Rozdział XXI "Do dna"

131 7 0
                                    

_______instagram_____________________

_______instagram_____________________

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@kimstars nowy rok czas start!!!

300 tyś. polubień.

100 tys komentarzy.

Komentarze

@yourminsa boże jaka piękna

@6starsfann też chce takie ciało

Więcej komentarzy⬇️
________________________________________

Sukienka była przepiękna chyba Minho ma gust, pierwszy raz założyłam białą sukienkę zawsze wybieram czarne, ale mimo wszystko wyglądałam w niej chyba dobrze. Zrobiłam zdjęcia na instagrama a nie pokazałam się nawet swojemu chłopakowi, to teraz miałam w planach, przeczesałam włosy ((były o wiele dłuższe i jaśniejsze)). Podkreśliłam oczy czarnym eyelinerem na ustach wylądował bordowy pół przezroczysty błyszczyk. Wyszłam gotowa do chłopaka który siedział w dresach i miział kotka. Kiedy tylko mnie zobaczył patrzył na mnie jak na obrazek.
- Podoba ci się? - zapytałam podnosząc ręce.
- Jest idealnie -
Minho wstał podszedł do mnie złapał mnie w talii i przyciągnął do siebie, złączyłam usta w lekkim pocałunku który stawał się coraz bardziej namiętny. Lee Know rzucił mnie na łóżko nie przestawając całować, jego dłonie wchodziły coraz wyżej odchyliłam głowę do tyłu a jego usta zjawiły się na mojej szyi, po chwili zacząc zostawiać na niej ślady co sprawiło że kilka razy jęknełam. Po kilku sekundach usłyszeliśmy dzwonek do drzwi wstałam i poszłam otworzyć.
- Jisung co ty tu robisz - zapytałam chłopaka lekko zasapana.
- Przyszedłem coś pożyczyć od hyunga a tak wogóle to ładnie wyglądasz - powiedział Han.
- Dziękuje, Minho jest w sypialni - wpuściłam chłopaka i pokierowałam go w stronę sypialni.
Wróciłam do salonu i usiadłam na kanapie po chwili dolączyła do mnie Kimlee, położyła się koło mnie a ja zaczęłam głaskać jej mięciutkie futerko, po chwili wrócił Han.
- Y/N.. - Jisung szedł szczęśliwy i nagle zatrzymał się w miejscu.
- No co? - zapytałam lekko poniesionym głosem.
- Minho nieźle oznaczył swoje terytorium - skrzywiłam się i poszłam do lustra, spojrzałam na swoją szyję i zobaczyłam na niej dwie piękne sine malinki. Przyszłam do sypialni w niej zobaczylam tylko Minho bez koszulki chciałam isc do naszej łazienki ale ktoś złapał mnie za nadgarstek i przyciągnął do siebie.
- Może dokończymy to co zaczeliśmy? - zapytał mnie Lee Know uśmiechając się do mnie. Pocałowałam go.
- Chciałabym ale też nie chciałabym żeby Jisung słyszał jak głownie ja jęcze -
- Racja zrobimy to później -
- Co Han od ciebie chciał? -
- Pasek do spodni -
- A pisał wcześniej? -
- Tak tylko nie wiedziałem kiedy przyjdzie -
- Dobrze -
Z uśmiechem odeszłam od chłopaka i poszłam do łazienki, złapałam za mocno kryjący korektor i nałożyłam kilka warstw razem z pudrem, można powiedzieć że nie było nic widać. Wyszłam z łazienki i poszłam do salonu.
- Skoro już tu jesteś to może ciebie podwieziemy? -
- A to nie problem? -
- Skądże -
Uśmiechnełam się do Hana i usiadłam na kanapie obok niego po chwili przyszedł Minho, jak zawsze był ubrany w czarną koszulę i czarne spodnie ale zawsze wyglądał w tym pięknie i przystojnie. Była około 20 zarzuciłam na sukienkę spodnie dresowe i bluzę wzięłam kotka i potrzebne dla niego rzeczy poszłam do nawet młodej sąsiadki z prośbą o po pilnowanie kotka na czas mojej nieobecności, dziewczyna się zgodziła, wróciłam z powrotem do mieszkania i zdjęłam dresy. Posiedzieliśmy jeszcze i rozmawialiśmy, Bangchan zaprosił nas do klubu na godzinę 21.30 więc mieliśmy jeszcze trochę czasu, swoją drogą klub był nieduży i był dla samych bogaczy dużo Kpopowych idoli spędzało tam czas, a że to jest Chan to wynajął cały klub dla naszych dwóch zespołów. Około 21 wyszliśmy ponieważ do centrum Seulu jechało się ponad 20 minut a nie mieszkaliśmy tak blisko centrum. Dojechaliśmy na miejsce z którego jak najszybciej udaliśmy się do budynku. Był to nawet wysoki wierzowiec, na samej górze był klub z którego również było wyjście na dach. Po wejściu do budynku czekało sporo ochrony, spokojnie udalismy się do windy i wjechaliśmy na 15 piętro, po wyjściu z windy było już mniej ochrony ale nadal była. Klub był bardzo nowoczesny, kiedy weszliśmy zobaczyliśmy Bangchana, Felixa i Hyunjina reszty zespołu jeszcze nie było a 6stars jeszcze nie przyszło.
- Witaj Chan - powiedziałam wchodząc do klubu i uśmiechając się.
- Cześć Y/N a ty na biało? - zapytał uśmiechając się do naszej trójki.
- Ja wybierałem - powiedział Minho zarzucając swoją rękę przez mój bark.
- To co czekamy na wszystkich? - zapytał Jisung.
- No tak - powiedział Hyunjin.
- Lee Know ależ ty przystojny - przerwał Felix.
- Jak zawsze - wtrąciłam.
Rozmawialiśmy i po chwili przyszła reszta zespołu Straykids i 6stars. Podeszłam do swojego zespołu.
- Dziewczyny - powoli do nich podbiegłam i wszystkie po kolei przytuliłam.
- Cześć Y/Nnie - powiedziały wszystkie.
- Pięknie wyglądasz - Powiedziała Kimsu.
- Dziękuję wy też - odpowiedziałam i uśmiechnęłam się.
- To co idziemy się bawić? - zapytała Yuri.
- No jasne - krzykneła Chali.
Zaprowadziłam dziewczyny w głąb klubu, wszyscy ze sobą się przywitali i usiedliśmy przy stoliku. Siedziałam pośrodku dziewczyn a na przeciwko siedział Lee Know, byłam trochę zmieszana więc wstałam i poszłam lady przy ktorej barman wycierał kieliszki od wina. Usiadłam przed ladą na krzesełku, po chwili podszedł barman.
- Tak? - zapytał.
- Poproszę Malibu z sokiem ananasowym - spojrzałam na niego i krótko się uśmiechnełam.
- Jasne -
Po chwili dostałam swojego drinka, był mocny ale nawet smaczny, siedziałam i wpatrywałam się w ścianę alkoholi która była za barmanem kilka minut później poczułam lekki ucisk na kolanie.
- Co pijesz? - zapytał znajomy mi głos.
- Malibu z sokiem ananasowym - obrociłam głowę i zobaczyłam Minho który się do mnie uśmiechał, dopiłam napój. Zamówiliśmy każdemu po  kieliszku martini włącznie ze mną i Lee Know, wróciliśmy do grupy tym razem usiadłam z brzegu dziewczyn, bo nie lubiłam byc pośrodku było mi trochę smutno bo osobiście wolałam siedzieć koło Minho, nie zniosłam presji wstałam i usiadłam obok Lee Know. Uśmiechnął się do mnie po czym wziął łyka martini, oparłam głowę na jego ramieniu i lekko się w niego wtuliłam. Była około 23 wszyscy byli już dosyć upici, jednak najbardziej trzeźwi byłam tylko i Minho uważaliśmy bo nas po za dużej ilości alkoholu najbardziej ponosiło. Niektórzy siedzieli przy ladzie, niektórzy koło stolika na białej kanapie na której siedziałam razem z Lee. Siedziałam i popijałam martini kiedy usłyszałam jakieś krzyki.
- Uuu ktoś się liże - krzyknął najprawdopodobniej Changbin.
Moje oczy się bardziej otworzyły, a na mojej tworzy dodatkowo pojawiło się lekkie zdziwienie. Wstałam z kanapy złapałam Minho za rękę i poszłam w kierunku zamieszania, kiedy podeszlismy bliżej był tam tylko Changbin nikogo innego nie interesowała ta sytuacja albo byli poprostu zbyt pijani, podeszlismy jeszcze bliżej kiedy w rogu zobaczyliśmy Hana i Minsę którzy faktycznie chyba się całują.
- Minsa? - spytałam dziewczyny która się natomiast odwróciła tak to była Minsa, lekko się uśmiechnełam i razem z chłopakiem wróciliśmy na kanapę.
- Potrzebuje jeszcze czegoś alkoholowego - powiedziałam do Minho robiąc smutno buźkę.
- Kim wiesz jak działa na nas alkohol, zobacz co robi Hyunjin -
Spojrzałam na Hwanga który dosyć ostro tańczył na parkiecie.
- Mmmm racja, mieliśmy wyjść na dach na fajerwerki ale z nimi lepiej nie ryzykować - powiedziałam lekko zdołowana.
- Pójdziemy razem Seungmin ich przypilnuje - powiedział Lee Know łapiąc mnie za rękę.
- Ale on tez jest pijany -
- Ale najmniej prawda? -
- Dobrze dopijmy martini i chodźmy -
Złapałam za kieliszek i wykończyłam napój.

Cruel love | Y/N x Lee Know StraykidsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz