Rozdział VII "Nowe miejsce"

208 8 0
                                    


Po spotkaniu z JYP podeszłam do dziewczyn z Którymi miałam najpierw zapoznać.
Witajcie jestem Kim Y/N i mam 17 lat- powiedziałam.
- Cześć jestem Do Mi-nsa I mam 18 lat- powiedziała przyjaźnie dziewczyna, była bardzo piękna.
- Hej ja jestem Ho Cha-li i mam 20 lat- powiedziała kolejna dziewczyna -
- Ja jestem Park Ki-msu. 19 lat -
- Ja jestem So Yu-Ri 21 lat-
- Widocznie ja jestem najmłodsza. - rzekłam
- Tak będziesz Maknae - powiedziała Yuri.
- Jutro dowiemy się kto będzie liderem - powiedziała Kimsu.
- Może pójdzmy zwiedzić nasz dorm - powiedziała Chali.
- Jasne - odpowiedziałam.
Udałyśmy się piętro wyżej i poszłyśmy pod pokój 89. Na drzwiach pisało 6Stars. Weszliśmy do nie małego mieszkania w którym znajdował się nawet duży salon, kuchnie i tylko 3 pokoje i 3 łazienki. Jeden pokój miał dwa łózka. Drugi miał jedno piętrowe łóżko i ostatnia sypialnia pojedyncze łóżko. Podzieliłyśmy z dziewczynami sypialnie. W pokoju z dwoma łóżkami spałam ja i Minsa. W pokoju piętrowy łóżkiem spała Chali i Kimsu, a w ostatnim spała sama Yuri. Powiedziałyśmy razem i poznałyśmy się lepiej najbardziej przypadła mi do gustu Minsa. Powiedziała że miała być głównym raperem i też lubiła tańczyła i wogóle dobrze mi się z nią rozmawiało. Była jakoś godzina 16 więc do tego czasu, Lee Know musiał wytrzeźwieć. Zadzwoniłam po niego a on już powoli jechał po mnie. Dostałam od niego wiadomość że właśnie podjechał, pożegnałam się z dziewczynami i wyszłam z mieszkania . Zjechałam windą, poszłam na parking i wsiadłam do samochodu Lee Know.
- Dzień dobry słoneczko jak tam, poznałaś swoją nowe siostry? - zapytał Lee.
- Tak poznałam są bardzo miłe i ładniejsze niż ja i już chyba znalazłam moją ulubioną unnie. - powiedziałam
- Piękniekszej osoby od ciebie i mnie to nie ma i cieszę się że w końcu znalazlas sobie jaką przyjaciółkę. - Powiedział chłopak.
- Dziękuję, mamy kilka tygodni na wprowadzenie się do dormu i narazie weekend mamy wolny możemy spać chodzić i robić co chcemy. -
- Tylko przez weekend -
- Tak Lee Know -
- Y/N ale ja wolę kiedy masz cały tydzień wolnego i jesteś ze mną -
- Też tak wolę, ale po debiucie będę miała więcej czasu. -
- Tylko Y/N prosze nie bądźcie długo trainee proszę bo nie będę mógł ciebie widywać tak często. -
- Lee Know odwiedzaj mnie tylko kiedy chcesz i masz czas -
- Ale tam będę twoje unnies -
- To przyjeżdzają do wytwórni i pogadaj z JYP może będziesz uczyć tańczyć. -
- Może to dobry pomysł -
- No oczywiście że tak -
- Dobrze pani Y/N to gdzie jedziemy -
- Do domu -
- Ktorego, masz ich 3 -
- Do tego w którym mieszkałam z Dokyu -
- Jasne proszę pani -
Dojechaliśmy i weszliśmy do mieszkania w którym już nie było Dokyu. Poszliśmy do mojego pokoju a ja  zaczęłam narazie pakowac tylko ciuchy. W jedną walizkę spakowałam same dresy i najwygodniejsze rzeczy, w drugiej topy i głownie baggy jeansy, a w trzeciej same eleganckie ciuchy i sukienki. Chciałam jak najszybciej i jak najwięcej spakować aby spędzić jeszcze czas z Minho w końcu nie wiadomo jak długo będę trainee. Pojechaliśmy pod dorm w którym mieszkałam i zostawiłam tam dwie walizki jedną zabrałam ze sobą do dormu Straykids. Bardzo lubiłam spędzać czas z Lee Know, ale stwierdziłam że muszę bliżej poznać dziewczyny z którymi przez najbliższe kilka lat będę występować na scenie. Ponieważ miałam ponad miesiąc na wprowadzenie się stwierdziłam ze jeszcze zostanę że Straykids. Po godzinach namysłu pojechałam do mojego dormu ponieważ musiałyśmy z dziewczynami ustalić nasze imiona sceniczne w dodatku musiałyśmy dostarczyć je do JYP jeszcze dziś.
- Dzień dobry dziewczyny -
- Cześć Y/N - powiedziała Minsa
- Y/Nnnie wpisz się na listę jaką chcesz mieć ksywkę, lista jest ułożona od najstarszej dziewczyny do najmlodszej wpisz tam swój wiek. - powiedziała Yuri.

*lista*
So Yu-Ri - Yuri 21
Ho Cha-Li - Chali 20
Park Ki-Msu - Kimoon 19
Do Mi-nsa - Minsa 18
Kim Y/N - Y/N 17

Poszłam wręczyć JYP listę, w sumie nasza grupa układała się ciekawie każda osoba innego wieku.
- Witaj Y/N- powiedział pan Park
- Dobry wieczór proszę pana, mam dla pana listę z imionami ksywka mi i wiekiem - powiedziałam
- A jasne, możliwie że za godzinę poproszę abyś po nią przyszła a ja dopisze kim będziecie w zespole -  powiedział mężczyzna.
- Jasne, do widzenia -
- Do widzenia Y/N -
Wróciłam do dormu i zrobiłam się strasznie głodna bo nic nie jadłam. Ubrałam się i poszłam do sklepu i kupiłam składniki do sklepu i kupiłam składniki do Tangsuyuk (słodko-kwaśna wieprzowina po koreańsku). Kupiłam sobie jeszcze 2 ramen i jakieś dwie oranżady. Wyszłam ze sklepu kiedy oczywiście zaczeło padać. Wróciłam do ciepłego mieszkania w którym dziewczymy spały w swoich pokojach więc stwierdziłam że zrobię im małą niespodziankę i ugotuje kolację. W trakcie gotowania dostałam wiadomość że mam się udać do JYP po naszą listę, stwierdziłam że pojdę za chwilę. Ugotowałam kolację dla dziewczyn, obudziłam je, one zasady do stołu i zaczęły jeść kolację a ja poszłam do Kabinetu Pana Park.
- Cześć Y/N to dla ciebie wasza lista, możesz już iść -
- Dziękuję Panu, do widzenia -
Nie patrząc na listę pobiegłam do dziewczyn.
- Dziewczyny, mam listę - krzyknęłam wchodząc do pokoju.
- Pokazuj - powiedziała Yuri

*lista*
Yuri - lider, lead vocal, lead dancer
Chali- main vocal, visual
Ki-moon - main rapper, lead vocal
Minsa - lead rapper, visual
Y/N - main dancer, lead vocal, maknae

Kiedy zobaczyłam przy moim nazwisku main dancer uśmiechnełam się i w sumie to się cieszyłam bo tak właśnie chciałam. Nie chciałam być zbytnio maknae ale wieku się nie wybiera. Dziewczyny też byly zadowolone, więc dzisiaj nie musiałam już iść do JYP. Dziewczyny zostawiły mi trochę jedzenia ale powiedziałam że mogą zjeść, a ja spię u znajomych. Wzięłam swoje rameny i oranżady i wyszłam z domu. Pojechałam kilka przystanków i na piechotę doszłam do domu Straykids. Dzisiaj nie było tam jakiegoś wielkiego hałasu. Podeszłam do drzwi i zapukałam, po chwili drzwi otworzył mi Han.
- Cześć Jisung jestem mile widziana? - zapytałam.
- Jasne Y/N wchodź tylko się nie przeraź. - powiedział Han.
Gdy weszłam wszyscy siedzieli na kanapie w dresach wyglądali na chorych. Siedzieli na kanapie i oglądali coś w telewizji. Wszyscy siedzieli w salonie oprócz Lee Know.
- Gdzie jest Pan Lee Know. - spytałam.
- Ochrania się przed nami w pokoju, możesz do niego iść - powiedział Chan.
- Dzięki zaraz się wami zajmę. - powiedziałam.
Zdjęłam buty i płaszcz i udałam się w stronę schodów. Kiedy weszłam na piętro poczułam nie wyobrażalne dotknięcie ciepła, było tam strasznie gorąco. Poszłam w stronę pokoju Lee Know i otworzyłam drzwi z których tak bardzo uderzało ciepło. Otworzyłam drzwi i zobaczyłam ogromny przenośny kaloryfer.
- Proszę Pana.. - mówiłam kiedy przerwał mi głos.
- Y/N nie wchodz tu. - powiedział chłopak.
- Mogę chociaż wiedzieć dlaczego? - spytałam.
- Bo... to ode mnie wszyscy są chorzy. - powiedział.
- A czemu tu jest tak gorąco - powiedziałam w tym samym czasie idąc w stronę jego łóżka i przy okazji ściągając elegancką marynarkę i odkrywając swoje całe ręcę, lekki dekolt i moje "wyróżniające" się obojczyki.
- Bo mi zim... załóż to natychmiast. - powiedział chłopak odwracając swój zabójczy wzrok.
- Dlaczego - spytałam.
- Bo mnie to rozprasza i możesz czuć się nie komfortowo - rzekł.
- Lee, ja się przy tobie czuje bardzo komfortowo możesz patrzeć nie będzie mi to przeszkadzać. - powiedziałam siadając na jego łóżku.
- Dziękuję Y/N -
- Czemu nie siedzisz na dole - spytałam.
- Nie chce żeby myśleli że to prze ze mnie się rozchorowali -
- Minho, to nie jest zależne od ciebie i jest to w pełni zrozumiałe, masz to ubieraj się idziesz ze mną na dół.

Cruel love | Y/N x Lee Know StraykidsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz