liczyć.
Poszłam do swojego pokoju i zamknęłam drzwi.~ 2 tygodnie później~
Przez 2 tygodnie które mineły od przesłuchania kontynuowałam treningi w tańcu oraz śpiewie. Z siostrą prawdę mówiąc nie rozmawiałam miałam nadzieję że w końcu zostanę trainee. Nie chciałam mieć z siostrą kontaktu. Było około godziny 16, pojechałam autobusem do wytwórni. Weszłam na salę która była pusta. Dzisiaj chciałam być tylko sama. Puściłam playlistę z piosenekami BLACKPINK skupiłam się i zaczełam tańczyć. Po zatańczeniu do piosenek Blackpink, byłam wykończona mentalnie i fizyczne. Nie wiedziałam czy jest sens to dłużej ciągnąć, z jednej strony chciałam się uwolnić od siostry, a z drugiej nie chciałam tak ciężko pracować mimo że było to w mojej naturze. W pewnym momencie wbiegł szalony JYP.
- Kim Y/N, Kim Y/N!!! - krzyczał mężczyzna.
- Dzień dobry, o co chodzi -
- Dostałaś się przeszłaś drugi etap więc od teraz będziesz trainee!!! - wykrzyczał zadowolony
- Jejku naprawdę dziękuję to najlepszy dzień w życiu, jezeli pan pozwoli to ja już się udam do domu aby podzielić się tą świetną nowiną z moją rodziną. -
- Jasne tylko Y/N jutro jest spotkanie o 10.00 w której bedą omawiane szczegóły i z kim zamieszkasz w dormie.-
- Pewnie nie przegapię dziękuję Panu serdecznie. -
- Nie ma sprawy leć dziecko -
- Do widzenia- krzyknęłam.
Wyszłam z wytwórni i pojechałam pod dorm Straykids. Kiedy zapukałam nikt mi nie otworzył w środku było słychać tylko nie wyobrażalne krzyki i jakąś piosenkę. Zadzwoniłam dzwonkiem do drzwi. Nic. Zapukałam. Nic. Zadzwoniłam do Lee Know. Nie odbierał nie miałam do nikogo innego numeru bo jakoś nie było okazji zeby się nimi wymienić. Poszłam do ogrodu i w oknie zobaczyłam jak Lee Know stał na kanapie bez koszulki tańczył i śpiewał co karaoke a inni mu wrzeszczeli. Dzwoniłam do niego chyba ze 20 razy cały czas obserwując go przez okno. Kiedy kolejny raz do niego zadzwoniłam, odebrał i powiedział żebym chwile poczekała, widziałam ze idzie w stronę kuchni więc poszłam w stronę okna kuchennego. Byłam cicho i wystawiłam swoją głowę zza okna tak żeby było mnie widać. Lee Know się rozłączyl i nalewając szklankę wody poczuł czyiś wzrok na sobie. Uniósł lekko głowę i zobaczył moje oczy przestraszył się i rozlał wodę. Podszedł do drzwi tarasowych i je otworzył a ja w końcu weszłam.
- Cześć Y/N, -
- Cześć Lee Know, czy jest jakiś powód dlaczego jesteś bez koszulki? -
- Urządzilismy małe karaoke -
- Stałeś na kanapie tańczyłeś i spiewałeś bez koszulki -
- No może nie male, co ciebie do nas sprowadza? -
- Muszę wam coś powiedzieć -
- Dobrze chodźmy -
Lee Know złapał mnie za rękę i Zaprowadził do salonu. Trzymając jego rękę weszłam na stół i zaczełam krzyczeć.
- Moi ulubieni artyści, przeszłam drugi etap i zostałam trainee -
- To znaczy że zadebiutujesz w naszej wytwórni? - spytał Yang.
- Tak chcemy mieć z tobą collab - krzyknęła 3racha.
- To co pijemy? - krzyknął Lee Know.
Rozpoczyna się wielka impreza była muzyka karaoke dużo alkoholu wszyscy byli pijani oprócz mnie i Seungmina. Poczułam się dziwnie wszyscy się bawili a ja siedziałam z boku. Wzięłam piwo bezalkoholowe i poszłam na taras.
- Co ci jest Y/N - zapytał Seungmin.
- Wszyscy się dobrze bawią a ja nie mam z kim. -
- Oj tam nie gadaj to że oni tyle chleją to nie znaczy że ty masz się czuć obco. Mogę tu z tobą posiedzieć lub możemy wejść do środka. -
- Seungmin, idź do środka zobacz Jeongin na ciebie czeka, zaraz do was przyjdę. -
Seungmin wszedł do środka a ja zostałam na tarasie popijając bezalkoholowe piwo. Patrzyłam w niebo na migoczące gwiazdy gdzieś w nich widziałam moich rodziców jak spoglądają na mnie i wspierają duchowo. Po kilku minutach, zaczęłam robić się senna. Nagle poczułam gwałtowny dotyk na ramieniu. Przestraszyłam się i wylałam piwo na swoje ciuchy. Całe spodnie i top były oblane piwem a ja cała się kleiłam. Odwróciłam się za siebie żeby skopać dupe temu kto mnie przestraszył. Obróciłam się.
- Zajebać ci? -
- Mi chcesz zajebac? - zapytał dosyć pijany Lee Know.
- Lee przepraszam myslałam że jesteś kimś innym, ale i tak to nie zmienia faktu że mnie oblałaś. -
- Idź do mnie i ubierz sobie coś i się wykąp. -
Wzięłam go za rękę i poszłam do jego pokoju. Wszyscy zaczęli krzyczeć i byli podekscytowani że idziemy razem na górę. Kiedy weszłam do jego pokoju rzuciłam Minho na łóżko.
- Ty ty pysia co kombinujesz. - powiedział pijany Lee.
- Ty idziesz spać zrozumiano? -
- Tak moja kr.... - zasnął.
Wzięłam Jakieś spodenki i koszulkę
Lee Know położyłam je na łóżku i poszłam do łazienki. Rozebrałam się i weszłam pod prysznic. Łazienka pachniała wspaniale. Nie chciałam używać żelu do mycia ani nic takiego Lee Know bo ja wróciłabym do domu siostra by wyczaiła że coś jest nie tak.
CZYTASZ
Cruel love | Y/N x Lee Know Straykids
RomanceMłoda Y/N bardzo lubiła tańczyć jednak po tragicznym wypadku przestała. Zamieszkała w Seulu i poznała tam masę nowych osób. Przeszła wszytskie audycje spiewająco. Zadebiutowała w grupie pod wytwórnią JYP Entertainment. Najbardziej imponujący ranking...