Rozdział XIII "Występ"

185 9 0
                                    

Lee Know

Czekałem na dziewczynę w domu, od Chana dowiedziałem się że chłopaki będą dopiero wieczorem więc się cieszyłem bo miałem praktycznie cały dzień z Y/N a była dopiero 13. Nie czekałem długo na Y/N po chwili wbiegła jak poparzona krzyczała tylko moje imię.
- LEE MINHO -
- Tu jestem co się stało -
- Nie zgadnij z kim wystąpie na MBC Music Festival -
- Z Hyunjinem? -
- Debilu z tobą -
Kiedy to usłyszałem uśmiech automatycznie pojawił się na mojej twarzy, cieszyłem się że ja we własnej osobie występuje z Y/N. Po chwili zobaczyłem, że dziewczyna zaczeła odczuwać dyskomfort i zaczeła łapać się za brzuch. Szybko zawołałem Chana on wziął torebkę Y/N a ja wziąłem ją na ręcę i zaniosłem ją do swojego pokoju. Posadziłem ją na moim łóżku i wyciągnąłem z szafy moją bluzę wygodnie długie spodnie dresowe i jakąs koszulkę. Dałem je dziewczynie.
- Jak chcesz mogę wyjść - powiedziałem
- Nie ma takiej potrzeby - powiedziała dziewczyna całując mnie swoimi ciepłymi i pięknymi ustami w czoło.
Po chwili dziewczyna zdjęła sukienkę, była w samej bieliźnie, jej figura była przepiękna. Wstałem i złapałem Y/N w talii tak jak to ona lubi, pocałowałem dziewczynę. Nasz pocałunek trwał chwilę, potem Y/N zaczeła ubierać się w moje rzeczy na koniec kiedy założyła bluzę wyglądała słodziutko.
- Czego byś nie założyla zawsze będziesz wyglądać pięknie - rzekłem.
- Dziękuję - odpowiedziała.
Wziąłem dziewczynę na ręcę i zaniosłem ją na dół, po czym położyłem ją na kanapie. Poszedłem do kuchni po jakieś słodkości, ułożyłem je na talerzu i zaniosłem je Y/N. Usiadłem koło dziewczyny po czym wziąłem jej wyciągnięte nogi i położyłem je na swoich kolanach, dziewczyna tylko spojrzała na mnie i lekko się uśmiechnęła. Po chwili zaczela zajadać się słodyczami. Tak długo oglądaliśmy Kdramy że Straykids zdążyło już wrócić, kiedy przyszli wziąłem Y/N i za prowadziłem ją do mojego pokoju.

Y/N

Było już trochę późno, w sumie cieszyłam się że mialam trochę czasu z Minho, dzisiaj byla dopiero sobota. Stwierdziliśmy że kdram już się naoglądaliśmy właczyliśmy jakiś nie azjatycki film. Położyłam się na łóżku a obok mnie leżał Lee Know, który złapał mnie w biodrach i przyciągnął do siebie co sprawdziło że byliśmy strasznie blisko. Zdecydowaliśmy się na jakiś film romantyczny co oboje średnio lubiliśmy. W połowie filmu nadeszła scena 18+, poczułam wtedy podniecenie ze strony chłopaka niezręcznie spojrzałam w jego oczy z delikatnym i szyderczym uśmiechem.
- No co to normalne - tłumaczył się chłopak.
- Chcesz tego prawda - zapytałam.
- Może -
- Jeszcze nie -
- Czemu -
- Bo leje się ze mnie tona krwi? -
- Prawdziwy rycerz nie boi się zamoczyć miecza w krwi -
Kiedy usłyszałam jego piękny tekst zaczełam się rumienić, zbliżyłam swoje usta do jego i zamiast dać mu delikatny pocałunek jakiego się spodziewał odrazu zaczełam wchodzić w bardziej namiętny pocałunek. Zszokowało go to ale nie przerywał.
- Jesteś pewna - zapytał.
- A o co panu chodzi nie będziemy nic robić - odpowiedziałam
- O ty mały przebiegły nikczemniku -
- Obiecuje że następnym razem teraz boli mnie brzuszek - powiedziałam udając smutną minkę i robiąc dziubek jaki zawsze robił Minho, co sprawdziło że Lee wziął swoją dłoń i zaczął masować mój brzuch co sprawiło że lekko jęknełam bo sprawiło mi to jeszcze większy ból.
- Min nie, boli jeszcze bardziej - powiedziałam z bólem.
- Przepraszam, zaraz wrócę - powiedział chłopak po czym gdzieś poszedł i wrócił po chwili.
- Trzymaj Chan mówił że może ci się przydać - chłopak wszedł do pokoju trzymając termofor.
- Boże Minho jak ja ci się odwdzięczę - spytałam.
- Ważne że jesteś moją dziewczyną -
Odpowiedział chłopak po czym położył się na łóżku i delikatnie przyłożył ciepły termofor do niższej częsci mojego brzucha. Dał mi ciepłego całusa w czoło po czym zasnęłam.

~Miesiąc później~

Przez ostatni miesiąc cięzko ćwiczyłam do MAMA Awards 2022, spotykałam się z Lee Know i jeszcze nie powiedzieliśmy JYP o naszym związku póki co ukrywamy go. Dzisiaj był dzień naszego występu na MAMA Awards 2022. Na scenę miałyśmy wejść po Straykids, stresowałyśmy się nie miłosiernie. Straykids zatańczyli i zaśpiewali Venom+Maniac i miałyśmy wejść my. Miałyśmy zaprezentować nasze piosenki Flashy Light+Outer Line (nasza druga piosenka) i weszłyśmy na scenę.

Lee Know

Po skończonej scenie chciałem jak najszybciej usiąść aby obejrzeć występ mojej dziewczyny. W końcu zaczeła się jakaś piosenka na scenie był cień dziewczyny która tańczyła, swoją drogą taniec był taki sam jak w początku ich debiutanckiej piosenki. Dziewczyna miała bardzo dużo energii widać było, że dawała z siebie wszystko. Po chwili tańca solo kamerzysta podszedł do dziewczyny od tyłu, ona natomiast złapała kamerę i powoli się obraca kiedy zobaczyłem że to moja Y/Nnie chciałem wstac i zacząc krzyczeć, ale przypomniało mi się że gdybym to zrobił wyszło na to coś do niej czuje albo inne rzeczy. Pozostałem na miejscu i tylko się uśmiechałem i klaskałem. Po skończonym występie dziewczyn byłem z nich dumny a głównie z Y/N, po chwili dziewczyny przyszły koło nas i akurat tak się złożyło że usiadłem koło Y/N.
- Byłaś zajebista, a ten solo taniec na początku nawet nie spodziewałem się że to ty - powiedziałem do dziewczyny.
- Dziękuje wy też wypadliście super -
Chwilę potem jeszcze rozmawialiśmy ale nie mogliśmy tak jak to na codzień robiliśmy bo kamery i tak pewnie nagrały jak rozmawialiśmy przez tą chwilę po kilka minutach zaczęto wręczać nagrody, Straykids do stało 3 za ; Międzynarodowy wybór przez fanów, Yogibo Chill artysta i za najbardziej popularną grupę. My dostałyśmy 2 za ; międzynarodowy wybór fanów i za piosenkę roku. Po wręczeniu nagród wszystkie grupy z pod swoich wytwórni wróciły do nich. Spotkaliśmy się jeszcze z J.Y Parkiem który ogólnie nam pogratulował, kiedy wszystkie grupy już się już chodziły pan Park kazał mi zjawić się w jego gabinecie, zastanawiałam się po co. Kiedy wszystkie grupy jeż się rozeszły, poszłam do gabinetu JYP.
- Dzień dobry chciał pan mnie widzieć - kiedy weszłam zobaczyłam jakąś inną sylwetkę ukłoniłam się i z grzeczności się przywitałam.
- Dzień dobry - powiedziałam.
- Dzień dobry - powiedział znajomy mi głos, kiedy się uniosłam zobaczyłam Lee Know, zrobiło mi się trochę głupio ale postanowiłam udawać że go nie znam.
- O co chodzi - spytałam grzecznie.
- To jest Lee Know ze Straykids, to z nim wystąpisz na MBC Music Festival - rzekł pan Park.
- Myśle ze nie trzeba masz sobie przedstawiać - rzekł Lee.
- W każdym razie za tydzień zaczynacie próby, a ja zdecydowałem że zrobię wam ten tydzień wolny, abyście mogli wypocząć przed ciężkimi treningami - rzekł mężczyzna.
- Jasne - rzekłam.
- Tylko mnie i Y/N? - spytał Lee.
- Tak tylko wam - powiedział J.Y Park.
Dla mnie i dla Minho świetne wieści. Wyśliśmy z gabinetu pana Parka i stwierdziliśmy że udamy się do domu Straykids.

Cruel love | Y/N x Lee Know StraykidsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz