(aut. W tym rozdziale jest 18+, nie lubię pisać takich scenek więc może skręcać spokojnie nic w tym takiego ważnego się nie stało więc na spokojnie może skipnąć.)
Zanim jeszcze wybraliśmy się do mojego dormu spakować walizkę na najbliższy tydzień. Po spakowaniu walizki wsiedliśmy i pojechaliśmy do dormu Skz. Lee Know trzymał moją walizkę, więc ja miałam puste ręce. Przywitałam się z zespołem i poszłam z chłopakiem na górę, po czym zaczęłam się rozpakować. Miałam strasznie dużo dresów.
- Lee wiesz że jak mi pomożesz to będzie szybciej - powiedziałam
- Zainteresowała mnie twoja wypowiedź - powiedział chłopak po czym podszedł do mojej walizki i zaczął ją rozpakowywać.
- A skąd ty to masz - powiedział chłopak wyciągając koronkowy zestaw bielizny.
- A nie mogę - odpowiedziałam.
- Nie znałem ciebie od tej strony -
- Zboczeniec -
- Nie mów tak poprostu bardzo ciebie kocham -
- Oddasz mi ten komplet? -
- Trzymaj - powiedział chłopak dając mi bieliznę.
- Jutro nie ma chłopaków - powiedziałam zdziwiona.
- Nie ma -
- Myślę że JYP coś knuje -
- Oj tam ważne że mamy tydzień ze sobą -
- Masz rację -
Po rozpakowaniu mojej walizki, wzięłam tym razem swoje dresy i zaczełam przebierać się przy chłopaku.
- Drzwi są zamknięte? - zapytałam chłopaka z zamiarem zdjęcia topu.
- Zamknięte -
- Dobrze -
- Może zdejmiesz coś więcej -
- Ktoś tu NIE jest zboczony tak? -
- Oj weź -
Po chwili zdęłam top byłam w biustonosu i byłam w samych spodniach, jak zwykle Lee Know to zainteresowało. Podszedł do mnie i wbił się w moje usta po chwili pogłębiając pocałunek, po chwili ktoś zapukał do drzwi, a ja poszłam do toalety. Słyszałam tylko jak Minho rozmawia z Chanem. Po przebraniu się wyszłam z łazienki i zobaczyłam że Chana już nie ma.
- No nie zgadniesz - powiedział Lee.
- Nie zgadnę - rzekłam
- Nasz zespół jedzie na imprezę -
- Ale to nic ciekawego -
- A właśnie że tak, my zostajemy -
Kiedy to usłyszałam moje kąciki ust się uniosły, spojrzałam ufnie na chłopaka po czym do niego podeszłam, zarzuciłam swoje ręce na jego szerokie ramiona. Chłopak przybliżył swoją twarz do mojej i nasze usta się złączyły Lee Know pogłębiał nasz słodki pocałunek kiedy mu przerwałam.
- Kiedy wychodzą - zapytałam.
- Chodź na dół to się przekonamy - powiedział Lee.
Złapałam chłopaka za rękę i zeszłam z nim na dół. Była jakoś godzina 19.30 i zespół już wychodził z domu upewniliśmy się że nikogo nie ma już w domu oprócz nas, poszliśmy do pokoju w którym spał Lee Know ja zaczełam szukać coś w szafie, a Minho usiadł na łóżku. Po chwili Lee wstał i podszedł do mnie od tyłu złapał mnie w talii i obrócił w jego stronę jego ręce zaczeły bładzić po moich plecach a ja złączyłam nasze usta. Nasz pocałunek pogłębiał się, przestaliśmy kiedy zabrakło nam tchu. Minho usiadł na łóżku a ja podszedłam do niego i usiadłam na jego kolanach okrakiem ponownie złączyłam nasze usta, po chwili Lee dalej mnie całował ale schodził coraz niżej i chciał robić mi malinki.
- Min, uważaj bo ja ubieram bardziej odkrywający strój niż ty - wysapałam
- Dobrze już dobrze - powiedział.
Chłopak nie był ostrożny malinki zaczął robić mi już na szyii. Nasze usta się złączyły a ja zaczełam poruszać biodrami przypadkowo obcierając się o krocze chłopaka i czując jego podniecenie. Chłopak zdjął swoją koszulkę następnie chciał zdjąć moją lecz wiedział że jeszcze się trochę boję. Zapytał mnie o zgodę, kiwnęłam głową po czym zdjął ze mnie koszulkę. Złapał mnie w talii i położył na łóżku. Leżałam pod nim a on był nade mną, nie przerywając pocałunku. Po kilku minutach leżeliśmy już kompletnie nadzy pod kołdrą. Chłopak wiedział że to mój pierwszy raz, więc nie chciał żebym wspominała go źle.
- Tylko proszę, robię to pierwszy raz bądź delikatny - powiedziałam chłopakowi lekko zestresowana.
- Y/N nie musimy tego robić -
- Ale ja chce i ty też chcesz -
- Masz rację -
Lee wziął gumkę założył ją i delikatnie wszedł we mnie tym razem swoim przyjacielem. Po kilku w miarę spokojnych ruchach ból odszedł. Starałam się nie jęczeć tak głośno ale poprostu nie mogłam. Moje ręce powędrowały na plecy chłopaka, zaciskałam dłonie tak mocno na plecach Lee że pozostawiłam na nich trochę dosyć bardzo krwistych śladów na jego plecach. Po chwili obaj zdyszeni położyliśmy się koło siebie.
- Przepraszam że nie sprawdziłam ci przyjemności - powiedziałam lekko rozczarowana.
- Ty żartujesz przecież doszedłem - powiedzial Lee.
- Jeśli chcesz mnie wymienić to spoko rozumiem -
- Y/N co ty wygadujesz jak na twój pierwszy raz to było dobrze -
- Sądzisz -
- No pewnie, następnym razem pójdziemy trochę mocniej -
- Dobrze -Lee Know
Widziałem że Y/N obwiniała się za to że niby nie sprawiła mi wielkiej przyjemności chociaż tak naprawdę samą przyjemność mam z jej czułych i przepełnionych słodkością pocałunków, ta dziewczyna wciąż mnie zaskakuje kocham ją nad życie i nie chce jej stracić. Powtarzałem jej że było wspaniale a następnym razem będzie jeszcze lepiej, widać że dziewczyna jeszcze trochę się stresowała. Zasugerowałem że pójdę wziąć prysznic skoro i tak już jestem nago, wziąłem ręcznik i spodenki i poszedłem pod prysznic. Najpierw odkręciłem zimną wodę aby trochę się wybudzić, po czym wodę zmieniłem na ciepłą. Po kilku minutach usłyszałem otwieranie się drzwi od łazienki, zobaczyłem jak
Y/Nnnie podchodzi i otwiera drzwi od kabiny i wchodzi do mnie pod prysznic. Dziewczyna zarzuciła swoje ręce na moje ramiona i zbliżyła nasze usta.
- Zróbmy to jeszcze raz - powiedziała patrząc się w moje oczy, jej włosy zaczęły robić się mokre od deszczownicy.
- Nie mam gumki, a mamusią chyba nie chcesz być jeszcze co - spytałem.
- Masz rację dlatego - dziewczyna otworzyła dłon w której leżała prezerwatywa.
- Kurwa mać Y/N jak ja ciebie kocham -
Od wróciłem się założyłem gumkę, byłem odwrócony plecami do Y/N.
- Czekaj - powiedziała dziewczyna dotykając moich pleców.
- Ała kurwa - przy jej dotyku plecy zaczeł mnie boleć. Odwróciłem się gwałtownie w stronę Y/N
- Obróć się - na polecenie dziewczyny tak zrobiłem.
- O kurwa Minho przepraszam -
- Co się stało -
- Masz pełno śladów na plecach -
- Nawet lepiej będą wiedzieć że jestem zajęty -
- No jasne -
Dziewczyna zaczęła całować mnie i zrobiła mi dwie zajebiste malinki na szyii.
- Lee Know zróbmy to -
- Co takiego -
- Wiesz co -
- Nie wiem-
- Pieprz mnie -
- Nie słyszałem -
- Pieprz mnie kurwa - powiedziała głosno dziewczyna.
Tak jak kazała tak zrobiłem wszedłem w nią, i złaczyłem nasze usta. Dziewczyna miała sygnalizować jeżeli było "zbyt mocno" ale czułem że mam lekkie pole do popisu, zacząłem powoli.
- Przyspiesz - powiedziała cicho dziewczyna, nie byłem pewny czy dobrze słyszę.
- Co -
- Przyspiesz! - krzyknęła dziewczyna, czemu niby miałbym nie wypełnić jej rozkazu, przyspieszyłem. Dziewczyna jęczała ale dla mnie dalej to było za mało stwierdziłem że jeszcze trochę przyspieszę. Z ust dziewczyn słyszałem tylko " rób mi tak " co sprawiało że lekko się uśmiechałem.
- Zajebiście -
- Może trochę przystępujemy - dziewczyna naprawdę zaczeła mnie zaskakiwać.
- Y/N bo nie będziesz mogła jutro chodzić -
Dziewczyna nic już nie mówiła, tak była napalona że udało mi się dojść chyba 2 razy w ciągu nawet nie całych 20 minut. Po kilka minutach dziewczyna wydawała się już wykończona zdecydowaliśmy że już skończymy. Ponieważ ja już wcześniej wziąlem prysznic przepukałem się tylko i zostawiłem Y/N samą w łazience aby ona mogła się wykąpać.
CZYTASZ
Cruel love | Y/N x Lee Know Straykids
RomanceMłoda Y/N bardzo lubiła tańczyć jednak po tragicznym wypadku przestała. Zamieszkała w Seulu i poznała tam masę nowych osób. Przeszła wszytskie audycje spiewająco. Zadebiutowała w grupie pod wytwórnią JYP Entertainment. Najbardziej imponujący ranking...